Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een grotloze TT, vast een teken aan de wand![]()
Wat kun je nou eigenlijk doen tijdens een dagje amersfoort? Verder dan 'dierenpark' kom ik niet.
neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Zal ik m dan ook maar dichtgooien, om genante TT's te voorkomen?
en dat je in Helmond nog niet dood gevonden wil wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog is
Het ging er vooral om dat Amersfoort treingewijs halverwege Helmond en Groningen ligt.
Naar "De 3 Ringen"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog is
Het ging er vooral om dat Amersfoort treingewijs halverwege Helmond en Groningen ligt.
LB met een zwangere vriendin....quote:
Een gloednieuwe activiteit uit de categorie 'zo groeit gras'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
LB met een zwangere vriendin....
huhhuh. Wat gaan ze daar doen, naar bier kijken![]()
brouwerij, dus dat wordt m niet voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat een biercafé? Geen succes inderdaad, we lusten allebei geen bier en drinken nu sowieso niet
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
brouwerij, dus dat wordt m niet voor je
Ja, lekker naar buiten starenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wel tof wat je vanuit de trein allemaal ziet als je een beetje oplet: heb laatst allemaal hertjes gezien, en nu roofvogels, een haas, heel veel lammetjes en een ooievaar
Zo ver kwam ik niet eens. Vanochtend halfgaar een foto zitten maken, maar toen bedacht ik me dat het echt zo oninteressant is wat voor domme dingen ik op een dag doe. Wie wil nou weten dat ik vandaag het plastic naar buiten heb gebracht, of wat ik voor ontbijt had.quote:
Maar die laatste zijn tenminste nog leuke gebeurtenissen (voor de baby weet ik het niet zo zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef MaJo het volgende:
Hoewel vrij een relatief begrip is met vanavond nog een vergadering en morgen besnijdenis en een huwelijk
Jij gaat met een net besneden baby trouwen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef MaJo het volgende:
Jee 2 dagen vrijHoewel vrij een relatief begrip is met vanavond nog een vergadering en morgen besnijdenis en een huwelijk
Yep, wanneer er bijv. een medische noodzaak is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Besnijdenissen kunnen ook later in een leven worden gedaan (toch?).
Dat vind ik wel logisch. Je betaalt huur, niet voor de bijkomende dingen. Je zou natuurlijk wel aan de WBV kunnen vragen wanneer ze nou eens het huis komen schilderen.quote:Hmm je kunt geen bezwaar maken tegen huurverhoging als het gaat om onderhoudsgebreken. Dus ik mag geen bezwaar maken omdat de buitenkant van het huis NODIG geverfd moet wordenDa's wel jammer.
Cash heb ik het nog nooit gekregenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier al cash terug gehad van de belastingdienst?
Zolang jullie dan maar niet het huis uitwaaien, en zij het wel gaan oplossen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Etcetera het volgende:
Volgend jaar staat op de planning, maar het zou me niet verbazen dat er dan wat kozijnen zijn weggerot
Nog niks van gehoord, maar ze hebben toch tijd tot eind juni?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier al cash terug gehad van de belastingdienst?
Ik ook nog nooit.quote:
Kost wel extra veel onnodig werk voor zequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zolang jullie dan maar niet het huis uitwaaien, en zij het wel gaan oplossen.
17 euroknallersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit met smart op mijn 17 euro te wachten
Beter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Iewlkan er vast ook wel een leuk boek voor kopen
Als het daarna geverfd wordt, gaat de huur dan weer omhoog?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Kost wel extra veel onnodig werk voor zenou ja, we zien wel. Misschien een huurverlaging aanvragen, dat schijnt wel te kunnen. Ofzo.
Lijkt me welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het daarna geverfd wordt, gaat de huur dan weer omhoog?
Nee als ze kozijnen moeten vervangen is dat onnodig werk, want dat hoeft niet te gebeuren als ze nu de boel komen schilderenquote:En je zegt dat het onnodig werk voor ze is, maar de kozijnen moeten toch juist nodig geverfd worden? Als verhuurder hebben zij gewoon de plicht om voor een fatsoenlijk huis te zorgen.
Dit ziet er niet uit alsof het eens in de 2 jaar wordt gedaan, het ziet er gewoon helemaal niet uit. En zelf schilderen mag absoluut niet. Die huurverhoging vinden wij niet eerlijk omdat het huis er haveloos uitziet, en hoognodig geschilderd moet worden. We betalen huur, zij zorgen dat er geen gebreken zijn - en daar hoort in mijn ogen ook bij dat het schilderwerk op tijd wordt gedaanquote:Ik kan me niet herinneren dat in mijn ouderlijk huis wij zelf ooit iets verfden in ruil voor huurverlaging.
Dat werd gewoon eens in het jaar of 2 jaar gedaan, hoorde er gewoon bij.
Ah, jammer. Jullie zijn er dan toch niet zo bedreven in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Etcetera het volgende:
En bij de eerste bezichtiging daar nooit op gelet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als PS iets 'dramatisch' meemaakt
10 punten als IRL vergeet dat dit zijn AKQSC tab is en niet OUD
10 punten als C4 vraagt om pics
10 punten als MaJo een dutje doet
10 punten als LB gaat zingen
10 punten als Soempie een Soempie doet
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
10 punten als wycccie iets medisch weet te helpen
10 punten als Diaan van haar iPad post
10 punten als Nem iets van Nu.nl post
10 punten als Jojo in het buitenland zit
10 punten als lubje25 eens vroeg naar bed gaat
50 punten als WG scoort met de rooie
100 punten voor elke baby
nee alleen als antwoord op iemand's vraag/probleem/zorgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
De ideale bloeddruk is 120/80 mmHg. Een te hoge bloeddruk is een risicofactor voor o.a. hartinfarcten.
Je kunt de bloeddruk verlagen door bijv. te stoppen met roken, meer gaan bewegen en gezonder eten.
wyccie +10
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
De ideale bloeddruk is 120/80 mmHg. Een te hoge bloeddruk is een risicofactor voor o.a. hartinfarcten.
Je kunt de bloeddruk verlagen door bijv. te stoppen met roken, meer gaan bewegen en gezonder eten.
wyccie +10
Er is hier vast wel iemand die zich dat afvroeg of zorgen over maakte.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee alleen als antwoord op iemand's vraag/probleem/zorgen
De commentaren daaronder zeggen dat het een microfoon is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mag ik 10 punten toevoegen voor wie het antwoord weet op deze vraag?
What’s Up Sara Eisen’s Skirt?
Dat spreekt niet tot de fantasiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is hier vast wel iemand die zich dat afvroeg of zorgen over maakte.
[..]
De commentaren daaronder zeggen dat het een microfoon is.
Mag dit topic even op slot en morgenavond om 6 uur weer open? Ik moet morgenavond voetvolleyballenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
Nee, hard doorwerken dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef Soempie het volgende:
Krijg ik die 100 punten met terugwerkende kracht?
Goed zoquote:
Als we dat toelaten, moeten we dat ook voor Mark doen. Die wint zonder er iets voor te hoeven doen. Nou ja....bijna niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef Soempie het volgende:
Krijg ik die 100 punten met terugwerkende kracht?
Jij wilt alleen maar vunzige dingen horen, hè?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef wyccie het volgende:
De commentaren daaronder zeggen dat het een microfoon is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als we dat toelaten, moeten we dat ook voor Mark doen. Die wint zonder er iets voor te hoeven doen. Nou ja....bijna niks.
[..]
Jij wilt alleen maar vunzige dingen horen, hè?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Soempie +100
Pics!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Soempie +100
Is daar een medische verklaring voor wyccie?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet klussen voor morgenavond of overmorgen
Extra punten want je verwacht dat dat nooooit gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
Fetisjisme, met name voor microfoons.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
Is daar een medische verklaring voor wyccie?
niet te verwarren met microfobiequote:
wyccie +10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |