abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2012 @ 10:54:17 #276
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111774468
Bitterend, je bent gewoon ongegeneerd R aan het spammen :P O+ Wat word ze al groot zeg!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111774543
Tienus lekker buiten lopen met je nieuwe schoenen *G*

NTS onze oudere zoon had ook heel erg last van darmkrampen. De Cosybag was voor ons de uitvinding NR. 1. Dat is een zachte kruik, die je in de magnetron verwarmt en die zich aanpast aan waar hij op ligt. Dus die kun je lekker over de buik doen. Bij onze baby helpt ook inbakeren met de handjes bij zijn gezicht. Als hij kramphes heeft, dan wil hij op zijn vingers zuigen.
Wanneer ga je verhuizen? Beterschap voor jou!

Christel wat een mooie dame O+

Bitterend veel plezier met de ringen.

Deepfreeze moie tijden ;)

Gisteren heeft ons zoontje heerlijk in de tuin geslapen, terwijl wij lagen/ zaten te genieten van de zon. Wat was dat heerlijk.
Wij zijn nog niet aan slaapzakken begonnen. Wij doen gewoon lakentjes/ dekentje om in te bakeren en strak instoppen met handjes bij zijn gezicht. Dat vind hij het fijnst. Het enige is, dat het op zijn rug liggen toch wat minder bevalt, dan op de zij. Na sommige voedingen is op de rug prima, maar soms blijft hij dan mopperen. En als er nog een boertje dwars zat en er komt wat melk terug dan is dat op de rughouding gewoonweg eng. Melk komt dan uit de neus en mond en hij lijkt te stikken. Op de zij is dat minder eng.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 20 mei 2012 @ 11:31:35 #278
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111775157
Oow Bitterend, wat heb je toch een mooi meisje gebakken O+ !

Susie, beterschap voor je meisje!

Mefke, ik kan niks 'anders' ontdekken , alleen dat op de dag dat alle ellende begon we kijkers voor ons huis hadden die om 22.00uur nog naar boven wilde. Dus ik zei nog: Niet praten, of anders fluisteren, anders word Draakje wakker. Maar hij kakelde er rustig op los boven waardoor ze dus alsnog wakker werd }:| . En sindsdien maakt ze er eigenlijk een potje van 's nachts.

Zo ook vannacht. 20-23-2 en dan wakker tot 4, 5-6-7-10.30 :O .

Deepfreeze, wat een lekkere nacht zeg *jaloers*!!!

Tinuviel, dank je voor de tip. Draakje zuigt ook het liefst op d'r vingers maar ze schopt dan ook zo vreselijk hard met d'r benen dat ze met slaapzak en al door het bed tolt. Wij hebben ipv de Cosibag een KipKep Woller gekocht, maar ook dit mocht niet baten.
Wij hopen heel snel ons huis verkocht te hebben hier en dan kunnen we eigenlijk per direct terug naar mijn geboortedorp.
pi_111775351
quote:
0s.gif [b]
Tinuviel, dank je voor de tip. Draakje zuigt ook het liefst op d'r vingers maar ze schopt dan ook zo vreselijk hard met d'r benen dat ze met slaapzak en al door het bed tolt. Wij hebben ipv de Cosibag een KipKep Woller gekocht, maar ook dit mocht niet baten.
Wij hopen heel snel ons huis verkocht te hebben hier en dan kunnen we eigenlijk per direct terug naar mijn geboortedorp.
Wat wij doen NTS is meestal een lakentje om hem heen en dan onder zijn eigen lichaam vaststoppen, anders heeft hij teveel bewegingsvrijheid voor zijn handjes en blijven ze niet bij zijn gezicht. Daarover heen doen wij een dun dekentje, dat wij onder het matras van de wieg vaststoppen. Ik zal proberen vandaag even een foto te maken voor je. :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 20 mei 2012 @ 11:47:09 #280
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111775537
Tinu, lekker zeg, zo in de tuin!
Kan me voorstellen dat je hem nog even op haar zij laat liggen..

NTS, dat zijn ook geen fijne tijden zeg.. Hopelijk kan de osteo iets betekenen. :*

Edit: Sorry tinu :P

[ Bericht 18% gewijzigd door Deepfreeze op 20-05-2012 11:54:11 ]
pi_111775689
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Tinu, lekker zeg, zo in de tuin!
Kan me voorstellen dat je haar nog even op haar zij laat liggen.
Edit: ik laat "hem" nog even op zijn zij liggen. Ja het is wel tegen het advies van de kraamzorg en het cb in :P Aan de andere kant we doen het afwisselen en als hij op zijn zij ligt, is hij zo goed vastgestopt, dat hij heus niet kan omdraaien en ik denk dat hij er ook nog te klein voor is :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 20 mei 2012 @ 11:55:01 #282
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111775734
Damn, bijna wakker. Sorry :')
  zondag 20 mei 2012 @ 11:58:39 #283
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111775828
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:53 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Edit: ik laat "hem" nog even op zijn zij liggen. Ja het is wel tegen het advies van de kraamzorg en het cb in :P Aan de andere kant we doen het afwisselen en als hij op zijn zij ligt, is hij zo goed vastgestopt, dat hij heus niet kan omdraaien en ik denk dat hij er ook nog te klein voor is :P
Rayen is op 19 november geboren en in het ziekenhuis legden zij hem afwisselendd dan op de ene zij en dan de andere.
Ik wist niet beter dat dat ok was eigenlijk.
Inmiddels slaapt hij op zijn rug trouwens en soms nog zijn zij
Rayen 2½ jaar!
pi_111775911
TimeJumper: Dat is apart. Mijn kraamzorg zei, dat vroeger het advoes was om de eerste 2 weken zijligging te doen en dan te wisselen naar rugligginng, maar dat zij dat intussen niet meer adviseren omdat moeders vergaten over te gaan op de rugligging. In plaats daarvan adviseren zij nu gelijk de rugligging te doen en te zorgen dat alleen het hoofdje steeds een andere kant op ligt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111775944
paar foto'tjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:25:58 #286
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111776637
Tinuviel ja dat is dan zeker erg vreemd, want toen ik thuis kwam deed ik het natuurlijk net zo als in het ziekenhuis (daar ook niks gehoord dat je dat maar 2 weken mag doen)
En onze kraamzorg zei er niks van en legde hem ook zo in zijn wiegje.
Op een gegeven moment toen hij wwat groter werd ben ik hem op zijn rug gaan leggen, ik weet niet meer hoe oud hij toen was.
Wat vreemd zeg ik heb hier niets over gehoord.
Zo zie je dat je dan toch ook nog grote verschillen kan hebben qua voorlichting.

Cleany O+ wat een mooi ventje heb je daar!!1 haha op die konijnenkooi ;) mooie foto!
Rayen 2½ jaar!
  zondag 20 mei 2012 @ 12:38:38 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111777023
Hebben jullie slaapzakjes met mouwen?

Korte mouwen + mouloze slaapzak lijkt me wat koud aan de armpjes eigenlijk.

Wat een schatje Bitterend O+

In het ziekenhuis hebben ze Midas de eerste 2 dagen ook op zijn zij gelegd. Daarna op zijn rug. Weet eigenlijk ook niet waarom.

Mooi kereltje Cleany!

TJ, waar blijft je 6 maanden fotospam???? En nog gefeliciteerd *G*
  zondag 20 mei 2012 @ 12:40:45 #288
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111777083
Cleany, mooie foto's!

De kraam legde Daan op zijn rug, en dan zijn hoofd afwisselend links&rechts. Bij Chris was het nog de eerste week op zijn zij om-en-om..
pi_111777086
Ja hier altijd mouwenloze slaap zak ook in de winter.
Bij ons op de kamer is het 23 graden dus ze slaapt met mouwenloze romper- pyjama die tot op de knieën komt en ook korte mouwen heeft en een mouwenloze slaapzak

De eerste 7-8 weken sliep ze op mij dus geen ervaring met voorkeurhouding
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:42:10 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111777111
Oh okey. Ik ben dan eerder geneigd om hem alleen een lange mouwen romper aan te geven en dan zijn slaapzak. Ben bang dat ie koude armpjes krijgt. :@
  zondag 20 mei 2012 @ 12:44:08 #291
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111777159
Hier ook lange mouwen en dan een mouwloze slaapzak hoor Kyara, anders is het te koud :Y

Ook als je baby bij je slaapt kan er een voorkeurshouding zijn trouwens. Puck sliep de eerste tijd bovenop mij maar had wel degelijk een voorkeur welke kant zijn hoofd op lag.

Sannne, heb je de slab al binnen? Bevalt het?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111777160
Ow dat kan...ik heb een zweterige baby..die krijgt het snel warm daarom dat ik het zo doe :Y

DML ze heeft elke keer dat ze boven mij sliep haar hoofd anders gelegd...daarom geen ervaring mee.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:56:28 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111777532
Het ene kind heeft het natuurlijk ook sneller warm dan het andere kind natuurlijk :Y Hoewel Midas ook niet echt een koukleum is.

Midas heeft periodes gehad dat ie steeds 1 kant op keek (vooral overdag, 's nachts lag ie wel steeds met zijn hoofd de andere kant op). Maar dat heeft ie zelf gecorrigeerd. Hij gebruikt nu ook weer zijn beide armpjes even vaak gelukkig.
pi_111779871
Hier werd ook door de kraamzorg geadviseerd hem de eerste weken op de zij te leggen.

Toen we de co-sleeper nog gebruikten keek hij vaker onze kant op.zeg maar, maar dat is nu weg. Hij gebruikt wel duidelijker vaker zikn rechtehandje om speeltjes aan te pakken. Ik ging er een beetje van uit dat rechts zijn voorkeurshand is, maar is dat iets om op te letten, dat.dat linkerhandje ook wat beter mee komt?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_111780904
Hier ook een zweetbeeb.. Ze heeft het snel warm, net als mama. Zal wel door onze vetjes komen ;)
Elise slaapt echter wel gewoon in mouwloze slaapzak met lange mouwenromper, of een truitje. Het is hier binnen heel erg koel! Voordeeltje van nieuwbouw ;)

DML ja had hem na 2 dagen al binnen, had het hier ook gezegd tegen je maar je leest hier natuurlijk niet meer elke dag mee ;) Hij bevalt heel goed, we gaan er nog een paar bij bestellen! Hij blijft ook mooi, zelfs na pastasaus en druivensap!!

Cleany wat een lekker ventje!!

Wat een weer he!! Wauwie, zat net een paar uur met Elise buiten, in de tuin bij mijn oma. In haar romper! Maar ow ow ow wat is ze toch bleek, dus constant in de schaduw..

Had ik al gezegd dat ze kan klappen? Met ''klap eens in je handjes'' klapt ze nu zelf! Zo leuk!
En ze drinkt sinds gisteren uit de tuitbeker met zachte tuit (ze had ook echt dorst, lange reis dus kon geen borst geven, warm..)
pi_111780970
Aww ik zie een supermooie foto van R O+
ehm zag. Had hem vanmorgen al gezien maar hij is nu weg haha. Had nog niet gereageerd ;)
pi_111780975
Het regent de hele dag hier :(
  zondag 20 mei 2012 @ 14:42:32 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111781728
Hier regent het nu net weer, maar bar weinig zon gezien :(
  zondag 20 mei 2012 @ 14:50:44 #299
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111782117
Hier zon, zon ennuh... zon O-) !
  zondag 20 mei 2012 @ 15:07:49 #300
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111782902
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef NotTheSame het volgende:
Hier zon, zon ennuh... zon O-) !
Zuiden ergens toch? Hebben jullie vanavond onweer.... Wij zitten straks wel in de zon Bitterend, die heerlijke avondzon O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')