Vraag in LIFquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef Tamashii het volgende:
Oh jongens, wat moet ik nou aan.
Ik moet vergaderen, dus het moet een beetje zakelijk zijn. Maar het is niet echt geweldig weer en ik moet nog 3 uur treinreizen. Zal ik gaan voor een jurkje, een broek of een rokje. Of een lange blouse/tuniek? En hakken of gympies?
Hmm. Dat is denk ik ook de beste optie. Vorige keer had ik een zwarte hoge jeans aan met een zijden zwarte blouse. Dat vond ik naderhand toch iets te zakelijk en zwart.quote:
Je denkt toch wel heel erg slecht over ons.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
Vraag in LIF
Hier gaan we toch alleen maar zeggen dat je naakt moet of als lolita met een veuls te kort rokje
Ik neem mijzelf als voorbeeldquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je denkt toch wel heel erg slecht over ons.
Jij bent dan ook een grote pervert.quote:
bestaat dat een rokje die te kort isquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Vraag in LIF
Hier gaan we toch alleen maar zeggen dat je naakt moet of als lolita met een veuls te kort rokje
Waaat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een grote pervert.
Kan je geloven dat ik vorige week gewoon kleding heb weggegeven aan de rommelmarkt. (De opbrengst ging naar het asiel)
In de tennishalquote:
Ik heb een koeienpyjamaquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:02 schreef Tamashii het volgende:
Het is niet warm in mijn pyjamaberenvacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tamashi, wind is koud en het wordt alleen maar kouder dus broek, hakken en blouse
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 14:22:23 ]
Nee, ik wilde heel graag werken bij het asiel. Maar het zit te ver weg, je kan er niet komen zonder auto. Dus ik was er langs geweest en wilde op een andere manier bijdragen. Heb er dus 2 zakken gebracht en heb ook een aantal dingen gekocht.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik wilde heel graag werken bij het asiel. Maar het zit te ver weg, je kan er niet komen zonder auto. Dus ik was er langs geweest en wilde op een andere manier bijdragen. Heb er dus 2 zakken gebracht en heb ook een aantal dingen gekocht.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de tennishal![]()
[..]
Ik heb een koeienpyjamaHaha koeien en beren ftw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tamashi, wind is koud en het wordt alleen maar kouder dus broek, hakken en blouse
Hmmm. Panty is opzich ook wel warm genoeg, alleen heb ik dan de neiging om uggs/shabbies aan te trekken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
uggs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn woman
Natuurlijk geen dingen die ik vaak draag. Maar wel kwalitatief goed en relatief nieuw.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Toch geen te mooie dingen weggegeven hè
Goed van je!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk geen dingen die ik vaak draag. Maar wel kwalitatief goed en relatief nieuw.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
uggs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn woman
Eckte liefde ziet geen modequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als er iets NIET vrouwelijk is dan zijn het UGGS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dacht ik er ook over.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed van je!
Jij kan zo onderhand wel 2 weeshuizen kleden
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook te stoere Nikes in de uitverkoop gekocht. van 90 naar 45 euro. Ik had niet dat soort schoenen en had ze vooral gekocht om op te sporten en wandelen. Geweldig. Zitten zo fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |