abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111578782

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.

~19.00 t/m laat

Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111578822
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Robert M. voelde ook heel veel 'liefde' en daar gaf hij maar als te graag aan toe. Ook prima dus?
Nee, er zijn ook een aantal zaken zoals maatschappelijke normen en waarden.

We hadden het nog steeds over je gevoel volgen als je geil bent en je bent met een mooie vriendin.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111578847
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Neuken :9?
Met jou? Maar al te graag! :9 :9~
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111578873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:
Kwaadheid is een mengeling van frustraties en een gevoel dat je kunstmatig in jezelf hebt opgepropt.
en is ook iemand met verstand van zaken het met je eens?
volgens iedereen die iets van opleiding heeft op dit gebied is het namelijk een van je 'basis emoties'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111578882
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hadden het nog steeds over je gevoel volgen als je geil bent en je bent met een mooie vriendin.
Jij zei zelf letterlijk dat men hoe dan ook hun gevoelens moesten volgen.
Blijkbaar is het dus niet hoe dan ook en bedoelde je wat anders, maar die nuance bracht je toen helemaal niet en komt nu pas boven.
pi_111578886
quote:

[..]

ook dan zijn er maatschappelijke gevolgen
plus het feit dat zij er zelf ook nog wat over te zeggen heeft
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111578902
Ik vind het grappig hoe jullie het contrast altijd opvoeren omdat jullie hier zo van drama houden.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:14:26 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111578908
quote:

[..]

Ook bij het volgen van je gevoel kan je rekening houden met maatschappelijke normen en waarden, lijkt me :?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_111578926
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het contrast altijd opvoeren omdat jullie hier zo van drama houden.
Dat deed je zelf kerel, jij gooit er een ongenuanceerde zwart/wit stelling in.
Nu men weerwoorden geeft krabbel je opeens terug, zwak hoor.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:14:58 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111578929
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met jou? Maar al te graag! :9 :9~
Yeah :9!
pi_111578943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij zei zelf letterlijk dat men hoe dan ook hun gevoelens moesten volgen.
Blijkbaar is het dus niet hoe dan ook en bedoelde je wat anders, maar die nuance bracht je toen helemaal niet en komt nu pas boven.
Natuurlijk zijn er heel soms uitzonderingen. Dat is met alles zo. Dat polariseren van iemands mening om alleen een discussie te starten is stom.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:16:25 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111578969
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er heel soms uitzonderingen. Dat is met alles zo. Dat polariseren van iemands mening om alleen een discussie te starten is stom.
Die discussie was er niet geweest als je jezelf van enige nuance bediend had.
pi_111578971
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ook bij het volgen van je gevoel kan je rekening houden met maatschappelijke normen en waarden, lijkt me :?.
klopt
pi_111578998
quote:

[..]

Er zijn nog veel meer uitzonderingen te verzinnen, dat jij daar nou geen rekening mee wil houden is wat anders.
Je stelde het zelf zo, dat je niet normaal je mening kan communiceren is pas stom. :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:17:05 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_111579011
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende: [..] Je kunt toch vrienden blijven en ook seks hebben? Wat is dit voor een onzin?
Dat kan, net als dat je vrienden kan blijven met je ex. Maar 9 van de 10x loopt het anders. Maar dat komt in jou wereld niet voor :D Maar goed alle gevoelens laten gaan zeg je toch? Anders belemmer je zelf. Juist ja. Dus stel ik heb intense haat tegen jou, mag ik een mes tussen je ribbem steken, of wat minder erg... Je kaak breken. Want doe ik dat niet, belemmer ik me zelf. Nou dat kan nog leuke situaties opleveren op straat. Top idee wel ja!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_111579029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

klopt
Zeg dat anders gewoon meteen in plaats van die loze one-liners van je.
Echt kerel, leer eens formuleren ofzo.
pi_111579113
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Yeah :9!
Oh NOMM NOMM NOMM :9
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:20:12 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111579159
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh NOMM NOMM NOMM :9
Woei, ik heb Barbie versierd *O*.
pi_111579181
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die discussie was er niet geweest als je jezelf van enige nuance bediend had.
Volgens mij, en dit klinkt misschien arrogant, is seks met mij leuker voor je dan dit gesprek -O-
pi_111579195
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Woei, ik heb Barbie versierd *O*.
Ja maar jij bent lekker :@
pi_111579220
quote:

[..]

ah mooi je ziet zelf dus ook wel dat je dom bent? Want dit is precies wat je zelf net deed naar aanleiding van een opmerking van ook_gek
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111579292
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Er zijn nog veel meer uitzonderingen te verzinnen, dat jij daar nou geen rekening mee wil houden is wat anders.
Je stelde het zelf zo, dat je niet normaal je mening kan communiceren is pas stom. :')
Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds voor jezelf kunnen nadenken en ik niet de uitzonderingen moet gaan opnoemen.

Jullie houden gewoon van drama (zoals vrouwen altijd vaak van drama houden).
pi_111579395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds voor jezelf kunnen nadenken en ik niet de uitzonderingen moet gaan opnoemen.

Als jij nou eens voor jezelf kon nadenken kon je inzien dat als er meerdere mensen over jouw stelling vallen, het aan jouw manier van formuleren ligt. Pas later komen jouw nuances tevoorschijn als je tegenspraak krijgt, en dan ligt het opeens aan ons en dat wij niet goed nadenken. Tevens zijn het niet enkel wat uitzonderingen waar het om gaat, jij trok alles teveel naar één kant en er staat veel meer tegenover je stelling dan enkel wat uitzonderingen. :')
Nee kerel, jij kan gewoon jezelf niet normaal uiten hier.

Als je dit al drama noemt ben je zelf het grootste wijf van allemaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2012 14:27:15 ]
pi_111579428
quote:

[..]

Ik geloof dat "uitzonderingen" het verkeerde woord is kerel :')
pi_111579435
Ow is dit het firefly bash topic? :D
pi_111579461
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef Faxie het volgende:
Ow is dit het firefly bash topic? :D
Ja, maar mijn popcorn is op -O-
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:27:55 #27
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111579519
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar mijn popcorn is op -O-
Heb je nog wel bier?
pi_111579541
Ontopic:

Je kunt gewoon seks hebben met een goede vriendin en nog steeds contact houden.
pi_111579559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Ontopic:

Het is een SC, ga maar lekker de ontopic-braverik uithangen in het serieuze topic.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:29:28 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111579571
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij, en dit klinkt misschien arrogant, is seks met mij leuker voor je dan dit gesprek -O-
Dat mag ik toch hopen!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:29:31 #31
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111579574
quote:
Ontopic:

Ja dat kan
pi_111579609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is een SC, ga maar lekker de ontopic-braverik uithangen in het serieuze topic.
Ik merk vaker dat een topic vermeden wordt waar het over begon, puur om een drama te starten om iemand heen. Hier begon de discussie mee.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:30:46 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111579639
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja maar jij bent lekker :@
:@.
pi_111579654
quote:

[..]

waarom ga je geen studie psychologie doen of zo? Je houdt blijkbaar veel van bezig zijn met de menselijke psyche en misschien kan iemand die onzin over vrouwen er dan uit kriigen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:31:22 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111579674
quote:
Ontopic:

Ja, dat kan.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:31:44 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_111579694
Firefly3 heeft zich nog nooit goed kunnen uiten. En keer op keer komt hij met opmerkingen die andere maken die vogens hem niet kunnen omdat ze andere kleineren of de grond in trappen. Leukste is dat hij zelf niet veel
Later precies het zelfde of zelfs nog ergere opmerkingen maakt.

Op een gegeven moment loopt hij vast en gaat die personelijk worden en oude koeien uit de sloot halen en zo verdraaien dat hij een poging doet dat tegen je te gebruiken.

Lukt dat niet meer, dan komen de praatjes of loze kreten. Keer op keer op keer.

Het is soms schattig te zien hoe die in gevecht is met zich zelf.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_111579699
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik merk vaker dat een topic vermeden wordt waar het over begon, puur om een drama te starten om iemand heen. Hier begon de discussie mee.
Dit is gewoon onzin, er was al het een en ander gezegd over dat onderwerp en men was er klaar mee. In een SC volgen onderwerpen elkaar op en is er niet zoiets als ontopic.
Puur omdat jij het nu niet kan winnen ga je weer terug naar dat standpunt.
Tevens was de vorige discussie over jouw stelling dat iedereen zijn gevoelens hoe dan ook moest volgen, niet meer over vriendschappen tussen mannen en vrouwen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2012 14:33:16 ]
pi_111579772
quote:
Ontopic:

Seks hebben? :o :o
pi_111579776
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]
Puur omdat jij het nu niet kan winnen ga je weer terug naar dat standpunt.
Is winnen belangrijk voor je?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_111579809
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is een figure of speech, een gezegde. Misschien heb je daar ooit wel eens van gehoord.
pi_111579851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

dinsdag 15 mei 2012 @ 14:35:22 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_111579864
quote:
Ontopic:

Haha wat is dit nu weer voor sprong. Het is echt waar wat ze zeggen!

Een kat in het nouw maakt gekke sprongen. Hoppa de discussie die je zwaar aan het verliezen bent opeens killen met een niks zeggende terug komende opmerking.

Doe je zelf en ons een pleziertje. Ga lekker in je eigen topic spelen.

Oh en als reactie op je "stelling"

Ja dat kan. Alles kan. Iemand kapot schieten kan ook. Een bank overvallen kan ook prima.

Wat is nu precies je punt?
pi_111579891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Spuit elf.
pi_111579905
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb je nog wel bier?
Ook niet. Allemaal. Op. :'(
pi_111579939
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat mag ik toch hopen!
dat weet ik wel zeker :9
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:36:53 #46
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111579940
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ook niet. Allemaal. Op. :'(
Fuck your life
pi_111579946
Ik merk idd dat het in zo'n topic vaak gaat om "een discussie winnen", terwijl de essentie van het verhaal maar vergeten wordt. Dat als je je geil voelt bij een goede vriendin, dat het niet fout is om dan over te gaan tot seks. "Om mijn vriendschap te beschermen" is onzin, dan doe je jezelf een tekort vind ik dan. En misschien haar ook, want er kan alsnog een liefdesrelatie ontstaan dat veel mooier is dan een vriendschap.

Daarom is het belangrijk om (over het algemeen) je gevoel te volgen. Neem je geen risico's in het leven, dan krijg je ook minder terug.
pi_111579979
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Fuck your life
Kill me. Kill me now. ;(

Oh nee, wacht. Eerst even seksen met Samzz O+ :9
pi_111580033
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik merk idd dat het in zo'n topic vaak gaat om "een discussie winnen", terwijl de essentie van het verhaal maar vergeten wordt. Dat als je je geil voelt bij een goede vriendin, dat het niet fout is om dan over te gaan tot seks. "Om mijn vriendschap te beschermen" is onzin, dan doe je jezelf een tekort vind ik dan. En misschien haar ook, want er kan alsnog een liefdesrelatie ontstaan dat veel mooier is dan een vriendschap.

Daarom is het belangrijk om (over het algemeen) je gevoel te volgen. Neem je geen risico's in het leven, dan krijg je ook minder terug.
Het is blijkbaar je mening aangezien je 'vind' zegt, anderen hebben dus een andere mening en zijn het niet eens met de 'essentie' van je verhaaltje. Daarom waren we al klaar met dat verhaaltje, nergens voor nodig weer op het begin ervan terug te grijpen.
Ook al heb je voor de tweede ronde je stelling iets aangepast, blijkbaar zag je zelf ook in dat je slecht bent in formuleren.
pi_111580050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef firefly3 het volgende:

:') Ik heb een paar vriendinnen, die best errug lekker zijn. Maar ik weet zeker dat als ik een move probeer te maken, dat het dan exit vriendschap is. En daar vind ik ze toch net te leuk voor. Ik ga geen vriendschap riskeren voor een batspartijtje. oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')