Ja, lekker... 7 dagen per week AGV...quote:
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker... 7 dagen per week AGV...
quote:
Post iemand op FB.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
Varkensfiletlapje, stoomgroente en piepers denk ik...
Nee, ik doe een aanname, ik ken namelijk mensen die dat wel doenquote:
hej, ik kan er toch niks aan doen dat ik geen appie hier hebquote:
kijk, hier heb nou eens wat aan. dankjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk hoopte ik dat je er in zou trappen..![]()
Gisteren at ik dit:
Krieltjes
Karbonade met knoflook, rozemarijn, chillivlokken en peper gegrild.
Rucolasalade, maar ik gok dat je daar niet van houdt.
En dan nooit iets anders willen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik doe een aanname, ik ken namelijk mensen die dat wel doen
Graag.quote:
Helemaal overstuur als er een keer macaroni of spaghetti op tafel komt.quote:
Ja, het ziet er echt lekker uit, maar ik laat me niet foppen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Fascination het volgende:
Tering, wat was het koud buiten, wat heb ik me daarop verkeken met m'n zomerjas.
Wat de boer niet kent.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal overstuur als er een keer macaroni of spaghetti op tafel komt.
Het is wel makkelijk. Vooral na een lange dag ga ik niet uitgebreid staan te kokkerellen. Dan wil ik gewoon met max, 20 minuten etenquote:
Ohquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hej, ik kan er toch niks aan doen dat ik geen appie hier heb
[..]
kijk, hier heb nou eens wat aan. dankje
quote:Voor een wachtwoord moest ik 8 karakters invoeren. Ik heb gekozen voor Sneeuwwitje en de 7 dwergen. #lachjerot
Maandag/Dinsdag/Woensdag AGVquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik doe een aanname, ik ken namelijk mensen die dat wel doen
Voelde je jezelf aangesproken door mijn post?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk. Vooral na een lange dag ga ik niet uitgebreid staan te kokkerellen. Dan wil ik gewoon met max, 20 minuten eten![]()
Er zijn zat snellere (en lekkerdere) dingen te maken dan avg..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk. Vooral na een lange dag ga ik niet uitgebreid staan te kokkerellen. Dan wil ik gewoon met max, 20 minuten eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |