abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2012 @ 12:36:29 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111737452
Wat een lekkere lachebek is Cristel! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111739784
Wat een lachebek PE!

Goed van midas zeg!

Beterschap Nts!

Wickie, wat een vlotte!

Het was hier vannacht 17.30-21.30-2.30-8.. Terwijl hij meestal wel 9 uur ertussen kan laten. Alleen die van 21.30 werd hij per ongeluk wakker van mij. Dus hij "registreert" die flessen op ons verzoek nog steeds niet, en komt gewoon na die 9 uur vanaf zijn eigen laatste fles.. Maar hij blijft een blij geval, dus hij zal het ooit wel doorkrijgen ;)
pi_111743701
Vrolijke Cristel O+

Ik moet even melden dat ik zo geniet van dit fijne weer. Baby op een kleed in de tuin, lekker om zich heen te kijken of een beetje te slapen en ik ben wat in de tuin aan het werken. Het is gewoon zo precies als ik het me had voorgesteld O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:17:24 #254
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111749935
Klinkt heerlijk Clubsoda!

Hier vandaag een beetje een mopperkont, heel snel uitgekeken op d'r kleed, beetje "dreinen" of iets dergelijks. Veel naar bed geweest, alwaar ze een half uur tot uur slaapt en vervolgens weer wakker werd, mopperend en wel.... Ze zal wel niet helemaal lekker zijn nog, komt genoeg snot uit d'r neusje, zo zielig. Maar ze eet en drinkt goed, dus hopen dat ze morgen met d'r goede beentje uit bed stapt :P ;)
pi_111754177
We hebben die ringen ook gehaald vandaag! :D wat zijn ze leuk!! R is er gek op! en verder vreselijk verwent door oma met allerlei nieuwe kleding en die bal van VTech O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111754839
Hier is die bal van Vtech al een tijdje een hit. Ze heeft hem met de kerst van opa en oma gehad en nu een week of 6 geleden heeft ze er voor het eerst mee gespeeld. En het blijft leuk voor d'r.

Verder is ons meisje een beetje sneu: het komt echt alle gaten uit. Ze spuugt, heeft diarree, een flinke snotneus en het snot komt zelfs uit har oogjes. Maar ze lijkt er zelf niet echt last van te hebben. Ze blijft lachen, flirten en geinen. Alleen het gaan slapen is nu al een paar avonden wat lastiger dan normaal. Maar vanavond lijken we de oplossing gevonden te hebben; een uurtje later naar bed. Dus rond achten. Gisteren kwam het toevallig zo uit (we waren op haar bedtijd nog niet thuis) en dt ging heel erg goed (zonder mopperen, huilen of wat dan ook), dus hebben we het vandaag bewust gedaan. En weer was het zonder mopperen slapen.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:01:28 #257
100412 mefke79
komt goed!
pi_111754869
Wij hebben vandaag Tienus zijn eerste schoenen gekocht. Hij wil namelijk de hele dag aan de hand lopen en binnen gaat dat prima op blote voeten, maar buiten is een ander verhaal. En omdat we wisten dat een zaakje hier in de buurt gaat stoppen met Shoesme schoenen en ze dus goedkoper waren, snel daarheen gegaan. Meneertje heeft maatje 20! Terwijl oudste begon in 19 en dat was toen hij ruim drie maanden ouder was.
Verder genieten we enorm van het weer en van de dreumesstreken die hij uithaalt. Hij heeft al geleerd om het konijn in de tuin rustig te benaderen, maar lief aaien is nog niet gelukt. We merken nu pas hoe goed onze oudste eigenlijk luisterde. Bij Tienus kun je alles 100 keer herhalen, hij blijft het gewoon doen en je ondertussen lachend aankijken.
En verder is het zo gaaf om de interactie tussen de broertjes te zien! Hij houd Driekus enorm in de gaten, volgt em waar hij kan en ze hebben soms enorme lol om niets. Dit is precies zoals we het vorige zomer bedacht hadden. Maar goed dat we toen nog niet wisten wat voor dramawinter er tussen zou zitten. Maar nu we de goede dosering voor de medicatie hebben gaat het gelukkig stukken beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_111757424
Deze vraag is waarschijnlijk al 100 keer gesteld hoor.. maarreehh.. het wordt warmer weer de komende dagen. Wat kan ik Billie het beste aandoen? Nu ligt ie in z'n Puckababy te pitten in een romper met lange mouw en een broekje. Straks krijgt ie z'n pyjamaatje aan met een mouwloos rompertje eronder. Inmiddels is het ook al frisser in z'n kamer (lees: van 22 graden is het gezakt naar 20 en een beetje). Dus vannacht zit dat wel goed denk ik zo.

Maar overdag loopt de temp. enorm op in z'n kamer (kamertje ligt op het zuiden). Dus ik zou zelf denken; een lange mouw romper en een dun broekje moet voldoende zijn voor 'm als ie slaapt?

Mefke: shoeshopping! Leuk! :D Wat grappig trouwens dat twee broertjes zo uiteen kunnen lopen qua.. nja. Heel veel dingen kennelijk ;).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111757710
Puck lag als het warm was enkel in een mouwloos rompertje in zijn inbakerdoek.
Ik legde er liever 's nachts dan nog een dekentje overheen dan dat hij er kokend uit kwam.
Doe wat jij denkt dat goed is, maar niet te heet zou ik zeggen, en voel zijn nekje om te zien of hij het niet te koud heeft.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111758255
Te koud. Domme vraag, maareh.. dan is z'n nekje heel koud hè? :'). :@.
Billie trapt zich 's nachts gigantisch bloot, ook met z'n bakerzakje. Dus ik weet niet of alleen een rompertje genoeg is. o_O. Hmpf. Lastig! Dat het maar gewoon altijd 19 graden is. Buiten, binnen. Overal :+. Het hele jaar door :').
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:13:31 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111758655
En zodra hij ieder uur wakker wordt, dan heeft hij het waarschijnlijk te warm (of koud waarschijnlijk ook), dat is in ieder geval hier de ervaring inmiddels ;) Sinds we Anouk met een korte mouw romper in haar slaapzak 's avonds laten slapen, slaapt ze eigenlijk wel goed door. Overdag gaat ze trouwens gewoon met de kleding naar bed die ze aan heeft, dan ga ik geen verkleedpartijen uithalen.
Maar blijf het lastig vinden wat ik haar aan moet doen hoor, ook zo overdag met dit rare weer af en toe....

Mefke; wat klinkt dat fijn zeg! Die broertjes samen O+
pi_111758721
Ja het nekje is een goede graadmeter. Dat voelt dan koud/koel aan.

Puck bleef netjes liggen met een dekentje maar enkel een puckababy zou ik idd lange mouwen en broekje doen op dit moment.
Als het nou nog eens echt zomer wordt merk je het snel genoeg als hij het warm heeft. Natte haartjes in de nek bijvoorbeeld.
Gewoon voor het bed gaan nog ff extra checken als je er niet gerust op bent.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:15:14 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111758743
Hmmz, Kuukske, ik dacht hetzelfde hoor :@ :D
(en ik heb geen idee wat een puckababy is :@ )

Hier is het kamertje ook erg warm altijd, vandaar de korte mouw ook. En je moet er maar op vertrouwen dat als hij het niet fijn heeft het ook laat weten :P
Edit nog een keer; wil niet weten hoe warm haar kamer is als het echt zomer wordt! Toch eens over nadenken...
pi_111758884

Een manier van inbakeren zonder dat je de armpjes echt langs het lichaam vast zet. In de zak kan de baby de armen bewegen.
The way you rock'n'roll
pi_111758893
Ja dat is waar. Thanks ladies. :)
Lastig zoeken soms.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:37:58 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111760130
ik had ook geen idee wat zo'n puckading was :@ hier valt het nog mee qua temperatuur maar ga wel over op een dunner slaapzakje.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:46:42 #267
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111760653
Tienus aan de wandel O+ !!!

Bitterend, succes met de ringen. Hier is het een regelrechte hit! En Susie (was het toch?), die dingen maken inderdaad een pleurisherrie!!! Vooral als haar iets niet zint, dan begint ze met die ringen te gooien _O- .

Cristel, mooie meid O+ ! En wat een vrolijkerd!

Even puur hypothetisch, het lijkt me aan de ene kant pure kindermishandeling maar misschien is het ook wel een gat in de markt voor baby's met (extreme) darmkrampen.

Zouden er geen inbakerzakken bestaan waar je de beentjes in bijv. de kikkerhouding kan houden?

Ik sprak woensdag de bedrijfsleider van de supermarkt waar ik altijd winkel. Zijn dochtertje (4mnd) had namelijk extreem veel last van darmkrampen, maar daarlangs had zijn ook heupdysplasie. En sinds het dametje d'r spreidbroekje aan had sliep ze ook door, waar ze eerder altijd na een paar uur wakker werd door de darmkrampen.

Hier is het overigens nog steeds bal. Ik krijg de kans niet om te herstellen van de griep en dan hangt er weer een kaak- en voorhoofdsholte aan me vast. Slapen doe ik nog steeds maar 2 a 3 uur per nacht. Laatst betrapte ik mezelf zelfs tijdens een nachtvoeding dat ik zittend, met Draakje aan de borst in slaap ben gevallen. Draakje was al lang en breed klaar met drinken, ze hing op op m'n arm met d'r hoofdje tegen mijn borst te slapen :@ !
We hebben besloten dat we maandag weer de osteopaat gaan consulteren. Afgelopen week belde ik de huisarts en die zei eigenlijk keihard dat hij er niets mee kon. Draakje had geen koorts en dan was ze niet ziek volgens hem :') . Ik ben blij als wij hier eindelijk weg zijn uit deze kl0testad... Terug naar m'n eigen huisarts, tandarts, ziekenhuis etc...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:57:45 #268
100412 mefke79
komt goed!
pi_111761287
nts, misschien moet je jezelf eens een consult bij de osteopaat cadeau doen. Ik ben er zelf ook geweest en ik kreeg er weer energie van, letterlijk en figuurlijk.
Wat was het oordeel van de osteo over draakje?
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:10:59 #269
348178 NotTheSame
pi_111762035
De vorige keer zou het liggen aan het feit dat Draakje in een stuit had gelegen en met de keizersnede geboren was. Bepaalde schedelnaden hebben geen tegendruk gehad in de buik waardoor deze vast waren gaan zitten. Na 3 behandelingen stonden wij met een totaal ander kind buiten. In plaats van uren achter elkaar huilen sliep ze nu binnen 15 minuten, en ze sliep ook 9 uur achter elkaar! Zelfs overdag ging ze zonder te morren naar bed! Tot 3 weken geleden... Nu is het elke 3 uur (als ik geluk heb) bal, soms slaapt ze gewoon een halve nacht niet. Overdag is ze amper te pruimen, slapen wil ze dan ook weer niet etc...
Ik weet zeker dat zodra zij weer normale nachten draait, ik ook weer goed slaap en dan kan ik ook herstellen van alles.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:18:44 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_111762460
wat is er dan anders geworden drie weken terug? Enig idee? Vervelend hoor, ik hoop dat de osteopaat weer wonderen kan verrichten. Wij twijfelen ook of we nog een keertje teruggaan, nu de helm af is. Om effe alles recht te zetten zeg maar.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:27:52 #271
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111763228
Ah, wat vervelend NTS! :* Hoop dat je snel een afspraak bij de osteopaat hebt! (En ja, was ik met de herrie :P )
  zondag 20 mei 2012 @ 09:00:47 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111773125
Leuk echte schoentje voor Tienus!

En mooie foto's van lachebekje Cristel!

NTS, wat vervelend. Slaaptekort kan je echt opbreken en je lichaam krijgt dan ook geen kans om te herstellen inderdaad. Ik hoop dat de osteopaat jullie verder kan helpen :*
  zondag 20 mei 2012 @ 09:28:53 #273
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111773347
Jeetje, wat kunnen kleintjes een snot produceren zeg! :D Arme Anouk, neusje zat bijna helemaal dicht en krijg dat maar weer schoon zonder herrie :D Maar ze heeft er zelf blijkbaar nu weinig last van, ligt vrolijk te spelen nu. (Was eerder al om 6 eruit en heeft net weer iets meer dan een uur geslapen).
pi_111773690
Ohh arme NTSje :* je kan ook liggend voeden! doe ik op mijn rug en zij drinkt dan zo op mij O+

Hihi ja die ringen zijn leuk!

en weg

En snachts heeft ze een korte mouwen pyjama op de mouwen-loze romper en een dunne slaapzak

[ Bericht 12% gewijzigd door bitterend op 20-05-2012 12:35:05 ]
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 20 mei 2012 @ 10:35:31 #275
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111774135
NTS, wat naar zo zeg.. Misschien is ze ook niet ziek, maar lekker in haar vel zit ze ook niet zo te horen.. En dat niet-slapen is voor jou weerstand ook al niet zo best..

Daan ligt 's nachts in dunne slaapzak (2 lakentjes dik)+kortemouw romper+shirt. Blote beentjes, maar wel een enkele deken tot zijn middel. Overdag soms ook zo, soms in zijn kleren, net waar we zin in hebben ;)
Maar liever te koud dan te warm. Bij koud gaan ze wel piepen, bij te warm blijven ze soms soezelen zonder een kick te geven (op zijn best :X )

Nou, gisteren dus 17.30-21.30-2.30-8. nu was het op zijn verzoek 16.30-19.30-7.00.. Hij was al een half uurtje eerder wakker, maar lag nog lekker met zijn benen tegen de muur te spelen :P
  zondag 20 mei 2012 @ 10:54:17 #276
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111774468
Bitterend, je bent gewoon ongegeneerd R aan het spammen :P O+ Wat word ze al groot zeg!
pi_111774543
Tienus lekker buiten lopen met je nieuwe schoenen *G*

NTS onze oudere zoon had ook heel erg last van darmkrampen. De Cosybag was voor ons de uitvinding NR. 1. Dat is een zachte kruik, die je in de magnetron verwarmt en die zich aanpast aan waar hij op ligt. Dus die kun je lekker over de buik doen. Bij onze baby helpt ook inbakeren met de handjes bij zijn gezicht. Als hij kramphes heeft, dan wil hij op zijn vingers zuigen.
Wanneer ga je verhuizen? Beterschap voor jou!

Christel wat een mooie dame O+

Bitterend veel plezier met de ringen.

Deepfreeze moie tijden ;)

Gisteren heeft ons zoontje heerlijk in de tuin geslapen, terwijl wij lagen/ zaten te genieten van de zon. Wat was dat heerlijk.
Wij zijn nog niet aan slaapzakken begonnen. Wij doen gewoon lakentjes/ dekentje om in te bakeren en strak instoppen met handjes bij zijn gezicht. Dat vind hij het fijnst. Het enige is, dat het op zijn rug liggen toch wat minder bevalt, dan op de zij. Na sommige voedingen is op de rug prima, maar soms blijft hij dan mopperen. En als er nog een boertje dwars zat en er komt wat melk terug dan is dat op de rughouding gewoonweg eng. Melk komt dan uit de neus en mond en hij lijkt te stikken. Op de zij is dat minder eng.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 20 mei 2012 @ 11:31:35 #278
348178 NotTheSame
pi_111775157
Oow Bitterend, wat heb je toch een mooi meisje gebakken O+ !

Susie, beterschap voor je meisje!

Mefke, ik kan niks 'anders' ontdekken , alleen dat op de dag dat alle ellende begon we kijkers voor ons huis hadden die om 22.00uur nog naar boven wilde. Dus ik zei nog: Niet praten, of anders fluisteren, anders word Draakje wakker. Maar hij kakelde er rustig op los boven waardoor ze dus alsnog wakker werd }:| . En sindsdien maakt ze er eigenlijk een potje van 's nachts.

Zo ook vannacht. 20-23-2 en dan wakker tot 4, 5-6-7-10.30 :O .

Deepfreeze, wat een lekkere nacht zeg *jaloers*!!!

Tinuviel, dank je voor de tip. Draakje zuigt ook het liefst op d'r vingers maar ze schopt dan ook zo vreselijk hard met d'r benen dat ze met slaapzak en al door het bed tolt. Wij hebben ipv de Cosibag een KipKep Woller gekocht, maar ook dit mocht niet baten.
Wij hopen heel snel ons huis verkocht te hebben hier en dan kunnen we eigenlijk per direct terug naar mijn geboortedorp.
pi_111775351
quote:
0s.gif [b]
Tinuviel, dank je voor de tip. Draakje zuigt ook het liefst op d'r vingers maar ze schopt dan ook zo vreselijk hard met d'r benen dat ze met slaapzak en al door het bed tolt. Wij hebben ipv de Cosibag een KipKep Woller gekocht, maar ook dit mocht niet baten.
Wij hopen heel snel ons huis verkocht te hebben hier en dan kunnen we eigenlijk per direct terug naar mijn geboortedorp.
Wat wij doen NTS is meestal een lakentje om hem heen en dan onder zijn eigen lichaam vaststoppen, anders heeft hij teveel bewegingsvrijheid voor zijn handjes en blijven ze niet bij zijn gezicht. Daarover heen doen wij een dun dekentje, dat wij onder het matras van de wieg vaststoppen. Ik zal proberen vandaag even een foto te maken voor je. :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 20 mei 2012 @ 11:47:09 #280
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111775537
Tinu, lekker zeg, zo in de tuin!
Kan me voorstellen dat je hem nog even op haar zij laat liggen..

NTS, dat zijn ook geen fijne tijden zeg.. Hopelijk kan de osteo iets betekenen. :*

Edit: Sorry tinu :P

[ Bericht 18% gewijzigd door Deepfreeze op 20-05-2012 11:54:11 ]
pi_111775689
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Tinu, lekker zeg, zo in de tuin!
Kan me voorstellen dat je haar nog even op haar zij laat liggen.
Edit: ik laat "hem" nog even op zijn zij liggen. Ja het is wel tegen het advies van de kraamzorg en het cb in :P Aan de andere kant we doen het afwisselen en als hij op zijn zij ligt, is hij zo goed vastgestopt, dat hij heus niet kan omdraaien en ik denk dat hij er ook nog te klein voor is :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 20 mei 2012 @ 11:55:01 #282
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111775734
Damn, bijna wakker. Sorry :')
  zondag 20 mei 2012 @ 11:58:39 #283
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111775828
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:53 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Edit: ik laat "hem" nog even op zijn zij liggen. Ja het is wel tegen het advies van de kraamzorg en het cb in :P Aan de andere kant we doen het afwisselen en als hij op zijn zij ligt, is hij zo goed vastgestopt, dat hij heus niet kan omdraaien en ik denk dat hij er ook nog te klein voor is :P
Rayen is op 19 november geboren en in het ziekenhuis legden zij hem afwisselendd dan op de ene zij en dan de andere.
Ik wist niet beter dat dat ok was eigenlijk.
Inmiddels slaapt hij op zijn rug trouwens en soms nog zijn zij
Rayen 2½ jaar!
pi_111775911
TimeJumper: Dat is apart. Mijn kraamzorg zei, dat vroeger het advoes was om de eerste 2 weken zijligging te doen en dan te wisselen naar rugligginng, maar dat zij dat intussen niet meer adviseren omdat moeders vergaten over te gaan op de rugligging. In plaats daarvan adviseren zij nu gelijk de rugligging te doen en te zorgen dat alleen het hoofdje steeds een andere kant op ligt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111775944
paar foto'tjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:25:58 #286
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111776637
Tinuviel ja dat is dan zeker erg vreemd, want toen ik thuis kwam deed ik het natuurlijk net zo als in het ziekenhuis (daar ook niks gehoord dat je dat maar 2 weken mag doen)
En onze kraamzorg zei er niks van en legde hem ook zo in zijn wiegje.
Op een gegeven moment toen hij wwat groter werd ben ik hem op zijn rug gaan leggen, ik weet niet meer hoe oud hij toen was.
Wat vreemd zeg ik heb hier niets over gehoord.
Zo zie je dat je dan toch ook nog grote verschillen kan hebben qua voorlichting.

Cleany O+ wat een mooi ventje heb je daar!!1 haha op die konijnenkooi ;) mooie foto!
Rayen 2½ jaar!
  zondag 20 mei 2012 @ 12:38:38 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111777023
Hebben jullie slaapzakjes met mouwen?

Korte mouwen + mouloze slaapzak lijkt me wat koud aan de armpjes eigenlijk.

Wat een schatje Bitterend O+

In het ziekenhuis hebben ze Midas de eerste 2 dagen ook op zijn zij gelegd. Daarna op zijn rug. Weet eigenlijk ook niet waarom.

Mooi kereltje Cleany!

TJ, waar blijft je 6 maanden fotospam???? En nog gefeliciteerd *G*
  zondag 20 mei 2012 @ 12:40:45 #288
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111777083
Cleany, mooie foto's!

De kraam legde Daan op zijn rug, en dan zijn hoofd afwisselend links&rechts. Bij Chris was het nog de eerste week op zijn zij om-en-om..
pi_111777086
Ja hier altijd mouwenloze slaap zak ook in de winter.
Bij ons op de kamer is het 23 graden dus ze slaapt met mouwenloze romper- pyjama die tot op de knieën komt en ook korte mouwen heeft en een mouwenloze slaapzak

De eerste 7-8 weken sliep ze op mij dus geen ervaring met voorkeurhouding
  zondag 20 mei 2012 @ 12:42:10 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111777111
Oh okey. Ik ben dan eerder geneigd om hem alleen een lange mouwen romper aan te geven en dan zijn slaapzak. Ben bang dat ie koude armpjes krijgt. :@
  zondag 20 mei 2012 @ 12:44:08 #291
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111777159
Hier ook lange mouwen en dan een mouwloze slaapzak hoor Kyara, anders is het te koud :Y

Ook als je baby bij je slaapt kan er een voorkeurshouding zijn trouwens. Puck sliep de eerste tijd bovenop mij maar had wel degelijk een voorkeur welke kant zijn hoofd op lag.

Sannne, heb je de slab al binnen? Bevalt het?
The way you rock'n'roll
pi_111777160
Ow dat kan...ik heb een zweterige baby..die krijgt het snel warm daarom dat ik het zo doe :Y

DML ze heeft elke keer dat ze boven mij sliep haar hoofd anders gelegd...daarom geen ervaring mee.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:56:28 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111777532
Het ene kind heeft het natuurlijk ook sneller warm dan het andere kind natuurlijk :Y Hoewel Midas ook niet echt een koukleum is.

Midas heeft periodes gehad dat ie steeds 1 kant op keek (vooral overdag, 's nachts lag ie wel steeds met zijn hoofd de andere kant op). Maar dat heeft ie zelf gecorrigeerd. Hij gebruikt nu ook weer zijn beide armpjes even vaak gelukkig.
pi_111779871
Hier werd ook door de kraamzorg geadviseerd hem de eerste weken op de zij te leggen.

Toen we de co-sleeper nog gebruikten keek hij vaker onze kant op.zeg maar, maar dat is nu weg. Hij gebruikt wel duidelijker vaker zikn rechtehandje om speeltjes aan te pakken. Ik ging er een beetje van uit dat rechts zijn voorkeurshand is, maar is dat iets om op te letten, dat.dat linkerhandje ook wat beter mee komt?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_111780904
Hier ook een zweetbeeb.. Ze heeft het snel warm, net als mama. Zal wel door onze vetjes komen ;)
Elise slaapt echter wel gewoon in mouwloze slaapzak met lange mouwenromper, of een truitje. Het is hier binnen heel erg koel! Voordeeltje van nieuwbouw ;)

DML ja had hem na 2 dagen al binnen, had het hier ook gezegd tegen je maar je leest hier natuurlijk niet meer elke dag mee ;) Hij bevalt heel goed, we gaan er nog een paar bij bestellen! Hij blijft ook mooi, zelfs na pastasaus en druivensap!!

Cleany wat een lekker ventje!!

Wat een weer he!! Wauwie, zat net een paar uur met Elise buiten, in de tuin bij mijn oma. In haar romper! Maar ow ow ow wat is ze toch bleek, dus constant in de schaduw..

Had ik al gezegd dat ze kan klappen? Met ''klap eens in je handjes'' klapt ze nu zelf! Zo leuk!
En ze drinkt sinds gisteren uit de tuitbeker met zachte tuit (ze had ook echt dorst, lange reis dus kon geen borst geven, warm..)
pi_111780970
Aww ik zie een supermooie foto van R O+
ehm zag. Had hem vanmorgen al gezien maar hij is nu weg haha. Had nog niet gereageerd ;)
pi_111780975
Het regent de hele dag hier :(
  zondag 20 mei 2012 @ 14:42:32 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111781728
Hier regent het nu net weer, maar bar weinig zon gezien :(
  zondag 20 mei 2012 @ 14:50:44 #299
348178 NotTheSame
pi_111782117
Hier zon, zon ennuh... zon O-) !
  zondag 20 mei 2012 @ 15:07:49 #300
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111782902
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef NotTheSame het volgende:
Hier zon, zon ennuh... zon O-) !
Zuiden ergens toch? Hebben jullie vanavond onweer.... Wij zitten straks wel in de zon Bitterend, die heerlijke avondzon O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')