We willen weten waarom mensen stoppen met de studie. Is een onderdeel van het onderzoek om een aantal redenen te geven. Dus waarom is het een verkeerde studie keuze of kon je het niet aan? en waarom?:P We zijn dus gewoon opzoek naar wat persoonlijke verhalen en redenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
![]()
dus je wil nu een opsomming van mensen hier van gestopt ja/nee en waarom dan? en dat is dan 'onderzoek' ?
En wat is daar dan de toegevoegde waarde van boven zelf verzinnen dat 231 mensen zijn gestopt om de reden 'verkeerde studiekeuze gemaakt' ?
Je werd 'weggepest' omdat je minder valide was? Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:58 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik werd weggepest omdat ik minder valide was, ga het volgend jaar weer proberen.
Als ik de collegezaal inreed maakte mijn karretje altijd een tikkend geluid vanwege de houten vloer.Eerst vond men het grappig om dit geluid na te doen en dit ging van kwaad tot erger (bananen schillen achterin de bak leggen, boeken uit mijn tas trekken, met een wieltjesstoel achter mij hangen etc).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je werd 'weggepest' omdat je minder valide was? Hoe dat zo?
Dat weet ik nog! Dan maakten we een treintje en was jij de machinist. Weet je nog dat we die extra accu onder je scoot hadden gemonteerd? Ging best rap!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Plantagehouder het volgende:
met een wieltjesstoel achter mij hangen etc).
Ik weet alleen nog dat jullie met je "treintje" altijd expres tegen me aan botsten. Daarom ben ik gestoptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog! Dan maakten we een treintje en was jij de machinist. Weet je nog dat we die extra accu onder je scoot hadden gemonteerd? Ging best rap!
Mja, maar die acties zijn zo leuk niet. Dat geluid na doen op zich is niet zo lollig. Schillen achterin leggen ook niet. Boeken uit je tas trekken ook niet. Met stoel achter je hangen ook niet. De reactie die jij er op gaf, dié was grappig. Jouw reactie is de motivatie om door te gaan en steeds verder te gaan. Gewoon omdat ze het mooi vinden om jouw reactie te zien, want die reactie was hun beloning, en jij gaf die beloning braaf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Als ik de collegezaal inreed maakte mijn karretje altijd een tikkend geluid vanwege de houten vloer.Eerst vond men het grappig om dit geluid na te doen en dit ging van kwaad tot erger (bananen schillen achterin de bak leggen, boeken uit mijn tas trekken, met een wieltjesstoel achter mij hangen etc).
Oh, ik wist niet dat jij er ook bij was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, maar die acties zijn zo leuk niet. Dat geluid na doen op zich is niet zo lollig. Schillen achterin leggen ook niet. Boeken uit je tas trekken ook niet. Met stoel achter je hangen ook niet. De reactie die jij er op gaf, dié was grappig. Jouw reactie is de motivatie om door te gaan en steeds verder te gaan. Gewoon omdat ze het mooi vinden om jouw reactie te zien, want die reactie was hun beloning, en jij gaf die beloning braaf.
Je hebt ze zelf die macht gegeven. Jij bent niet weg gepest, je bent zelf opgestapt.
Oh dat hoeft ook niet. TS is niet de enige die minder valide is, en TS is opgestapt vanwege pesten, en daar heb ik toevallig wel het een en ander aan ervaring mee.quote:
Hoe kan je nou opstappen als je in een rolstoel zit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh dat hoeft ook niet. TS is niet de enige die minder valide is, en TS is opgestapt vanwege pesten, en daar heb ik toevallig wel het een en ander aan ervaring mee.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, maar die acties zijn zo leuk niet. Dat geluid na doen op zich is niet zo lollig. Schillen achterin leggen ook niet. Boeken uit je tas trekken ook niet. Met stoel achter je hangen ook niet. De reactie die jij er op gaf, dié was grappig. Jouw reactie is de motivatie om door te gaan en steeds verder te gaan. Gewoon omdat ze het mooi vinden om jouw reactie te zien, want die reactie was hun beloning, en jij gaf die beloning braaf.
Je hebt ze zelf die macht gegeven. Jij bent niet weg gepest, je bent zelf opgestapt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe kan je nou opstappen als je in een rolstoel zit?.
Nee man. That's how we roll.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef Plantagehouder het volgende:
HOUD OP ik schiet weer in de stress zo
Gaf je die reactie ook op school? Want als je van een paar woorden op een forum door onbekenden al in de stress schiet dan ben je wel een héél makkelijk en gewillig slachtoffer zeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef Plantagehouder het volgende:
HOUD OP ik schiet weer in de stress zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |