Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een grotloze TT, vast een teken aan de wand![]()
Wat kun je nou eigenlijk doen tijdens een dagje amersfoort? Verder dan 'dierenpark' kom ik niet.
neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Zal ik m dan ook maar dichtgooien, om genante TT's te voorkomen?
en dat je in Helmond nog niet dood gevonden wil wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog is
Het ging er vooral om dat Amersfoort treingewijs halverwege Helmond en Groningen ligt.
Naar "De 3 Ringen"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffiedrinken, bijkletsen, lunchen, naar de Dille & Kamille, koffiedrinken en langs de grachtjes wandelen als het even droog is
Het ging er vooral om dat Amersfoort treingewijs halverwege Helmond en Groningen ligt.
LB met een zwangere vriendin....quote:
Een gloednieuwe activiteit uit de categorie 'zo groeit gras'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
LB met een zwangere vriendin....
huhhuh. Wat gaan ze daar doen, naar bier kijken![]()
brouwerij, dus dat wordt m niet voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat een biercafé? Geen succes inderdaad, we lusten allebei geen bier en drinken nu sowieso niet
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
brouwerij, dus dat wordt m niet voor je
Ja, lekker naar buiten starenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wel tof wat je vanuit de trein allemaal ziet als je een beetje oplet: heb laatst allemaal hertjes gezien, en nu roofvogels, een haas, heel veel lammetjes en een ooievaar
Zo ver kwam ik niet eens. Vanochtend halfgaar een foto zitten maken, maar toen bedacht ik me dat het echt zo oninteressant is wat voor domme dingen ik op een dag doe. Wie wil nou weten dat ik vandaag het plastic naar buiten heb gebracht, of wat ik voor ontbijt had.quote:
Maar die laatste zijn tenminste nog leuke gebeurtenissen (voor de baby weet ik het niet zo zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef MaJo het volgende:
Hoewel vrij een relatief begrip is met vanavond nog een vergadering en morgen besnijdenis en een huwelijk
Jij gaat met een net besneden baby trouwen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef MaJo het volgende:
Jee 2 dagen vrijHoewel vrij een relatief begrip is met vanavond nog een vergadering en morgen besnijdenis en een huwelijk
Yep, wanneer er bijv. een medische noodzaak is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Besnijdenissen kunnen ook later in een leven worden gedaan (toch?).
Dat vind ik wel logisch. Je betaalt huur, niet voor de bijkomende dingen. Je zou natuurlijk wel aan de WBV kunnen vragen wanneer ze nou eens het huis komen schilderen.quote:Hmm je kunt geen bezwaar maken tegen huurverhoging als het gaat om onderhoudsgebreken. Dus ik mag geen bezwaar maken omdat de buitenkant van het huis NODIG geverfd moet wordenDa's wel jammer.
Cash heb ik het nog nooit gekregenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier al cash terug gehad van de belastingdienst?
Zolang jullie dan maar niet het huis uitwaaien, en zij het wel gaan oplossen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Etcetera het volgende:
Volgend jaar staat op de planning, maar het zou me niet verbazen dat er dan wat kozijnen zijn weggerot
Nog niks van gehoord, maar ze hebben toch tijd tot eind juni?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier al cash terug gehad van de belastingdienst?
Ik ook nog nooit.quote:
Kost wel extra veel onnodig werk voor zequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zolang jullie dan maar niet het huis uitwaaien, en zij het wel gaan oplossen.
17 euroknallersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit met smart op mijn 17 euro te wachten
Beter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Iewlkan er vast ook wel een leuk boek voor kopen
Als het daarna geverfd wordt, gaat de huur dan weer omhoog?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Kost wel extra veel onnodig werk voor zenou ja, we zien wel. Misschien een huurverlaging aanvragen, dat schijnt wel te kunnen. Ofzo.
Lijkt me welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het daarna geverfd wordt, gaat de huur dan weer omhoog?
Nee als ze kozijnen moeten vervangen is dat onnodig werk, want dat hoeft niet te gebeuren als ze nu de boel komen schilderenquote:En je zegt dat het onnodig werk voor ze is, maar de kozijnen moeten toch juist nodig geverfd worden? Als verhuurder hebben zij gewoon de plicht om voor een fatsoenlijk huis te zorgen.
Dit ziet er niet uit alsof het eens in de 2 jaar wordt gedaan, het ziet er gewoon helemaal niet uit. En zelf schilderen mag absoluut niet. Die huurverhoging vinden wij niet eerlijk omdat het huis er haveloos uitziet, en hoognodig geschilderd moet worden. We betalen huur, zij zorgen dat er geen gebreken zijn - en daar hoort in mijn ogen ook bij dat het schilderwerk op tijd wordt gedaanquote:Ik kan me niet herinneren dat in mijn ouderlijk huis wij zelf ooit iets verfden in ruil voor huurverlaging.
Dat werd gewoon eens in het jaar of 2 jaar gedaan, hoorde er gewoon bij.
Ah, jammer. Jullie zijn er dan toch niet zo bedreven in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Etcetera het volgende:
En bij de eerste bezichtiging daar nooit op gelet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als PS iets 'dramatisch' meemaakt
10 punten als IRL vergeet dat dit zijn AKQSC tab is en niet OUD
10 punten als C4 vraagt om pics
10 punten als MaJo een dutje doet
10 punten als LB gaat zingen
10 punten als Soempie een Soempie doet
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
10 punten als wycccie iets medisch weet te helpen
10 punten als Diaan van haar iPad post
10 punten als Nem iets van Nu.nl post
10 punten als Jojo in het buitenland zit
10 punten als lubje25 eens vroeg naar bed gaat
50 punten als WG scoort met de rooie
100 punten voor elke baby
nee alleen als antwoord op iemand's vraag/probleem/zorgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
De ideale bloeddruk is 120/80 mmHg. Een te hoge bloeddruk is een risicofactor voor o.a. hartinfarcten.
Je kunt de bloeddruk verlagen door bijv. te stoppen met roken, meer gaan bewegen en gezonder eten.
wyccie +10
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
De ideale bloeddruk is 120/80 mmHg. Een te hoge bloeddruk is een risicofactor voor o.a. hartinfarcten.
Je kunt de bloeddruk verlagen door bijv. te stoppen met roken, meer gaan bewegen en gezonder eten.
wyccie +10
Er is hier vast wel iemand die zich dat afvroeg of zorgen over maakte.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee alleen als antwoord op iemand's vraag/probleem/zorgen
De commentaren daaronder zeggen dat het een microfoon is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mag ik 10 punten toevoegen voor wie het antwoord weet op deze vraag?
What’s Up Sara Eisen’s Skirt?
Dat spreekt niet tot de fantasiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is hier vast wel iemand die zich dat afvroeg of zorgen over maakte.
[..]
De commentaren daaronder zeggen dat het een microfoon is.
Mag dit topic even op slot en morgenavond om 6 uur weer open? Ik moet morgenavond voetvolleyballenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
Nee, hard doorwerken dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef Soempie het volgende:
Krijg ik die 100 punten met terugwerkende kracht?
Goed zoquote:
Als we dat toelaten, moeten we dat ook voor Mark doen. Die wint zonder er iets voor te hoeven doen. Nou ja....bijna niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef Soempie het volgende:
Krijg ik die 100 punten met terugwerkende kracht?
Jij wilt alleen maar vunzige dingen horen, hè?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef wyccie het volgende:
De commentaren daaronder zeggen dat het een microfoon is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als we dat toelaten, moeten we dat ook voor Mark doen. Die wint zonder er iets voor te hoeven doen. Nou ja....bijna niks.
[..]
Jij wilt alleen maar vunzige dingen horen, hè?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Soempie +100
Pics!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Soempie +100
Is daar een medische verklaring voor wyccie?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet klussen voor morgenavond of overmorgen
Extra punten want je verwacht dat dat nooooit gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
Fetisjisme, met name voor microfoons.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
Is daar een medische verklaring voor wyccie?
niet te verwarren met microfobiequote:
wyccie +10quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik niet eens. Vanochtend halfgaar een foto zitten maken, maar toen bedacht ik me dat het echt zo oninteressant is wat voor domme dingen ik op een dag doe. Wie wil nou weten dat ik vandaag het plastic naar buiten heb gebracht, of wat ik voor ontbijt had.
Het was de grafische variant van nutteloze tweets.
Btw: vanavond pizza.
[..]
Maar die laatste zijn tenminste nog leuke gebeurtenissen (voor de baby weet ik het niet zo zeker).
Etcie +10quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Ha! Ik heb een schroef in mijn toetsenbordplank gedraaid die er vorige week was uitgedonderd
Soempie actie!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef Soempie het volgende:
Ben ruim een uur bezig met 1 opgave. Uiteindelijk dacht ik: fuck it, ik kom er niet uit, ik kijk wel bij de antwoorden. Staat er: 'Deze vraag valt met de beschikbare gegevens niet te beantwoorden'.
The farmer ate his tree of zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef Soempie het volgende:
Ben ruim een uur bezig met 1 opgave. Uiteindelijk dacht ik: fuck it, ik kom er niet uit, ik kijk wel bij de antwoorden. Staat er: 'Deze vraag valt met de beschikbare gegevens niet te beantwoorden'.
ik wilde het net posten maar wist die zin niet meer, dank je!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef Soempie het volgende:
Leuk! Doe eens een foto van de inhoud van jouw tas dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef wyccie het volgende:
Krijg ik dan eeuwige roem als ik een keertje in het buitenland vroeg naar bed ga?
Wat ik trouwens wel een interessant concept vind is te fotograferen wat iedereen nou in zijn tas heeft zitten. Ik heb ooit eens mijn tas op de kop gehouden. Niks schokkends, alhoewel sommigen een tampon vast eng vinden.
Maar van dit concept is al een boekje uitgekomen. Empty your pocket heet het. http://www.emptyyourpocket.com/
quote:
Leuk planquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef wyccie het volgende:
Wat ik trouwens wel een interessant concept vind is te fotograferen wat iedereen nou in zijn tas heeft zitten. Ik heb ooit eens mijn tas op de kop gehouden. Niks schokkends, alhoewel sommigen een tampon vast eng vinden.
Maar van dit concept is al een boekje uitgekomen. Empty your pocket heet het. http://
PS, hoe gaat het met de punten als iemand de opdracht van een ander uitvoert?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk! Doe eens een foto van de inhoud van jouw tas dan?
C-c-c-c-c-ombo-breaker!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
PS, hoe gaat het met de punten als iemand de opdracht van een ander uitvoert?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Gaan de punten mee naar de AKQ? Want dan gaan we een flinke rel tegemoet
Telefoon, portemonnee, sleutels.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef wyccie het volgende:
Krijg ik dan eeuwige roem als ik een keertje in het buitenland vroeg naar bed ga?
Maar van dit concept is al een boekje uitgekomen. Empty your pocket heet het. http://www.emptyyourpocket.com/
Dan wil ik ook puntenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Gaan de punten mee naar de AKQ? Want dan gaan we een flinke rel tegemoet
Ik krijg geen punten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
Gesneuveld tijdens het oefenen met de kettingzaag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef iamredleader het volgende:
In de categorie OUD: Jair ligt al in bed, tinu heeft de kleine net gevoed en ik hebbvanavond bij de Praxis wat hout gehaald voor de box. Ik kan de bodemplaat nergens meer vinden
Als iemand in mijn plaats die rooie scoort, zwaait er wat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PS, hoe gaat het met de punten als iemand de opdracht van een ander uitvoert?
mod er maar even iets bij voor jezelfquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als iemand in mijn plaats die rooie scoort, zwaait er wat.
Tenzij het PS zelf is, in dat geval mag c4 pics vragen
Neuh, dat was alleen de boom zelfquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
Gesneuveld tijdens het oefenen met de kettingzaag?
10 punten voor elke keer dat je een post edit?quote:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef iamredleader het volgende:
In de categorie OUD: Jair ligt al in bed, tinu heeft de kleine net gevoed en ik hebbvanavond bij de Praxis wat hout gehaald voor de box. Ik kan de bodemplaat nergens meer vinden
Done.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mod er maar even iets bij voor jezelf
Links of rechts?quote:
Ah ben je verplicht dat bij je te hebben? Dat hebben alle militairen behalve Van Uhm.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Links of rechts?
Rechts is een noodverband.
Handig voor als er geen ligt in de kroeg en je wat te pulken wil hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie empty your pockets:
[ afbeelding ]
Wat doet John Leerdam met een bierviltje in zijn zak?
Standaard op de man. In een speciaal zakje onder aan de linker broekspijp.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef ß het volgende:
[..]
Ah ben je verplicht dat bij je te hebben? Dat hebben alle militairen behalve Van Uhm.
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van dat bierviltje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie empty your pockets:
[ afbeelding ]
Wat doet John Leerdam met een bierviltje in zijn zak?
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar.
Soempie, ik ben even aan het zoeken naar die foto. Het staat op een oud geheugenkaartje, en doe moet ik even opsporen.
Jij wil dat nummer bellen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van dat bierviltje.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
10 punten als Bart zijn modpowers gebruikt
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:07 schreef iamredleader het volgende:
10 punten voor elke keer dat je een post edit?
Niet heel veel bijzonders dus. Het boek heb ik niet gelezen, want ik ben daarna stiekem toch alvast aan de film begonnen, en dan vind ik het niet leuk meer om het boek te lezen.quote:
Jij hebt paint in je tas!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Niet heel veel bijzonders dus. Het boek heb ik niet gelezen, want ik ben daarna stiekem toch alvast aan de film begonnen, en dan vind ik het niet leuk meer om het boek te lezen.![]()
[ afbeelding ]
Standaard een boek bij je!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Niet heel veel bijzonders dus. Het boek heb ik niet gelezen, want ik ben daarna stiekem toch alvast aan de film begonnen, en dan vind ik het niet leuk meer om het boek te lezen.![]()
[ afbeelding ]
Die ligt er toch tussen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef wyccie het volgende:
Wat gek. Ik vraag me af waar ik mijn telefoon destijds had....
quote:
Nu niet meer, want ik probeer nu in de trein zoveel mogelijk slaap te pakken.quote:
Nee, het groene dingetje is een opvouwbaar tasje (oma-achtig I know), dat Samsonite-ding is mijn cameraatje.quote:
Functioneel hoor. Ik zie in ieder geval een tool om een fles bier mee open te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ook standaard een paraplu en zakdoekjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij. Toch meer meisje dan ik dacht.
Ah, ik dacht inderdaad dat dat samsonite ding je telefoon was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Pasje van werk.
[..]
Nu niet meer, want ik probeer nu in de trein zoveel mogelijk slaap te pakken.
[..]
Nee, het groene dingetje is een opvouwbaar tasje (oma-achtig I know), dat Samsonite-ding is mijn cameraatje.
Dat is zo'n ding dat ik niet kan weggooien omdat het een souvenir is, want ik drink niet eens uit flesjes/geen bier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
Functioneel hoor. Ik zie in ieder geval een tool om een fles bier mee open te maken.
Een opbergbakje voor inlegkruisjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
Soempie, wat is het ding onder je portemonnee?
Een pen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:33 schreef Soempie het volgende:
Wat is dat roze/ rode/ zwarte penachtige ding?
Een pen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb om dezelfde reden dat boek van Kundera niet gelezen.Wat is dat roze/ rode/ zwarte penachtige ding?
Geen punten voor mij?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dubbele punten topic
10 punten als Etc klust
10 punten als TM scoort
10 punten als Bart zijn modpowers gebruikt
Een heel erg fijne pen.quote:
Soempie +10quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ohnee, ik kan de foto groter maken. Gewoon een pen.
Jij krijgt ook 10 punten voor je tasinhoud.quote:
Ik bedacht me dus het omgekeerde, dat ik net een kleuter lijk met die bloemetjesspeld, blauwe haarspeld, roze dingen en paarse paraplu.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb inderdaad wel een saaie, functionele tasinhoud.![]()
Het toilettasje dat ik nu heb is wel roze.
Een stapel papier, een koptelefoon, een make-upspiegeltje dat niet van mij is, wat batterijen, ibuprofen, strepsils en misschien een vork of ander stuk bestek. Heb de tas niet naast me liggen, dus dit is uit het hoofdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb inderdaad wel een saaie, functionele tasinhoud.![]()
Het toilettasje dat ik nu heb is wel roze.
[..]
Jij krijgt ook 10 punten voor je tasinhoud.
Echt bestek? Studiegenoten van me nemen wel eens hun ontbijttafel mee: heel brood, mes, beleg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een stapel papier, een koptelefoon, een make-upspiegeltje dat niet van mij is, wat batterijen, ibuprofen, strepsils en misschien een vork of ander stuk bestek. Heb de tas niet naast me liggen, dus dit is uit het hoofd
Nee, ze waren op.quote:
Iets koffiegerelateerds?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
die foto's van je tasinhoud, grappig!
Ik ga er ook even een maken, mogen jullie ook raden wat ik er allemaal in heb
Portemonnee en telefoon?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
die foto's van je tasinhoud, grappig!
Ik ga er ook even een maken, mogen jullie ook raden wat ik er allemaal in heb
Ik heb ooit boeken op Marktplaats gezet.quote:
Ah, ik twijfelde nog over zonnebril. Die vierkante dingen met vrouw en blauw/roze?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb te veel zooi in mijn tas. Normaal zit mijn telefoon er ook in maar die maakt nu de foto. En mijn deo is pleite geloof ik...
[ afbeelding ]
Dat is geen doosje maar een spiegeltje, zelfde merk als jou portemonnee volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef Soempie het volgende:
Dat doosje met het vogeltje!Waar is dat van/ voor?
Zelfde soort blikjes als die van mij: voor inlegkruisjes/ maandverband.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vierkante dingen met vrouw en blauw/roze?
Pylones, daar lijkt het wel op. Zo niet, Pylones heeft wel leuk spul, maar reteduur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is geen doosje maar een spiegeltje, zelfde merk als jou portemonnee volgens mij.
Dat zijn van diezelfde blikjes als Soempie heeft, in de ene zitten pleisters, pincet en veiligheidsspelden (vaker nodig dan je zou denkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit boeken op Marktplaats gezet.
Hoezo?
[..]
Ah, ik twijfelde nog over zonnebril. Die vierkante dingen met vrouw en blauw/roze?
Dat plastic bakje? Daar zitten theezakjes in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef Soempie het volgende:
En wat is dat voor een fluoriserende broodtrommel?
Zat ik aan te denken, leek me erg toevallig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:02 schreef Soempie het volgende:
Zelfde soort blikjes als die van mij: voor inlegkruisjes/ maandverband.
Je hebt zelfs bloemetjestampons!quote:
Jaquote:
Ze zijn enigszins debiel maar wel retehandigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja
Toen ik ze voor het eerst zag vond ik het echt debiel, maar toen zag ik er een met een cupcake
Even opgezocht: Fossilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pylones, daar lijkt het wel op. Zo niet, Pylones heeft wel leuk spul, maar reteduur.
Ik moet echt nodig wat vrouwelijke dingen in mijn tas gooien.
Sinterklaasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef wyccie het volgende:
Haaknaald, natuurlijk!
[..]
Ow.![]()
Van de portemonnee snap ik, maar spiegeltje?
Jaaaa, goed gespotquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef wyccie het volgende:
Haaknaald, natuurlijk!
[..]
Ow.![]()
Van de portemonnee snap ik, maar spiegeltje?
Ik vind ze wel geniaal bedacht allemaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie snappen er helemaal niks vanDe punten gaan naar iedereen, niet naar degene die het doet!! Of nar de eerste die heb observeert. Anders is het te makkelijk
en ik wist wel dat ik mensen vergat
10 punten als HT gaat quizzen
10 punten als Bart commentaar krijgt op zijn gemodder
10 punten als MM moppert
Klassiek rijdende rechter dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef ß het volgende:
tv-tip: om 22.15 ned 1 De rijdende rechter. Iets met een schutting en een buurvrouw die helemaal gaat flippen. belooft een mooie uitzending te worden.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geniaal bedacht allemaal
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geniaal bedacht allemaal
Ja een echte vork. Ooit meegenomen zodat ik onderweg een maaltijdsalade kon eten als dat nodig wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt bestek? Studiegenoten van me nemen wel eens hun ontbijttafel mee: heel brood, mes, beleg.
Ik begreep hem wel hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
_Ophelia_ ken ik nog niet goed genoeg (vandaar maar in 1x 100 met een baby).
Als het topic morgenavond nog open is kunnen er 10 bijgeschreven wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie snappen er helemaal niks vanDe punten gaan naar iedereen, niet naar degene die het doet!! Of nar de eerste die heb observeert. Anders is het te makkelijk
en ik wist wel dat ik mensen vergat
10 punten als HT gaat quizzen
10 punten als Bart commentaar krijgt op zijn gemodder
10 punten als MM moppert
nee vanaf dan is het halve punten. Dus 5quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het topic morgenavond nog open is kunnen er 10 bijgeschreven worden
Nu is toch dubbele punten? morgen 2.5 punten dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee vanaf dan is het halve punten. Dus 5
ja maar nu is het 10quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef ß het volgende:
[..]
Nu is toch dubbele punten? morgen 2.5 punten dus.
Die staat er alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw tasinhoud.![]()
En ik gok dat er ook USB sticks in zitten.
Die van Ophelia staat toch op de vorige pagina?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw tasinhoud.![]()
En ik gok dat er ook USB sticks in zitten.
Kurkentrekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En een ouwetje van mijn tas:
[ afbeelding ]
(heb nu geen tas bij me)
Haha, die Amsterdamhandschoenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
(heb nu geen tas bij me)
Datquote:
Die combinatie is zo mooi: glitters, oordoppen, kurketrekker, enz.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
(heb nu geen tas bij me)
Huh!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Die van Ophelia staat toch op de vorige pagina?
Nee johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh!![]()
![]()
Ik dacht dat die van jou was. En die met de haaknaald ook. Hmm.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dan hebben jullie alledrie die tamponblikjes!
Ik ben helemaal van mijn a propos, moet even helemaal omschakelen, want ik had de tasinhoud van Ophelia aan LB toegedicht. Autist die ik ben.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dan hebben jullie alledrie die tamponblikjes!
Ik ben helemaal van mijn a propos, moet even helemaal omschakelen, want ik had de tasinhoud van Ophelia aan LB toegedicht. Autist die ik ben.
De lipgloss die ik hebquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige dat eigenlijk echt niet bij mij past, is de lippenstift die in mn tas zit, maar ik had me een tijdje geleden voorgenomen om dat eens wat vaker te doen.
En dan durf ik toch niet
Nighty nightquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik ga de hond maar eens uitlaten...
Wat wil je met dat weer van vandaag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wel grappig dat we allemaal een paraplu in de tas hebben.
Heb je gezien wat voor weer het was vandaag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wel grappig dat we allemaal een paraplu in de tas hebben.
Die had ik ook een tijd en heb ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor weer het was vandaag?Normaal zit ie er niet in hoor.
Oh en zo'n opvouwbaar oma-tasje heb ik trouwens ook heel lang meegesleeptMaar nu heb ik een fietsmand
Die lippenbalsem, van Weleda, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
De lipgloss die ik hebVerzorgd en neutraler dan lippenstift
Heb je een kleur die niet te opvalt, maar toch net iets meer kleur geeft? Dan moet je dat doen, gewoon 's ochtends.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige dat eigenlijk echt niet bij mij past, is de lippenstift die in mn tas zit, maar ik had me een tijdje geleden voorgenomen om dat eens wat vaker te doen.
En dan durf ik toch niet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die had ik ook een tijd en heb ik ookwyccies gedachtengang was zo gek nog niet
Maxfactor geloof ik, zal het zo wel even nakijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan de lipgloss niet goed zien?Merk?
Mjah, die ik nu heb is wat roze, en dat is me eigenlijk wat té. Het staat mooi voor een feestje, maar ik hoef het toch niet elke dag denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die lippenbalsem, van Weleda, die heb ik ook.
Ik heb in elke tas wel een lippenbalsem.
[..]
Heb je een kleur die niet te opvalt, maar toch net iets meer kleur geeft? Dan moet je dat doen, gewoon 's ochtends.
Ik heb dat nu ook. Doe het niet elke dag, maar ik begin er steeds meer aan te wennen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, de paraplu heb ik redelijk standaard bij me.
Doe dan ook even een foto van jouw tasinhoudquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
wat een wijventopic is dit geworden zeg
Maar jij zei toch dat je bijna nooit een paraplu gebruikt, en dat die dure Senz paraplu daarom zonde was? De paraplu op mijn foto is trouwens een Senz.quote:
Of jaszakinhoud desnoodsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe dan ook even een foto van jouw tasinhoud
iPodquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah![]()
En waar gaat dat spannende witte snoertje naartoe?
Yeahquote:
Hm, dan is er nog 1 probleempje, ik koop alleen dierproefvrije makeup. Dus moet ik ff wachten tot de Nederlandse huismerken ook zoiets uitvindenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maxfactor geloof ik, zal het zo wel even nakijken.
Die van mij is maxfactor inderdaad, soort kruising tussen gloss en balsem, wel een tintje maar geen dikke glans of al te veel kleur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mjah, die ik nu heb is wat roze, en dat is me eigenlijk wat té. Het staat mooi voor een feestje, maar ik hoef het toch niet elke dag denk ik.
Dan wordt het lastig inderdaad. Dr. Hauschka misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, dan is er nog 1 probleempje, ik koop alleen dierproefvrije makeup. Dus moet ik ff wachten tot de Nederlandse huismerken ook zoiets uitvindenOf beter zoeken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
Heel Amerikaans, zo'n pillenpotje in de tas.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
LB, Catrice is niet op dieren getest.
Die viltstift is echt een soort stift, geen gloss. Daarom valt het niet zo op, mits je de goede kleur pakt.
Sjezus.. dat hysterische wijf in het groenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef ß het volgende:
tv-tip: om 22.15 ned 1 De rijdende rechter. Iets met een schutting en een buurvrouw die helemaal gaat flippen. belooft een mooie uitzending te worden.
Ik gebruik hem ook bijna nooit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef wyccie het volgende:
Maar jij zei toch dat je bijna nooit een paraplu gebruikt, en dat die dure Senz paraplu daarom zonde was? De paraplu op mijn foto is trouwens een Senz.
ik zal even kijken wat er in mn jas zitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of jaszakinhoud desnoods![]()
*nu echt hond gaat uitlaten
On Hold.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb een collage gemaakt maar zolang ik nog aan t bellen ben kan ik geen foto maken
Die hadden we hier vanmorgen al gelukkig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef wyccie het volgende:
Hopelijk hebben jij en je hond daar beter weer. Hier hagelde het zonet.
Van die viltstiften zijn ook tof inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
LB, Catrice is niet op dieren getest.
Die viltstift is echt een soort stift, geen gloss. Daarom valt het niet zo op, mits je de goede kleur pakt.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
Het is toch veel te laat om te leren. Je kunt toch niks meer opnemen.
Zegt degene die altijd pas na 10 uur ging studeren.
Volgens mij gaat het juist beter 's avonds. Alsof het in m'n slaap verwerkt wordt, zodat ik het de volgende dag nog weet. Zal wel onzin zijn, maargoed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
Het is toch veel te laat om te leren. Je kunt toch niks meer opnemen.
Zegt degene die altijd pas na 10 uur ging studeren.
geef mij een vriendin die op hold kanquote:
Ik zou eerder een wat afwezig: 'hmm' proberen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oei, doorpraten! Ja-knikken en veel Uhuh.
Dat valt te veel op...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou eerder een wat afwezig: 'hmm' proberen.
die doorziet ze al...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou eerder een wat afwezig: 'hmm' proberen.
Oh, brrr... wat een manier om wakker te wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef Soempie het volgende:
Ben trouwens weleens midden in de nacht wakker geschrokken, omdat ik opeens de oplossing had voor een wiskundevraag.Heb ik om een uur of 3 die opdracht nog uitgewerkt..
Geen idee eigenlijk, ik ben duidelijk een avondmens. Nu klaarwakker terwijl ik overdag kapot ging, want ik had weer eens 4 uurtjes geslapen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij gaat het juist beter 's avonds. Alsof het in m'n slaap verwerkt wordt, zodat ik het de volgende dag nog weet. Zal wel onzin zijn, maargoed.
Om 3 uur kom ik echt mijn bed niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef Soempie het volgende:
Ben trouwens weleens midden in de nacht wakker geschrokken, omdat ik opeens de oplossing had voor een wiskundevraag.Heb ik om een uur of 3 die opdracht nog uitgewerkt..
Ik hoop dat het wat voor je is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga deze week eens bij de Kruidvat kijken naar die viltstiftenfijn!
En nu is het bedtijd, welterusten allen
Ah, de USB stick.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
En je kunt me ook via m'n werk herkennen
nee, dat is een instinkerquote:
nee ook nietquote:
De travestiet met de boot was ook een goede, en de vrouw die niet kon slapen van een windorgel vijf huizen verderop was ook vermakelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:51 schreef ß het volgende:
Dit was de beste aflevering van de Rijdende Rechter ooit
Ja en de hengelmeneer. Het windorgel ken ik niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De travestiet met de boot was ook een goede, en de vrouw die niet kon slapen van een windorgel vijf huizen verderop was ook vermakelijk
Je werkt dus niet voor Tofik Dibi?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, de USB stick.
Mijn tasinhoud heeft meer overeenkomsten met die van jou dan met de dames.![]()
Ik moet ook zo'n tamponblikje hebben.
Ik twijfel nu of ik de hengelmeneer heb gezien of niet, maar ken het verhaal erachter welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:02 schreef ß het volgende:
[..]
Ja en de hengelmeneer. Het windorgel ken ik niet.
BAM!quote:
Daar zie ik een ontluchtingssleutel en iets dat lijkt op een scheermesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en wyccie, het zit aan mn autosleutel vast
Even kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Windorgeldame blijkt uit 2005 te zijn. Heeft dus indruk gemaakt
de andere kant is een kentekenplaatje met mn naam erop, ooit gekregenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het een mislukte schoenlepel, dat zwarte ding.
Dan ben je geen dameskapper, want die rijden niet in Volvo 850śquote:
Niet om flauw te zijn ofzo, maar ik niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet om flauw te zijn ofzo, maar ik lig lekker in mijn bikini in het zonnetje
Er kunnen punten gescored worden door het vragen naar fotos én door het posten van voornoemde fotos.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet om flauw te zijn ofzo, maar ik lig lekker in mijn bikini in het zonnetje
Niet om flauw te doen, maar ik wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet om flauw te zijn ofzo, maar ik niet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een klein stukje Rijdende Rechter gezien, maar ik kan echt zo slecht tegen dat soort mensen hegillen, flippen, ranten
ik heb dan een plaatsvervangend iets, geen schaamte, maar een heel ongemakkelijk gevoel
Dat herken ik ergens welquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een klein stukje Rijdende Rechter gezien, maar ik kan echt zo slecht tegen dat soort mensen hegillen, flippen, ranten
ik heb dan een plaatsvervangend iets, geen schaamte, maar een heel ongemakkelijk gevoel
ik ook, kan er weinig mee en vind het vooral sneu en getuigen van een bewijs van onvermogen tot communicerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |