Tienus aan de wandel

!!!
Bitterend, succes met de ringen. Hier is het een regelrechte hit! En Susie (was het toch?), die dingen maken inderdaad een pleurisherrie!!! Vooral als haar iets niet zint, dan begint ze met die ringen te gooien

.
Cristel, mooie meid

! En wat een vrolijkerd!
Even puur hypothetisch, het lijkt me aan de ene kant pure kindermishandeling maar misschien is het ook wel een gat in de markt voor baby's met (extreme) darmkrampen.
Zouden er geen inbakerzakken bestaan waar je de beentjes in bijv. de kikkerhouding kan houden?
Ik sprak woensdag de bedrijfsleider van de supermarkt waar ik altijd winkel. Zijn dochtertje (4mnd) had namelijk extreem veel last van darmkrampen, maar daarlangs had zijn ook heupdysplasie. En sinds het dametje d'r spreidbroekje aan had sliep ze ook door, waar ze eerder altijd na een paar uur wakker werd door de darmkrampen.
Hier is het overigens nog steeds bal. Ik krijg de kans niet om te herstellen van de griep en dan hangt er weer een kaak- en voorhoofdsholte aan me vast. Slapen doe ik nog steeds maar 2 a 3 uur per nacht. Laatst betrapte ik mezelf zelfs tijdens een nachtvoeding dat ik zittend, met Draakje aan de borst in slaap ben gevallen. Draakje was al lang en breed klaar met drinken, ze hing op op m'n arm met d'r hoofdje tegen mijn borst te slapen

!
We hebben besloten dat we maandag weer de osteopaat gaan consulteren. Afgelopen week belde ik de huisarts en die zei eigenlijk keihard dat hij er niets mee kon. Draakje had geen koorts en dan was ze niet ziek volgens hem

. Ik ben blij als wij hier eindelijk weg zijn uit deze kl0testad... Terug naar m'n eigen huisarts, tandarts, ziekenhuis etc...