Ik heb ze dagelijks aan.... enige schoen waar ik de hele dag op kan lopen zonder pijn in mijn voeten te krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook te stoere Nikes in de uitverkoop gekocht. van 90 naar 45 euro. Ik had niet dat soort schoenen en had ze vooral gekocht om op te sporten en wandelen. Geweldig. Zitten zo fijn!
Ik weet nog wel een paar kleding stukkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over.Daarom wil ik nog meer geven aan het asiel, maar ik kan moeilijk dingen weg doen. Het is dus echt een moeilijke stap.
Goed excuus om veel te zitten!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ze dagelijks aan.... enige schoen waar ik de hele dag op kan lopen zonder pijn in mijn voeten te krijgen
Dat wordt wat vrijdag. met mijn hakjuhs![]()
Daar is ook geen gebrek aan hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar kleding stukken
[..]
Goed excuus om veel te zitten!
quote:
Mijn zoon doet ook aan vissenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]![]()
Zo nog de laatste dingetjes halen en dan een heel weekend aan het water zitten met 2 vrienden
Heeft hij nog niet zo vaak gevangen nog denk dat het aantal nog onder de 10 ligtquote:
Wat dan? :lquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar kleding stukken
[..]
Goed excuus om veel te zitten!
Vind ik lastig te vertellen zoquote:
Wat pffftquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:59 schreef Tamashii het volgende:
pfft..
Ik heb nu iig bruine hakken aan, bloemenrokje, witte blouse en een bruin jasje. Het is warm buiten!
Den haag was warm. We gaan zo Amsterdam meemaken.quote:
Ik ben serieus jaloersquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Den haag was warm. We gaan zo Amsterdam meemaken.
Op de warmte?quote:
Bij het ijsselmeerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zit jij dan dat het daar nog kouder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |