Ik snap de drama ook niet maar het is er nou eenmaal blijkbaar. En het verkorten is gekomen door de situatie zelf en de inschatting ervan. Het gaat de goede kant op met de beestjes en de reactie op elkaar dus hoef je het niet langer te laten duren dan strikt noodzakelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn advies is steeds om zelf te beoordelen of die week apart houden nodig is. Kennelijk ben je nu al zover dat je al overweegt om de periode in te korten.
Echt, dat is alles. Ik snap het hele drama niet.
We laten ze het ook gewoon 'uitvechten' verder hoor, wat dat betreft is het ook niet erg zolang er geen onherstelbaar slechte start wordt gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef senesta het volgende:
Wat zijn ze leuk jogyAllebei!
Een feliway stekker kan ik echt aanraden, heeft hier ook veel goed gedaan toen er katten bij kwamen. En als ze blazen ook niet te veel van schrikken hoor, hier hebben ze minimaal een week geblazen voor ze zich erbij neer hadden gelegd dat de nieuweling toch echt niet weg ging en ze gaan hier nu allemaal prima met elkaar.
Meer foto's van Ugquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:01 schreef jogy het volgende:
En ja, het is zielig voor Ug want die mauwt nu om aandacht in haar kamertje en spint als een malle als je er eenmaal bent.
Wat een koningin!quote:
Zeker weten. het is een pracht van een beest, leuk aanhankelijk, speels en ze slipt zo leuk op de parketvloer als je met het lasertje speeltquote:
En zo ja, denk niet te negatief over asiels. Daar komen leuke baasjes om een kat te zoeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:26 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer dat het nog niet goed gaat. Maar waarom wil je haar niet terug brengen naar het asiel? Wil je anders zelf iemand zoeken? Waarschijnlijk heb je een contract getekend waarop staat dat ze gewoon weer terug naar het asiel moet
Oeh dat is een goede, ik haal de papieren er inderdaad maar even bij dan! Maar liever in een huis dan terug naar het asiel natuurlijk. Ze hebben het daar niet slecht hoor (amsterdam) maar het blijft zuur. En als we haar kunnen plaatsen bij een (semi) bekende dan kunnen we in ieder geval nog eens vragen hoe het gaat met haar en haar eventueel nog zien als we langskomen. Vind ik persoonlijk wel een voordeel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:26 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer dat het nog niet goed gaat. Maar waarom wil je haar niet terug brengen naar het asiel? Wil je anders zelf iemand zoeken? Waarschijnlijk heb je een contract getekend waarop staat dat ze gewoon weer terug naar het asiel moet
Hahaha, inderdaad! Zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:28 schreef drijfhout het volgende:
Damn zeg. Assertiviteitscursusje voor Sammy?
Dat kan ik me voorstellen. Je kan altijd overleggen met het asiel en waarschijnlijk doen ze er geen eens moeilijk over, maar moet de andere partij wel even tekenen bij het asiel voor Ug zodat het asiel weet waar Ug dan gaat wonen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede, ik haal de papieren er inderdaad maar even bij dan! Maar liever in een huis dan terug naar het asiel natuurlijk. Ze hebben het daar niet slecht hoor (amsterdam) maar het blijft zuur. En als we haar kunnen plaatsen bij een (semi) bekende dan kunnen we in ieder geval nog eens vragen hoe het gaat met haar en haar eventueel nog zien als we langskomen. Vind ik persoonlijk wel een voordeel.
Ze heeft alweer wat (pluis)haar en ik zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef Miriampje het volgende:
Ohh jammer dat het niet klikt.
Zijn de haren van Ug al wat aangegroeid? Hoe ziet ie er nu uit?
Hmmm, maar ze kunnen elkaar niet toevallig tegenkomen als Sammy op zolder zit en Ug beneden, dus dat leest stiekem toch als vooruitgang. Hoop ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze heeft alweer wat (pluis)haar en ik zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen.
@oognip, bedankt voor de tip. Ik ga er ook niet echt vanujit dat ze moeilijk doen over een een herplaatsing maar wil zeker geen gezeur.
Vandaag zijn ze elkaar twee keer toevallig tegen gekomen en het leek wel of er een oorlog uitbarste. Waarschijnlijk is er geen goede middenweg te vinden helaas. Maar wie weet.
Zie net pas dit topic en in een adem uitgelezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:40 schreef jogy het volgende:
Slecht en goed nieuws. Ug Gaat weg (slecht nieuws) maar mijn schoonouders willen haar wel hebben (goed nieuws!) Dus we zien haar nog regelmatig.
Zaterdag wordt de move gedaan waarschijnlijk en het zal nog wel een week duren voor Sammy überhaupt de woonkamer in durft. We zullen het eerst goed schoon moeten maken vermoed ik. (geurtjes etc)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:32 schreef Miriampje het volgende:
Jammer dat het toch niet klikte, maar goed dat je toch een ander goed huisje hebt kunnen vinden.
Op welke termijn gaat Ug daarheen? Hopelijk wordt Sammy dan weer snel de oude.
Wat een pluizenbolquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:24 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
En ze is al een stuk minder lelijk nu ze een beetje haar heeft.
Hoe verliep het met Sammy?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:22 schreef jogy het volgende:
Zaterdag wordt de move gedaan waarschijnlijk en het zal nog wel een week duren voor Sammy überhaupt de woonkamer in durft. We zullen het eerst goed schoon moeten maken vermoed ik. (geurtjes etc)
Dank je wel voor de update, heel fijn om dit te lezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef jogy het volgende:
Statusupdate: Ug heeft het helemaal naar zijn zin en de schoonouders ook. Die hebben de grootste lol met hem. Dus alles is goed en wel.
Ze is weer helemaal de oudequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoe verliep het met Sammy?
En hoe is het nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |