Wat wij doen NTS is meestal een lakentje om hem heen en dan onder zijn eigen lichaam vaststoppen, anders heeft hij teveel bewegingsvrijheid voor zijn handjes en blijven ze niet bij zijn gezicht. Daarover heen doen wij een dun dekentje, dat wij onder het matras van de wieg vaststoppen. Ik zal proberen vandaag even een foto te maken voor je.quote:[b]
Tinuviel, dank je voor de tip. Draakje zuigt ook het liefst op d'r vingers maar ze schopt dan ook zo vreselijk hard met d'r benen dat ze met slaapzak en al door het bed tolt. Wij hebben ipv de Cosibag een KipKep Woller gekocht, maar ook dit mocht niet baten.
Wij hopen heel snel ons huis verkocht te hebben hier en dan kunnen we eigenlijk per direct terug naar mijn geboortedorp.
Edit: ik laat "hem" nog even op zijn zij liggen. Ja het is wel tegen het advies van de kraamzorg en het cb inquote:Op zondag 20 mei 2012 11:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Tinu, lekker zeg, zo in de tuin!
Kan me voorstellen dat je haar nog even op haar zij laat liggen.
Rayen is op 19 november geboren en in het ziekenhuis legden zij hem afwisselendd dan op de ene zij en dan de andere.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:53 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Edit: ik laat "hem" nog even op zijn zij liggen. Ja het is wel tegen het advies van de kraamzorg en het cb inAan de andere kant we doen het afwisselen en als hij op zijn zij ligt, is hij zo goed vastgestopt, dat hij heus niet kan omdraaien en ik denk dat hij er ook nog te klein voor is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |