Nee, ik heb een nieuwe witte en een andere. Om af te wisselen deze zomer.quote:
Die topjes zijn vast niet te kleinquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb een nieuwe witte en een andere. Om af te wisselen deze zomer.
Nee, ik heb ze met zorg uitgekozen. De ene heeft ook een beugel, dus dat past beter.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Die topjes zijn vast niet te klein
Niet leuk
Je doet alsof dat iets goeds isquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze met zorg uitgekozen. De ene heeft ook een beugel, dus dat past beter.
Ja! Dat de buurman me zag was ook niet goed!quote:
Ach, dat was de gelukkigste dag van zn levenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja! Dat de buurman me zag was ook niet goed!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach, dat was de gelukkigste dag van zn levenMet zo'n vrouw mag je af en toe wel naar kleine meisjes kijken, vooral als ze naakt huppelen
Dat haat ik van late middag/avond werk. Het duurt langer voordat je weekend hebt.quote:
Mjah heel erg vind ik het ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is het ook, hij blij, ik blij, jij wist van niets![]()
Daarom, jij exhibitionist!quote:
Ja en ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Daarom, jij exhibitionist!
Ja, al dat gepraat heeft mij toch doen besluiten dat de sauna waarschijnlijk een heel goed idee is tegen die tijd
Zet je toch een raampje open?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Nee maar tis hier zo warm dat ik inkak
Even een klein uiltje knappen daar danquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar tis hier zo warm dat ik inkak
Weer niet geschoren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:02 schreef Tamashii het volgende:
Het is niet warm in mijn pyjamaberenvacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |