quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stond je wel even van te kijken hè? Heb ik toch wat geleerd van die wedstrijden bier zuipen. Jammer dat er maar een druppeltje bij jou uitkwam.
Bwoah, zoveel van jouw pretpudding over zijn hele gezicht heen..... Toen het eenmaal begon uit te harden en aan te koeken leek Pringles gewoon net een blankequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja het was weer sensationeel.
Nooit geweten dat tliciouz en Dr. Pringles zo veel konden slikken, my god. Je had er bij moeten zijn, het was echt Guinness Book of Records materiaal.
Ik heb er alleen wel zware mondherpes aan over gehouden. Maargoed, je moet er wat voor over hebben.
dit is gewoon fout nielsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah, zoveel van jouw pretpudding over zijn hele gezicht heen..... Toen het eenmaal begon uit te harden en aan te koeken leek Pringles gewoon net een blanke
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah, zoveel van jouw pretpudding over zijn hele gezicht heen..... Toen het eenmaal begon uit te harden en aan te koeken leek Pringles gewoon net een blanke
Het kaarsvet-effect.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je echt teringhard hebt gezopen wil het toch allemaal niet meer zo makkelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stond je wel even van te kijken hè? Heb ik toch wat geleerd van die wedstrijden bier zuipen. Jammer dat er maar een druppeltje bij jou uitkwam.
Denk het wel, over een paar weekjes ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er nog mensen die Max Payne 3 gaan halen?
Beetje gangwars met ze alle spelen enzo.
ik ben werkloos kan niet games kopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er nog mensen die Max Payne 3 gaan halen?
Beetje gangwars met ze alle spelen enzo.
goed ideequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Ga eten halen bij de voedselbank en verkoop dat.
Thanks!quote:
dude, for real? damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rossie is niet vies van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dude, for real? damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Echt waarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dude, for real? damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt waarEr zijn zelfs foto's van! Hier heb je Rohit en Tam
[ afbeelding ]
Dat is die met die mislukte duckface.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt waarEr zijn zelfs foto's van! Hier heb je hem samen met Tam in "ontvangst-stand"
[ afbeelding ]
Ik zie dat ze nog een paar plekjes missenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt waarEr zijn zelfs foto's van! Hier heb je hem samen met Tam in "ontvangst-stand"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |