Zie net pas dit topic en in een adem uitgelezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:40 schreef jogy het volgende:
Slecht en goed nieuws. Ug Gaat weg (slecht nieuws) maar mijn schoonouders willen haar wel hebben (goed nieuws!) Dus we zien haar nog regelmatig.
Zaterdag wordt de move gedaan waarschijnlijk en het zal nog wel een week duren voor Sammy überhaupt de woonkamer in durft. We zullen het eerst goed schoon moeten maken vermoed ik. (geurtjes etc)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:32 schreef Miriampje het volgende:
Jammer dat het toch niet klikte, maar goed dat je toch een ander goed huisje hebt kunnen vinden.
Op welke termijn gaat Ug daarheen? Hopelijk wordt Sammy dan weer snel de oude.
Wat een pluizenbolquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:24 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
En ze is al een stuk minder lelijk nu ze een beetje haar heeft.
Hoe verliep het met Sammy?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:22 schreef jogy het volgende:
Zaterdag wordt de move gedaan waarschijnlijk en het zal nog wel een week duren voor Sammy überhaupt de woonkamer in durft. We zullen het eerst goed schoon moeten maken vermoed ik. (geurtjes etc)
Dank je wel voor de update, heel fijn om dit te lezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef jogy het volgende:
Statusupdate: Ug heeft het helemaal naar zijn zin en de schoonouders ook. Die hebben de grootste lol met hem. Dus alles is goed en wel.
Ze is weer helemaal de oudequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoe verliep het met Sammy?
En hoe is het nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |