Anders ga je dadelijk met iemand uit je haremquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hoef je me toch niet te vragen?
Ik ga daar niet met meisjes heen, gekskequote:Op donderdag 17 mei 2012 10:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Anders ga je dadelijk met iemand uit je harem
En volgens mij zit ik dan nog in Gentquote:
Damn you. Dan zsm daarnaquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga daar niet met meisjes heen, gekske
[..]
En volgens mij zit ik dan nog in Gent
Kan goed zijn dat ik dan nét thuis ben. Ik hoop dat ik dan al thuis ben maar gewoon drie dagen moet uitrustenquote:
Van de heftige sexytime?quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat ik dan nét thuis ben. Ik hoop dat ik dan al thuis ben maar gewoon drie dagen moet uitrusten![]()
Ik weet dat dat niet gaat gebeuren maar een man mag hopen tochquote:
Hopen en dromen houden je in leven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet dat dat niet gaat gebeuren maar een man mag hopen toch
Daarom.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom.
Had ik je al verteld van m'n vakantieplannen?
Gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
JaIk ga misschien met m'n pa nog een paar dagen weg, maar we weten nog niet waar heen.
Ja, zal je zsm iets laten weten over wanneer ik vakantie hebquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Wij moeten ook nog weg he
Nog geen plannenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:58 schreef MohMi het volgende:
Mogguh BosschenarenMisschien een slowpoke opmerking, maar gaan er nog mensen naar City Moves?
Wat voor muziek hebben ze daar?quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:58 schreef MohMi het volgende:
Mogguh BosschenarenMisschien een slowpoke opmerking, maar gaan er nog mensen naar City Moves?
Topquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, zal je zsm iets laten weten over wanneer ik vakantie heb
http://www.citymoves.nl/index.php/component/content/article/1/94quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben ze daar?
[..]
Muziek als in dat filmpje? Dan ga ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
http://www.citymoves.nl/index.php/component/content/article/1/94
Wat ik zo hoor zal het vooral een verzameling Bosschenaren bij elkaar zijnGratis entree, dus imho de moeite waard om te gaan kijken.
checkquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:58 schreef MohMi het volgende:
hoop het ook. Ben er pas rond half 4 denk ik, afhankelijk van de rest van mn vrienden die eerst naar FCDB gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
[..]Hopen dat het zo lang mogelijk zo zonnig blijft!
Geen idee wanneer shifto en ik gaan, we zien welquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoop het ook. Ben er pas rond half 4 denk ik, afhankelijk van de rest van mn vrienden die eerst naar FCDB gaanEn zolang het maar droog blijft ben ik al snel tevreden
preciesquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen idee wanneer shifto en ik gaan, we zien welEn idd, zolang we niet in de modder lopen te baggeren, vind ik het geslaagd
Warm blijven we wel door te dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |