Zelfde verhaal met de 1040-uur ><quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
In plaats van het kwaliteit van het onderwijs te verbeteren, gaan ze ons naaien met zo een regel...
Bij dat plaatje in je link zou wentelen om de x-as grenzen 0 en 4 opleveren. Wentelen om de y-as zou 2 en 6 opleveren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:25 schreef doppawoppa het volgende:
In het vorige deel reageerde dramatic op mijn vraag m.b.t. het 'bepalen' van de grenzen bij wentelen om de y-as. Als ik dit voorbeeld echter bekijk blijven de grenzen (2 en 6) hetzelfde. Waar zit dat verschil in?
edit: http://hhofstede.nl/modules/wentelenyas.htm
Same here. Snap al dat gezeik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:28 schreef Nutkicker22 het volgende:
Jammer dat ik vraag 1 wel goed heb. Vraag 2 en 3 niet
haha, beter verklaren ze het eindexamen Nederlands ongeldig.quote:
het lag meer aan de samenvatting maarja dat is ieder jaar denk ik wel zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:30 schreef Renn het volgende:
Het is alleen zo jammer dat iedereen er zo'n ophef overmaakt. Komop, het is 1 op de 49 punten. En dan meteen denken dat de N-norm omhoog schiet
omdat je um nu eerst ergens anders neerzet. op dezelfde plaats zou je dat 0 tot 4 hebben om de x-asquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:25 schreef doppawoppa het volgende:
In het vorige deel reageerde dramatic op mijn vraag m.b.t. het 'bepalen' van de grenzen bij wentelen om de y-as. Als ik dit voorbeeld echter bekijk blijven de grenzen (2 en 6) hetzelfde. Waar zit dat verschil in?
edit: http://hhofstede.nl/modules/wentelenyas.htm
Gast, ik ben vorig jaar gezakt op 1 tiende punt, dus opflikkeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:30 schreef Renn het volgende:
Het is alleen zo jammer dat iedereen er zo'n ophef overmaakt. Komop, het is 1 op de 49 punten. En dan meteen denken dat de N-norm omhoog schiet
Hoe ging Nederlands?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik ben vorig jaar gezakt op 1 tiende punt, dus opflikkeren.
Natuurlijk is het terecht als er een aanpassing komt m.b.t deze vraag. Maar het is zo overdreven dat iedereen roept dat de N-term hoog zal zijn alleen maar omdat er 10.000 klachten ingediend zijn...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik ben vorig jaar gezakt op 1 tiende punt, dus opflikkeren.
Ik had 10 ook goed volgens het correctiemodel dus dat maakt voor mij niets uit. Ik hoop meer op een aanpassing/versoepeling van het correctievoorschrift van de samenvatting want die slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik zie geen update. dus ik denk dat ze schijt hebben aan ons
Hmmm.. die zie ik even niet. Heb echt het idee dat er zoiets als dit inzit..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:31 schreef dramatic het volgende:
[..]
omdat je um nu eerst ergens anders neerzet. op dezelfde plaats zou je dat 0 tot 4 hebben om de x-as
Is het ook. Ik heb ook weinig vertrouwen dat de n-term hoog zal vallen dit jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:33 schreef Renn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het terecht als er een aanpassing komt m.b.t deze vraag. Maar het is zo overdreven dat iedereen roept dat de N-term hoog zal zijn alleen maar omdat er 10.000 klachten ingediend zijn...
Het gaat mij en 80% van de vwo-scholieren die NL hebben erom dat de puntenverdeling nergens op slaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:34 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik had 10 ook goed volgens het correctiemodel dus dat maakt voor mij niets uit. Ik hoop meer op een aanpassing/versoepeling van het correctievoorschrift van de samenvatting want die slaat nergens op.
Precies, wat Etsu zegtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat mij en 80% van de vwo-scholieren die NL hebben erom dat de puntenverdeling nergens op slaat.
Zeer onredelijke verdeling inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat mij en 80% van de vwo-scholieren die NL hebben erom dat de puntenverdeling nergens op slaat.
Het feit dat de puntenverdeling nergens op slaat ben ik het mee eens, maar ben nog steeds van mening dat de volgorde zoals genoemd in het correctiemodel de enige is die echt overeenstemt met de tekst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 punten? Ik zie 1 punt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:34 schreef Nutkicker22 het volgende:
ik zie dat je 2 punten kreeg als je in de samenvatting het woord ''maar'' al had als tegenstelling
Morgenvroeg ook nog, bak koffie en gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:37 schreef Nutkicker22 het volgende:
Beter laten we het nu rusten. En kunnen we onze tijd besteden aan Wiskunde B. De tijd dringt
Oh dat kan bestquote:
e^0,1x* 0,1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:38 schreef Renn het volgende:
[..]
Morgenvroeg ook nog, bak koffie en gaan
Snel vraagje. Primitiveren/differntiëren van ex.
e^0,1x, afgeleide is e^0,1x* 0,1 of gewoon e^0,1x
en "klagen want dan gaat de norm omhoog"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:39 schreef Apostrof het volgende:
90% van de mensen op Facebook hebben als mening "boeiuh gratis punten", misschien heb ik daardoor een verkeerd beeld.
gratis punten = boeiuh?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:39 schreef Apostrof het volgende:
90% van de mensen op Facebook hebben als mening "boeiuh gratis punten", misschien heb ik daardoor een verkeerd beeld.
Ik snap dan weer niet hoe je dan een 10 komt te staan. no offense maar dan is dit basiskennisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:38 schreef Renn het volgende:
[..]
Morgenvroeg ook nog, bak koffie en gaan
Snel vraagje. Primitiveren/differntiëren van ex.
e^0,1x, afgeleide is e^0,1x* 0,1 of gewoon e^0,1x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |