Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
quote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Bedoel je dit sarcastisch of serieusquote:
Serieus :S 14 jaar en in het 1equote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef x1N2ition het volgende:
PowNews was vandaag bij ons op school i.v.m. met dat filmpje waarin die aanranding / verkrachting is te zien. Dat meisje zit hier in de eerste.
veeeeeeeeetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef x1N2ition het volgende:
PowNews was vandaag bij ons op school i.v.m. met dat filmpje waarin die aanranding / verkrachting is te zien. Dat meisje zit hier in de eerste.
Jij was gewoon die grote bosneger die daar stond de wachten hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef x1N2ition het volgende:
En hoe komt Rasmus bij dat filmpjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bedoel je dit sarcastisch of serieusHij heeft wel het initiatief genomen om een topic hierover te openen op een grote forum
link naar het topic?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft wel het initiatief genomen om een topic hierover te openen op een grote forum
Het zijn GIF's captain!quote:
Is al geslotenquote:
Nog editten ookquote:
Volgens mij is dat een Futhead fout, Lampard heeft club en competitielinks om zich heenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef pascal08 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/774925
Kan iemand hier iedereen op 9 chem krijgen zonder meer dan 1 speler te wisselen?
Subotic ook hoort 9 chem te hebben, je moet alleen een betere alternatief voor Jesus Navas vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een Futhead fout, Lampard heeft club en competitielinks om zich heen
Nee, Lampard heeft hier links met Luiz, Santana en Diego. Diego heeft wel 9 chem en geen 7, zoals FUTHEAD beweert.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een Futhead fout, Lampard heeft club en competitielinks om zich heen
Clublink geeft maar 2,5 punt, terwijl ie 3 links heeft. Navas was eigenlijk de speler waar ik dit team omheen wilde bouwen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Subotic ook hoort 9 chem te hebben, je moet alleen een betere alternatief voor Jesus Navas vinden.
Overtoom houden dat is een baasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga hier toch even om hulp vragen.
[ afbeelding ]
Dit is mijn team nu en ik heb bijna genoeg coins om Drenthe te halen op de LM positie.
Ik twijfel tussen wat spelers op twee posities.
RM: Nu staat AOC er en ik vroeg me af of ik er niet beter Emnes kon gebruiken. Dan zou de RB veranderen in Hoyte.
CAM: Duarte of Overtoom. Duarte heeft 4* skills en weak foot. Zelf ben ik niet veel van het skillen, maar gebruik ik weleens dat trucje waarbij je het pookje in je loop richting duwt en daarna 90 graden de andere kant op. Overtoom heeft wel bijna alle skills beter.
ST: gaat nog veranderen naar Casta en Kabir
CB: Hier komt Ridgewell nog
GK: Misschien dat ik Krul nog koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |