quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Nee, er zijn ook een aantal zaken zoals maatschappelijke normen en waarden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Robert M. voelde ook heel veel 'liefde' en daar gaf hij maar als te graag aan toe. Ook prima dus?
Met jou? Maar al te graag!quote:
en is ook iemand met verstand van zaken het met je eens?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:
Kwaadheid is een mengeling van frustraties en een gevoel dat je kunstmatig in jezelf hebt opgepropt.
Jij zei zelf letterlijk dat men hoe dan ook hun gevoelens moesten volgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook een aantal zaken zoals maatschappelijke normen en waarden.
We hadden het nog steeds over je gevoel volgen als je geil bent en je bent met een mooie vriendin.
ook dan zijn er maatschappelijke gevolgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hadden het nog steeds over je gevoel volgen als je geil bent en je bent met een mooie vriendin.
Ook bij het volgen van je gevoel kan je rekening houden met maatschappelijke normen en waarden, lijkt mequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat deed je zelf kerel, jij gooit er een ongenuanceerde zwart/wit stelling in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het contrast altijd opvoeren omdat jullie hier zo van drama houden.
Natuurlijk zijn er heel soms uitzonderingen. Dat is met alles zo. Dat polariseren van iemands mening om alleen een discussie te starten is stom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij zei zelf letterlijk dat men hoe dan ook hun gevoelens moesten volgen.
Blijkbaar is het dus niet hoe dan ook en bedoelde je wat anders, maar die nuance bracht je toen helemaal niet en komt nu pas boven.
Die discussie was er niet geweest als je jezelf van enige nuance bediend had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er heel soms uitzonderingen. Dat is met alles zo. Dat polariseren van iemands mening om alleen een discussie te starten is stom.
kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook bij het volgen van je gevoel kan je rekening houden met maatschappelijke normen en waarden, lijkt me.
Er zijn nog veel meer uitzonderingen te verzinnen, dat jij daar nou geen rekening mee wil houden is wat anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er heel soms uitzonderingen. Dat is met alles zo. Dat polariseren van iemands mening om alleen een discussie te starten is stom.
Dat kan, net als dat je vrienden kan blijven met je ex. Maar 9 van de 10x loopt het anders. Maar dat komt in jou wereld niet voorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende: [..] Je kunt toch vrienden blijven en ook seks hebben? Wat is dit voor een onzin?
Zeg dat anders gewoon meteen in plaats van die loze one-liners van je.quote:
Oh NOMM NOMM NOMMquote:
Volgens mij, en dit klinkt misschien arrogant, is seks met mij leuker voor je dan dit gesprekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die discussie was er niet geweest als je jezelf van enige nuance bediend had.
Ja maar jij bent lekkerquote:
ah mooi je ziet zelf dus ook wel dat je dom bent? Want dit is precies wat je zelf net deed naar aanleiding van een opmerking van ook_gekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds voor jezelf kunnen nadenken en ik niet de uitzonderingen moet gaan opnoemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer uitzonderingen te verzinnen, dat jij daar nou geen rekening mee wil houden is wat anders.
Je stelde het zelf zo, dat je niet normaal je mening kan communiceren is pas stom.
Als jij nou eens voor jezelf kon nadenken kon je inzien dat als er meerdere mensen over jouw stelling vallen, het aan jouw manier van formuleren ligt. Pas later komen jouw nuances tevoorschijn als je tegenspraak krijgt, en dan ligt het opeens aan ons en dat wij niet goed nadenken. Tevens zijn het niet enkel wat uitzonderingen waar het om gaat, jij trok alles teveel naar één kant en er staat veel meer tegenover je stelling dan enkel wat uitzonderingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds voor jezelf kunnen nadenken en ik niet de uitzonderingen moet gaan opnoemen.
Jullie houden gewoon van drama (zoals vrouwen altijd vaak van drama houden).
Ik geloof dat "uitzonderingen" het verkeerde woord is kerelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds voor jezelf kunnen nadenken en ik niet de uitzonderingen moet gaan opnoemen.
Jullie houden gewoon van drama (zoals vrouwen altijd vaak van drama houden).
Ja, maar mijn popcorn is opquote:
Het is een SC, ga maar lekker de ontopic-braverik uithangen in het serieuze topic.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Ontopic:
Je kunt gewoon seks hebben met een goede vriendin en nog steeds contact houden.
Dat mag ik toch hopen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij, en dit klinkt misschien arrogant, is seks met mij leuker voor je dan dit gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |