quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Nee, er zijn ook een aantal zaken zoals maatschappelijke normen en waarden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Robert M. voelde ook heel veel 'liefde' en daar gaf hij maar als te graag aan toe. Ook prima dus?
Met jou? Maar al te graag!quote:
en is ook iemand met verstand van zaken het met je eens?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:
Kwaadheid is een mengeling van frustraties en een gevoel dat je kunstmatig in jezelf hebt opgepropt.
Jij zei zelf letterlijk dat men hoe dan ook hun gevoelens moesten volgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook een aantal zaken zoals maatschappelijke normen en waarden.
We hadden het nog steeds over je gevoel volgen als je geil bent en je bent met een mooie vriendin.
ook dan zijn er maatschappelijke gevolgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hadden het nog steeds over je gevoel volgen als je geil bent en je bent met een mooie vriendin.
Ook bij het volgen van je gevoel kan je rekening houden met maatschappelijke normen en waarden, lijkt mequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat deed je zelf kerel, jij gooit er een ongenuanceerde zwart/wit stelling in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het contrast altijd opvoeren omdat jullie hier zo van drama houden.
Natuurlijk zijn er heel soms uitzonderingen. Dat is met alles zo. Dat polariseren van iemands mening om alleen een discussie te starten is stom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij zei zelf letterlijk dat men hoe dan ook hun gevoelens moesten volgen.
Blijkbaar is het dus niet hoe dan ook en bedoelde je wat anders, maar die nuance bracht je toen helemaal niet en komt nu pas boven.
Die discussie was er niet geweest als je jezelf van enige nuance bediend had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er heel soms uitzonderingen. Dat is met alles zo. Dat polariseren van iemands mening om alleen een discussie te starten is stom.
kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook bij het volgen van je gevoel kan je rekening houden met maatschappelijke normen en waarden, lijkt me.
Er zijn nog veel meer uitzonderingen te verzinnen, dat jij daar nou geen rekening mee wil houden is wat anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er heel soms uitzonderingen. Dat is met alles zo. Dat polariseren van iemands mening om alleen een discussie te starten is stom.
Dat kan, net als dat je vrienden kan blijven met je ex. Maar 9 van de 10x loopt het anders. Maar dat komt in jou wereld niet voorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende: [..] Je kunt toch vrienden blijven en ook seks hebben? Wat is dit voor een onzin?
Zeg dat anders gewoon meteen in plaats van die loze one-liners van je.quote:
Oh NOMM NOMM NOMMquote:
Volgens mij, en dit klinkt misschien arrogant, is seks met mij leuker voor je dan dit gesprekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die discussie was er niet geweest als je jezelf van enige nuance bediend had.
Ja maar jij bent lekkerquote:
ah mooi je ziet zelf dus ook wel dat je dom bent? Want dit is precies wat je zelf net deed naar aanleiding van een opmerking van ook_gekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds voor jezelf kunnen nadenken en ik niet de uitzonderingen moet gaan opnoemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer uitzonderingen te verzinnen, dat jij daar nou geen rekening mee wil houden is wat anders.
Je stelde het zelf zo, dat je niet normaal je mening kan communiceren is pas stom.
Als jij nou eens voor jezelf kon nadenken kon je inzien dat als er meerdere mensen over jouw stelling vallen, het aan jouw manier van formuleren ligt. Pas later komen jouw nuances tevoorschijn als je tegenspraak krijgt, en dan ligt het opeens aan ons en dat wij niet goed nadenken. Tevens zijn het niet enkel wat uitzonderingen waar het om gaat, jij trok alles teveel naar één kant en er staat veel meer tegenover je stelling dan enkel wat uitzonderingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds voor jezelf kunnen nadenken en ik niet de uitzonderingen moet gaan opnoemen.
Jullie houden gewoon van drama (zoals vrouwen altijd vaak van drama houden).
Ik geloof dat "uitzonderingen" het verkeerde woord is kerelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds voor jezelf kunnen nadenken en ik niet de uitzonderingen moet gaan opnoemen.
Ja, maar mijn popcorn is opquote:
Het is een SC, ga maar lekker de ontopic-braverik uithangen in het serieuze topic.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Ontopic:
Je kunt gewoon seks hebben met een goede vriendin en nog steeds contact houden.
Dat mag ik toch hopen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij, en dit klinkt misschien arrogant, is seks met mij leuker voor je dan dit gesprek
Ja dat kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Ontopic:
Ik merk vaker dat een topic vermeden wordt waar het over begon, puur om een drama te starten om iemand heen. Hier begon de discussie mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een SC, ga maar lekker de ontopic-braverik uithangen in het serieuze topic.
waarom ga je geen studie psychologie doen of zo? Je houdt blijkbaar veel van bezig zijn met de menselijke psyche en misschien kan iemand die onzin over vrouwen er dan uit kriigenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Ontopic:
Dit is gewoon onzin, er was al het een en ander gezegd over dat onderwerp en men was er klaar mee. In een SC volgen onderwerpen elkaar op en is er niet zoiets als ontopic.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik merk vaker dat een topic vermeden wordt waar het over begon, puur om een drama te starten om iemand heen. Hier begon de discussie mee.
Seks hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Ontopic:
Is winnen belangrijk voor je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Puur omdat jij het nu niet kan winnen ga je weer terug naar dat standpunt.
quote:
Haha wat is dit nu weer voor sprong. Het is echt waar wat ze zeggen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Ontopic:
Ook niet. Allemaal. Op.quote:
dat weet ik wel zekerquote:
Kill me. Kill me now.quote:
Het is blijkbaar je mening aangezien je 'vind' zegt, anderen hebben dus een andere mening en zijn het niet eens met de 'essentie' van je verhaaltje. Daarom waren we al klaar met dat verhaaltje, nergens voor nodig weer op het begin ervan terug te grijpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik merk idd dat het in zo'n topic vaak gaat om "een discussie winnen", terwijl de essentie van het verhaal maar vergeten wordt. Dat als je je geil voelt bij een goede vriendin, dat het niet fout is om dan over te gaan tot seks. "Om mijn vriendschap te beschermen" is onzin, dan doe je jezelf een tekort vind ik dan. En misschien haar ook, want er kan alsnog een liefdesrelatie ontstaan dat veel mooier is dan een vriendschap.
Daarom is het belangrijk om (over het algemeen) je gevoel te volgen. Neem je geen risico's in het leven, dan krijg je ook minder terug.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik merk idd dat het in zo'n topic vaak gaat om "een discussie winnen", terwijl de essentie van het verhaal maar vergeten wordt. Dat als je je geil voelt bij een goede vriendin, dat het niet fout is om dan over te gaan tot seks. "Om mijn vriendschap te beschermen" is onzin, dan doe je jezelf een tekort vind ik dan. En misschien haar ook, want er kan alsnog een liefdesrelatie ontstaan dat veel mooier is dan een vriendschap.
Daarom is het belangrijk om (over het algemeen) je gevoel te volgen. Neem je geen risico's in het leven, dan krijg je ook minder terug.
Uhuh, bij een vriendschap komen ook gevoelens kijken maar die moet je blijkbaar wel negeren als je kan neuken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik heb een paar vriendinnen, die best errug lekker zijn. Maar ik weet zeker dat als ik een move probeer te maken, dat het dan exit vriendschap is. En daar vind ik ze toch net te leuk voor. Ik ga geen vriendschap riskeren voor een batspartijtje.
Daarna wil je niet eens meer dood.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kill me. Kill me now.![]()
Oh nee, wacht. Eerst even seksen met Samzz![]()
dat is niet de essentie dat is jouw twisted truthquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef firefly3 het volgende:
Waarom moet dat een compliment zijn dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:43 schreef firefly3 het volgende:
Je bent pas echt vrienden als ze je begrijpt en accepteert wie je bent. Ook al probeer je haar een keer te "versieren". Ze moet het eerder als complimentje opvatten vind ik.
Omdat je dan dus neukwaardig bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet dat een compliment zijn dan?
Ze moet niks, vind ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:43 schreef firefly3 het volgende:
Je bent pas echt vrienden als ze je begrijpt en accepteert wie je bent. Ook al probeer je haar een keer te "versieren". Ze moet het eerder als complimentje opvatten vind ik.
Het gaat meer om het moeten in dit hele verhaal.quote:
Nee, daarna wil ik nog een keer seksen met jou. En framboosjes van je tetters etenquote:
Ze heb niks te willen moeten!quote:
Je bent toch geen echte vrienden als het daarna gelijk al mis loopt? Bij een echte vriendschap kan je elkaar dingen vergeven en begrijpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat meer om het moeten in dit hele verhaal.
Oh. Ik zal het ze eens vragen dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, bij een vriendschap komen ook gevoelens kijken maar die moet je blijkbaar wel negeren als je kan neuken.
Tjah, afwegingen heh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik heb een paar vriendinnen, die best errug lekker zijn. Maar ik weet zeker dat als ik een move probeer te maken, dat het dan exit vriendschap is. En daar vind ik ze toch net te leuk voor. Ik ga geen vriendschap riskeren voor een batspartijtje.
Oh god, de framboosjes, van wie was die ook weer...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daarna wil ik nog een keer seksen met jou. En framboosjes van je tetters eten
Tot op zekere hoogte, ja. Maar alles en iedereen heeft grenzen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent toch geen echte vrienden als het daarna gelijk al mis loopt? Bij een echte vriendschap kan je elkaar dingen vergeven en begrijpen.
was jij niet de geen die zei dat wanneer er een relatie komt uit een friendzone dat je dan 2de keus bent en het niet gaat werken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef firefly3 het volgende:
Dat is nog geen vrijbrief om dan maar geen rekening met haar te houden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent toch geen echte vrienden als het daarna gelijk al mis loopt? Bij een echte vriendschap kan je elkaar dingen vergeven en begrijpen.
Jawel. Maar dan alsnog MOET een vrouw niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Erm.....watte?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, de framboosjes, van wie was die ook weer...?
Dat moet toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat meer om het moeten in dit hele verhaal.
Iemand in Singles had het over framboosjes die precies over de tepel passen en dat het zo lekker snoepen was... Wie was dat toch?quote:
Peuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand in Singles had het over framboosjes die precies over de tepel passen en dat het zo lekker snoepen was... Wie was dat toch?
Kan ook met nibbitsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand in Singles had het over framboosjes die precies over de tepel passen en dat het zo lekker snoepen was... Wie was dat toch?
Maar dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat steeds lastiger worden. Maar er zijn uitzonderingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was jij niet de geen die zei dat wanneer er een relatie komt uit een friendzone dat je dan 2de keus bent en het niet gaat werken.
Geinig dat je er nu op terug komt.
Dus als ik framboosjes van jouw lichaam eet moet je aan Peu denken?quote:
Dan is het beter om de vriendschap op te geven, dan "jezelf op te geven".quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:53 schreef Tangledup het volgende:
Firefly3,
Bij een echte vriendschap moet je het als man ook kunnen vergeven dat 1 van je buddies homo blijkt te zijn en op je geilt.
Maar in de praktijk werkt dat nou eenmaal vaak niet zo. Dan is de vriendschap niet meer hetzelfde.
En zo ongeveer zal een vrouw dit ook ervaren.
Relaties zijn best wel makkelijk inwisselbaar bij jou he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan is het beter om de vriendschap op te geven, dan "jezelf op te geven".
Jij was van mening dat het nooit zal gaan werken, was compleet uitgesloten, want je was 2de keus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat steeds lastiger worden. Maar er zijn uitzonderingen.
Nee, ik hoop het nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als ik framboosjes van jouw lichaam eet moet je aan Peu denken?
Jij zei dat the friendzone helemaal niet bestond. Een uitzondering kan er zijn omdat het leven uitzonderingen heeft. Maar daar verlies je weer de essentie van het verhaal en ga je er nu weer een drama van maken. Net als die smileys altijd van je.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij was van mening dat het nooit zal gaan werken, was compleet uitgesloten, want je was 2de keus.
En toen ik je vertelde dat alles mogelijk is en je niet moet vasthouden aan friendszone vond je dat zacht
gezegt debiel.
Je moet wel goed onthouden wat je allemaa zegt he, en bij je standpunt blijven. Want het helpt je anders niet bij je geloofwaardigheid, en die is al zo laag bij jou
Dan zal ik maar iets anders van je etenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als ik framboosjes van jouw lichaam eet moet je aan Peu denken?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij zei dat the friendzone helemaal niet bestond. Een uitzondering kan er zijn omdat het leven uitzonderingen heeft. Maar daar verlies je weer de essentie van het verhaal en ga je er nu weer een drama van maken. Net als die smileys altijd van je.
Ik ben minder afhankelijk van andere mensen. Daardoor zijn mensen ook openlijker tegen me. Een leuk paradox dat je vanzelf leert. Mensen komen en gaan in het leven. (en sommigen blijven voor altijd uiteraard)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Relaties zijn best wel makkelijk inwisselbaar bij jou he?
Mensen komen en gaan inderdaad. Dat betekent niet dat je je best moet doen om ervoor te zorgen dat ze sneller gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben minder afhankelijk van andere mensen. Daardoor zijn mensen ook openlijker tegen me. Een leuk paradox dat je vanzelf leert. Mensen komen en gaan in het leven.
Als je je liefde of seksuele gevoelens moet inperken dan moet je wat kieskeuriger zijn in je vrienden/vriendinnen selectie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen komen en gaan inderdaad. Dat betekent niet dat je je best moet doen om ervoor te zorgen dat ze sneller gaan natuurlijk.
Hey doe je het weer, je kan je eigen standpunt niet meer verdegigen dus komt je met externe factoren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij zei dat the friendzone helemaal niet bestond. Een uitzondering kan er zijn omdat het leven uitzonderingen heeft. Maar daar verlies je weer de essentie van het verhaal en ga je er nu weer een drama van maken. Net als die smileys altijd van je.
En daarom loop je dus het risico een vriendschap met een vrouw letterlijk en figuurlijk te verneuken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan is het beter om de vriendschap op te geven, dan "jezelf op te geven".
Ik denk eerder dat als jij seksuele gevoelens krijgt bij mensen in je vriendenkring dat je je seksuele verlangens wat meer een andere kant op moet sturen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je je liefde of seksuele gevoelens moet inperken dan moet je wat kieskeuriger zijn in je vrienden/vriendinnen selectie.
De basis van vriendschap is eerlijkheid en zelfrespect. Als je een deel eerlijkheid en zelfrespect moet opgeven, is de vriendschap op losse schroeven gebaseerd en is er geen vriendschap.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En daarom loop je dus het risico een vriendschap met een vrouw letterlijk en figuurlijk te verneuken.
In feite zeg jij gewoon "nou ja, jammer dan.. als ik iets bij haar probeer en de vriendschap loopt daarna stuk dan is dat maar zo". In hoeverre kun je dan eigenlijk nog spreken van vriendschap vraag ik mij af?
Vriendinnen bedoel ik danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat als jij seksuele gevoelens krijgt bij mensen in je vriendenkring dat je je seksuele verlangens wat meer een andere kant op moet sturen.
Dus als ik geil ben vanavond moet ik een van die dames maar even gaan bespringen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De basis van vriendschap is eerlijkheid en zelfrespect. Als je een deel eerlijkheid en zelfrespect moet opgeven, is de vriendschap op losse schroeven gebaseerd en is er geen vriendschap.
Met alle respect, maar dat klinkt redelijk autistisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De basis van vriendschap is eerlijkheid en zelfrespect. Als je een deel eerlijkheid en zelfrespect moet opgeven, is de vriendschap op losse schroeven gebaseerd en is er geen vriendschap.
Vrienden, vriendinnen, patatoe, patatoe.quote:
Ja, logisch toch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als ik geil ben vanavond moet ik een van die dames maar even gaan bespringen?
Ja, doe jij dat nooit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als ik geil ben vanavond moet ik een van die dames maar even gaan bespringen?
Hier is het 26 gradenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!
ik liep in t onweer en de hagel
Wie gaat er dan ook naar buiten met dit weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!
ik liep in t onweer en de hagel
Ik ga het nog druk krijgen begrijp ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, logisch toch.
En dat snappen die vrouwen best.
Ik weet het, ik beperk mezelf teveelquote:
iets met "krijg ervoor betaald" enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar buiten met dit weer
Ik kan dit blijven herhalen tot novemberquote:
Dat jij bloedmooie vriendinnen wilt hebben en je gevoelens tegelijk wilt onderdrukken voor een vriendschap moet je zelf weten, maar ik ga mezelf niet jarenlang voor de gek houden met zo'n "vriendschap" met een stiekeme hoop haar ooit te krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat klinkt redelijk autistisch.
Dingen zijn nooit zo zwart of wit in het leven.
wacht maar, wij krijgen vast een heeeeerlijke november!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan dit blijven herhalen tot november
Dus als ik geil ben kan ik gewoon me beste vriendin bespringen. Wilt ze niet dan is ze mijn vriendschap niet waard.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net alsof je geen vrienden kunt zijn met mooie meisjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jij bloedmooie vriendinnen wilt hebben en je gevoelens tegelijk wilt onderdrukken voor een vriendschap moet je zelf weten, maar ik ga mezelf niet jarenlang voor de gek houden met zo'n "vriendschap" met een stiekeme hoop haar ooit te krijgen.
voor hun eigen veiligheid moeten ze misschien een huge litteken op hun gezicht maken om onaantrekkelijk te zijn voor m? ... anders raken ze straks vrienden kwijt !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net alsof je geen vrienden kunt zijn met mooie meisjes.
Waarom zou ik? Vrouwen hebben over het algemeen ook andere interesses dan ik. Ik hou meer van jongensdingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net alsof je geen vrienden kunt zijn met mooie meisjes.
Jij bent te mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
Nu snap ik waarom ik opeens zo weinig mannelijke vrienden heb, allemaal vuurvliegjes in de dop.
Definieer jongensdingen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Vrouwen hebben over het algemeen ook andere interesses dan ik. Ik hou meer van jongensdingen.
vrouwens versieren, zoveel mogelijk vrouwen neuken en zoenenquote:
Actiefilms en dat soort dingen. Wat ik merk is dat vrouwen over het algemeen een andere filmsmaak hebben dan ikquote:
Wat is dit voor een onzin?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jij bloedmooie vriendinnen wilt hebben en je gevoelens tegelijk wilt onderdrukken voor een vriendschap moet je zelf weten, maar ik ga mezelf niet jarenlang voor de gek houden met zo'n "vriendschap" met een stiekeme hoop haar ooit te krijgen.
ah... ja want film kijken is idd t enige wat je met vrienden doet...!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Actiefilms en dat soort dingen. Wat ik merk is dat vrouwen over het algemeen een andere filmsmaak hebben dan ik
het zal vast aan mij liggen, maar als ik naar de bios gaat, wat voor film dan ook is er nooit echt een grote of kleinere groep vrouwen. Gaat vrij gelijk op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Actiefilms en dat soort dingen. Wat ik merk is dat vrouwen over het algemeen een andere filmsmaak hebben dan ik
Ik zal je direct ontvrienden op FB. Je weets, voor je eigen veiligheid en zo. Stel je voor dat ik eens geil zou zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
Nu snap ik waarom ik opeens zo weinig mannelijke vrienden heb, allemaal vuurvliegjes in de dop.
Actiefilms en dat soort dingen... Ik houd van actiefilms, auto's, de motorcross e.d.. Wat maakt mij datquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
tenzij "ten things i hate about you"enzo...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het zal vast aan mij liggen, maar als ik naar de bios gaat, wat voor film dan ook is er nooit echt een grote of kleinere groep vrouwen. Gaat vrij gelijk op.
Een manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Actiefilms en dat soort dingen... Ik houd van actiefilms, auto's, de motorcross e.d.. Wat maakt mij dat.
Een lekker wijfquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Actiefilms en dat soort dingen... Ik houd van actiefilms, auto's, de motorcross e.d.. Wat maakt mij dat.
Oh neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal je direct ontvrienden op FB. Je weets, voor je eigen veiligheid en zo. Stel je voor dat ik eens geil zou zijn.
een man... duidelijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met Shakespearequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tenzij "ten things i hate about you"enzo...
de mannen die daar zitten worden vaak door hun liefje meeesleept, kan me niet voorstellen dat die daar geheel uit vrije wil voor gekozen hebben
Dan ben ik liever dat wat Barbie zegtquote:
Dat heet een compromis sluiten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tenzij "ten things i hate about you"enzo...
de mannen die daar zitten worden vaak door hun liefje meeesleept, kan me niet voorstellen dat die daar geheel uit vrije wil voor gekozen hebben
zoals friemelen...?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb nog nooit the matrix met een meid af kunnen kijken. Ze raken zo gedesinterreseerd in de film dat ze liever andere dingen doen.
Ja, maar dan kunnen we geen vrienden zijn he? Want erectie en zulks.quote:
star wars!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heet een compromis sluiten.
Als ik mee ging naar 1 of andere dansfilm dan ging zij mee naar star wars 3
Wat ik doe heeft niks met deze discussie te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
The Matrixquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb nog nooit the matrix met een meid af kunnen kijken. Ze raken zo gedesinterreseerd in de film dat ze liever andere dingen doen.
Ja iddquote:
Dat komt denk ik vooral omdat the Matrix een kutfilm is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
man houd toch op, je zet je zelf meer en meer en meer voor lul op dit moment.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
quote:
En dan samen bier drinken, scheten laten en kut roepenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]dan mag ik dus mooie mannen als vrienden hebben... hun zijn geen homo
idd! (op t bier na... die periode heb ik achter met gelaten)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan samen bier drinken, scheten laten en kut roepen
Ik zie jou echt als een soort entertainer voor de meidenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man houd toch op, je zet je zelf meer en meer en meer voor lul op dit moment.
Jij kan een vrouw kennelijk aanspreken versieren en neuken, alles er na kan je niet. Jij kan gewoon niet met vrouwen sociaal omgaan.
Je wilde je zelf toch verbeteren, ik zie een uitdaging voor je
Nep manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd! (op t bier na... die periode heb ik achter met gelaten)
tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
firelfly jij hebt best wel een respectloze en puberale kijk op vrouwen,ik hoop dat niet alle mannen zo zijn
Ik heb wel vaker het idee gehad dat hij in zijn pubertijd is blijven hangen. Alles neuken en zoenen wat je kan doen de meeste tussen hun 14de en 20ste, ook wel bekend als pubertijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
firelfly jij hebt best wel een respectloze en puberale kijk op vrouwen,ik hoop dat niet alle mannen zo zijn
meisjes bier dan...??quote:
Corona kan wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
meisjes bier dan...??
of carona;s??
Jij ziet zo vaak dingen, jammer alleen dat je het zo vaak verkeerd ziet. Net als deze keer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als een soort entertainer voor de meidenleuk voor de gezelligheid maar meer ook niet.
Dat zijn inderdaad weer bepaalde situaties waar je rationeel over moet nadenken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat ik doe heeft niks met deze discussie te maken.
Ik heb namelijk al een bloedmooie vriendin waar ik mijn gevoelens niet voor hoef te onderdrukken![]()
Maar als ik een vriendschap met een vrouw zou hebben dan zou ik die niet zomaar in gevaar brengen als ik toevallig in een geile bui ben ofzo. Daar is dan wel meer voor nodig en moet de situatie het ook toelaten. Als ze bijvoorbeeld de vriendin van je beste vriend is, dan is ze simpelweg off limits. Of als je echt van jouw eigen vriendin houdt en het feit dat je de hots voor een ander hebt toch niet meer dan een tijdelijke bevlieging is, dan zou ik daar ook niks mee doen.
Zoals ik al zei: er is een heel groot grijs gebied.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Corona kan wel.
Maar geen rose bier.
Echte mannen drinken bier, kijk maar naar Samzz
Ik denk dat ik wel gelijk heb omdat je enorm altijd in de verdediging schiet en mij enorm aanvalt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij ziet zo vaak dingen, jammer alleen dat je het zo vaak verkeerd ziet. Net als deze keer.
Je komt over als een vrouwenhater ,als iemand die vrouwen als nutteloos ziet behalve om te neuken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad weer bepaalde situaties waar je rationeel over moet nadenken.
Ik had het puur over de situatie: Ze is een vriendin en allebei zijn vrijgezel.
Lieve schat, het merk heet coronaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ok dan ben ik nep man... tenzij carona's!
Niet alle, wel genoeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
ik vind een A mooier staan, laat me lekkerquote:
Dat zie je verkeerd. Ik ben gewoon iemand die zijn gevoelens uit en het als voordeel ziet voor haar en voor mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
Je komt over als een vrouwenhater ,als iemand die vrouwen als nutteloos ziet behalve om te neuken.
Vrouwen hebben dit ook door je zal alleen de zwakkere vrouwen de zwakke schakels krijgen op deze manier ,die jij ook weer kwetst maar dqat kan je zeker niet schelen ?
Nee, dat zou horror zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we geen vrienden zijn he? Want erectie en zulks.
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind een A mooier staan, laat me lekker![]()
maar ff serieus, jij zou nooit een serieuse relatie willen (samen leuke dingen doen, toekomst opbouwen enzo) gewoon seks en thats it ??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ik ben gewoon iemand die zijn gevoelens uit en het als voordeel ziet voor haar en voor mij.
dankuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent
Is wel lekker overzichtelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ff serieus, jij zou nooit een serieuse relatie willen (samen leuke dingen doen, toekomst opbouwen enzo) gewoon seks en thats it ??
Hahahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Corona kan wel.
Maar geen rose bier.
Echte mannen drinken bier, kijk maar naar Samzz
Oh zeker wel, ik heb wel vaker serieuze relaties. Maar dat staat helemaal los van vriendschap vind ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ff serieus, jij zou nooit een serieuse relatie willen (samen leuke dingen doen, toekomst opbouwen enzo) gewoon seks en thats it ??
Sorry weer verkeerd, en in de verdediging schiet? Nee hoor, ik geef alleen aan dat je in veel gevallen er naast zit. Dat jij dat als aanvalt ziet kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel gelijk heb omdat je enorm altijd in de verdediging schiet en mij enorm aanvalt.
Hoe oud ben je eigenlijk ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ik ben gewoon iemand die zijn gevoelens uit en het als voordeel ziet voor haar en voor mij.
vriendschap = seks voor jouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh zeker wel, ik heb wel vaker serieuze relaties. Maar dat staat helemaal los van vriendschap vind ik.
Dat is altijd zo vervelend..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef marbasnarf het volgende:
in mijn ideaalbeeld is je partner tevens je beste vriend (en daarnaast heb je natuurlijk NOG een beste vriend om dingen mee te bespreken waar je mee zit in je relatie enzo)
en daarnaast klopt t ook niet, want als een relatie niets met vriendschap (=seks) te maken heeft, zijn jouw relaties seksloos....?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vriendschap = seks voor jou
en een relatie heeft niets met vriendschap te maken??
in mijn ideaalbeeld is je partner tevens je beste vriend (en daarnaast heb je natuurlijk NOG een beste vriend om dingen mee te bespreken waar je mee zit in je relatie enzo)
Ja he? Dus we kunnen alleen neuken als je als neukmateriaal zie, elkaar gewoon aardig vinden kan natuurlijk niet. En jij hebt natuurlijk al helemaal niks te willen.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he? Dus we kunnen alleen neuken als je als neukmateriaal zie, elkaar gewoon aardig vinden kan natuurlijk niet. En jij hebt natuurlijk al helemaal niks te willen.
28 als ik me niet vergis.quote:
Als ze een man was?quote:
Precies. Maar gewoon neuken dan? Is dat dilemma ook opgelost.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he? Dus we kunnen alleen neuken als je als neukmateriaal zie, elkaar gewoon aardig vinden kan natuurlijk niet. En jij hebt natuurlijk al helemaal niks te willen.
juist ja ..quote:
maar ik ben n nepman... dus dat is nog beetje recht te pratenquote:
Nou, graagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Maar gewoon neuken dan? Is dat dilemma ook opgelost.
Finally you get itquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
juist ja ..
nja vrouwenhaters zijn van alle leeftijden
Ik houd het op een verlate pubertijd. Wat hij nu doet doen de meeste in hun puber tijd naar mijn mening.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
juist ja ..
wat nou weer ?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
juist ja ..
Ja, eindelijk begrijp ik het. Wie wil met me batsen?quote:
Ik vond je commentaar treffend, das alles.quote:
omdat jij niet aan de vrouw bent zijn niet alle vrouwen onvrouwelijk of mannenhatersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]omdat jij niet aan de man bent zijn niet alle mannen vrouwenhaters, gedraag je eens wat vrouwelijker
heloef ga niet grappig doenquote:
heloef mag altijd grappig doenquote:
Ik zat er naast, je begrijpt het dus toch nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, eindelijk begrijp ik het. Wie wil met me batsen?
Oh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zat er naast, je begrijpt het dus toch niet
Ik haatte vrouwen (nou ja eerder meisjes) vroeger wel, terecht ook.quote:
ik word chagerijnig als ik lees wat de meeste mannen echt denkenquote:
quote:
Niet waar, anders zouden je tegenwoordige gevoelens ten opzichte van vrouwen onterecht zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haatte vrouwen (nou ja eerder meisjes) vroeger wel, terecht ook.
Mannenhater pur sang dat ben jij :xquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik word chagerijnig als ik lees wat de meeste mannen echt denken
vrouwen zijn alleen goed voor sex en koken en wassen, voor de rest moeten ze hun smoel houdenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
Jij moet gewoon Benzin versierenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
Ik denk niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
Af en toe mag het mondje open...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen zijn alleen goed voor sex en koken en wassen, voor de rest moeten ze hun smoel houden
Uiteraard is een relatie ook een vriendschap, maar een ander soort vriendschap dan wat je met je beste vrienden zou doen. Dit omdat puur jongensdingen je niet zo snel met je vriendin zou doen. En jij doet idd meisjes dingen met vriendinnen. Dus eigenlijk zit er geen verschil in denken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vriendschap = seks voor jou
en een relatie heeft niets met vriendschap te maken??
waarom dan wel heloef ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haatte vrouwen (nou ja eerder meisjes) vroeger wel, terecht ook.
Je vergeet schoonmakenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen zijn alleen goed voor sex en koken en wassen, voor de rest moeten ze hun smoel houden
Brofist.quote:
Dat is waarquote:
Dat valt onder het gedeelte sexquote:
Waren de antwoorden op deze 3 vragen maar alle 3 jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
Wat voor dingen doen vrouwen mannen aan verkrachten we ze ?
tonen we valse interesse alleen maar zo dat ze later met ons neuken?
Denken wij met onze geslachtsdelen ?
Ik val op mannen ,geen puberale jongetjes die alleen met hun pik denkenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het denken doen jullie er niet mee, maar jullie gebruiken ze wel om er voordeel mee te behalenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
waarom dan wel heloef ?
dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat je andere dingen doet met je partner als met je vrienden, snap ik helemaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard is een relatie ook een vriendschap, maar een ander soort vriendschap dan wat je met je beste vrienden zou doen. Dit omdat puur jongensdingen je niet zo snel met je vriendin zou doen. En jij doet idd meisjes dingen met vriendinnen. Dus eigenlijk zit er geen verschil in denken?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
Ik val op mannen ,geen puberale jongetjes die alleen met hun pik denken
Wat?quote:
Oh, wat zal jij teleurgesteld raken danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
Ik val op mannen ,geen puberale jongetjes die alleen met hun pik denken
Daarom ga jij nog heeeel lang vrijgezel blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
Trut waar is mijn bier?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat Hanako een puberaal jongetje is. Ik denk 1 van de mannelijkste mannen in het topic
Ik geloof wel in seks binnen een vriendschap en tegelijk leuke dingen doen. Ik geloof alleen niet dat het gezond is dat mensen seksuele gevoelens in kroppen ter "bescherming van hun vriendschap".quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat je andere dingen doet met je partner als met je vrienden, snap ik helemaal.
maar snap t onderscheid niet dat je seks hebt binnen een vriendschap (en je dus leuke dingen ook doet, want tis vriendschap) maar dat je binnen een relatie zegt dat je dat niet wil...
/Chauvinistic brofistquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat?
Ik durf het gewoon te zeggen dat vrouwen verder nutteloos zijn
hoezo ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, wat zal jij teleurgesteld raken dan
Vrouwen denken sowieso nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Hanako het volgende:
Alsof een vrouw soms niet met haar flamoes denkt
Ik hoop alleen dat vrouwen niet het woordje flamoes gebruikenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Hanako het volgende:
Een keer niet iemand meteen grijpen als je toevallig geil bent is heel wat anders dan steeds seksuele gevoelens opkroppen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloof wel in seks binnen een vriendschap en tegelijk leuke dingen doen. Ik geloof alleen niet dat het gezond is dat mensen seksuele gevoelens in kroppen ter "bescherming van hun vriendschap".
Net zoals jij DG ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daarom ga jij nog heeeel lang vrijgezel blijven.
ken wel mensen die vrienden zijn kwijtgeraakt nadat seks, omdat t gewoon "raar" was daarnaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloof wel in seks binnen een vriendschap en tegelijk leuke dingen doen. Ik geloof alleen niet dat het gezond is dat mensen seksuele gevoelens in kroppen ter "bescherming van hun vriendschap".
Ik ben de meest verkeerde persoon om die vraag aan te stellen, me dunktquote:
Dat klinkt inderdaad niet erg geilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat vrouwen niet het woordje flamoes gebruiken
Het is in het begin ook wel een beetje vreemdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ken wel mensen die vrienden zijn kwijtgeraakt nadat seks, omdat t gewoon "raar" was daarna
Dat woord alleen alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef Hanako het volgende:
Gewoon doorseksen dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ken wel mensen die vrienden zijn kwijtgeraakt nadat seks, omdat t gewoon "raar" was daarna
jij bent degene die kritiek gaf,ik neem aan dat je dat dan ook kan onderbouwenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben de meest verkeerde persoon om die vraag aan te stellen, me dunkt
achja datingsites, fok, fobo op fok, who gives a shit, het is allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
Net zoals jij DG ?
kansloos datingsites afstruinend terwijl je jezelf wel goed genoeg voelt anderen op hun zogenaamde tekortkomingen te wijzen ?
Ik vind het beter op die manier (want ze konden best verliefd op elkaar worden en later misschien zelfs gaan trouwen), dan als je er nooit achter komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kritiek geven en een opmerking makenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij bent degene die kritiek gaf,ik neem aan dat je dat dan ook kan onderbouwen
Nee, troebele jeugd. Maar zo te zien haat jij mannen meer dan ik vrouwen ooit haatte.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
waarom dan wel heloef ?
je vond haar dus oprecht leuk ipv 1 geile bui....?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het beter op die manier (want ze konden best verliefd op elkaar worden en later misschien zelfs gaan trouwen), dan als je er nooit achter komt.
Dat doet me eraan denken, ik moet heel even een lekkere collega bespringen. Tot zo!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vond haar dus oprecht leuk ipv 1 geile bui....?
nee hoor ik ken mannen die niet zo zijn daar val ik dus wel opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, troebele jeugd. Maar zo te zien haat jij mannen meer dan ik vrouwen ooit haatte.
Da had je gedacht die pakken jou stiekem wel een keer achter de bosjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
nee hoor ik ken mannen die niet zo zijn daar val ik dus wel op
Hoi!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik geef je 5 minuten!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, ik moet heel even een lekkere collega bespringen. Tot zo!
Je begrijpt niet dat kritiek leveren zonder zelf succes te hebben belachelijk isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat je houding fucked up is?
ik doe helemaal niks in bosjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Hanako het volgende:
[..]
Da had je gedacht die pakken jou stiekem wel een keer achter de bosjes
als t puur gaat om kwakkie lozen, moet dat makkelijk te redden zijn toch...?quote:
Al seks mee gehad dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
Lekker met je flamoes in de brandnetels terwijl een ''echte'' man over je heen kruipt..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik doe helemaal niks in bosjes
We zijn geen klaarkom machines, wij hebben ook gevoel hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als t puur gaat om kwakkie lozen, moet dat makkelijk te redden zijn toch...?
Soms wel soms nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vond haar dus oprecht leuk ipv 1 geile bui....?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn geen klaarkom machines, wij hebben ook gevoel hoor
Ducktape is het antwoord op zulke problemenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan er nog wel een bezit bij hebben of niet? Of zeurt deze teveel?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat kritiek leveren zonder zelf succes te hebben belachelijk is
dar ben ik het type niet voorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:04 schreef Hanako het volgende:
[..]
Lekker met je flamoes in de brandnetels terwijl een ''echte'' man over je heen kruipt..
Het kopieerhok is bezetquote:
Hoe vaker je het herhaald hoe meer ik de neiging krijg dat het je diepste fantasie isquote:
Probeer jij maar eerst een vrouw te schakenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]ga jij nu maar achter de echte mannen aan
dan moet je even creatief zijnquote:
Oh?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn geen klaarkom machines, wij hebben ook gevoel hoor
Jij denkt zo ,maar aan je posts denk je zo over elke vrouwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe vaker je het herhaald hoe meer ik de neiging krijg dat het je diepste fantasie is
Mag ik wel kritiek leveren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat kritiek leveren zonder zelf succes te hebben belachelijk is
Hoe staat het met de Russische dames?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]ga jij nu maar achter de echte mannen aan
mannen zijn verkrachters en hoerenlopersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:09 schreef Hanako het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal kijk vrouwen zijn gewoon hoeren punt discussie gesloten
dat krijg je bij een hondentrainer...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd maar dat op commando moeten presteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |