Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een grotloze TT, vast een teken aan de wand![]()
Wat kun je nou eigenlijk doen tijdens een dagje amersfoort? Verder dan 'dierenpark' kom ik niet.
neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Zal ik m dan ook maar dichtgooien, om genante TT's te voorkomen?
en dat je in Helmond nog niet dood gevonden wil wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog is
Het ging er vooral om dat Amersfoort treingewijs halverwege Helmond en Groningen ligt.
Naar "De 3 Ringen"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog is
Het ging er vooral om dat Amersfoort treingewijs halverwege Helmond en Groningen ligt.
LB met een zwangere vriendin....quote:
Een gloednieuwe activiteit uit de categorie 'zo groeit gras'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
LB met een zwangere vriendin....
huhhuh. Wat gaan ze daar doen, naar bier kijken![]()
brouwerij, dus dat wordt m niet voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat een biercafé? Geen succes inderdaad, we lusten allebei geen bier en drinken nu sowieso niet
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
brouwerij, dus dat wordt m niet voor je
Ja, lekker naar buiten starenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wel tof wat je vanuit de trein allemaal ziet als je een beetje oplet: heb laatst allemaal hertjes gezien, en nu roofvogels, een haas, heel veel lammetjes en een ooievaar
Zo ver kwam ik niet eens. Vanochtend halfgaar een foto zitten maken, maar toen bedacht ik me dat het echt zo oninteressant is wat voor domme dingen ik op een dag doe. Wie wil nou weten dat ik vandaag het plastic naar buiten heb gebracht, of wat ik voor ontbijt had.quote:
Maar die laatste zijn tenminste nog leuke gebeurtenissen (voor de baby weet ik het niet zo zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef MaJo het volgende:
Hoewel vrij een relatief begrip is met vanavond nog een vergadering en morgen besnijdenis en een huwelijk
Jij gaat met een net besneden baby trouwen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef MaJo het volgende:
Jee 2 dagen vrijHoewel vrij een relatief begrip is met vanavond nog een vergadering en morgen besnijdenis en een huwelijk
Yep, wanneer er bijv. een medische noodzaak is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Besnijdenissen kunnen ook later in een leven worden gedaan (toch?).
Dat vind ik wel logisch. Je betaalt huur, niet voor de bijkomende dingen. Je zou natuurlijk wel aan de WBV kunnen vragen wanneer ze nou eens het huis komen schilderen.quote:Hmm je kunt geen bezwaar maken tegen huurverhoging als het gaat om onderhoudsgebreken. Dus ik mag geen bezwaar maken omdat de buitenkant van het huis NODIG geverfd moet wordenDa's wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |