Maar de rest weet dat toch nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef, Michhas, MauMau en Pierre voor OermanFOK!kers 2012
Wanneer is de volgende KLB SC Bukkake?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik sta daar ook in zie ik net . Nooit bericht van gehad.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou ook echt verbaasd zijn om te ontdekken dat hij serieus een jongetje blijkt te zijn.
Weet niet. Hoe was jullie gang bang dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende KLB SC Bukkake?
Geslaagd, er zijn alweer drie nieuwe FOK!babies op komstquote:
Bravo voor de Oermannen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef, Michhas, MauMau en Pierre voor OermanFOK!kers 2012
Wie waren het de vorige keer dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geslaagd, er zijn alweer drie nieuwe FOK!babies op komst![]()
Dat wordt retespannend over een maandje of zes, wanneer we gaan testen wie deze keer de vaders zijn
IdoParvMcAseSkills, waar ben jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:41 schreef Rossdale het volgende:
aSe, daarom zien we hem zo weinig. Heeft geen vrije tijd meer over met die zesling
Richt je op de multiplayer joh.quote:Lamia legt uit dat de ontwikkelaars voor Black Ops 2 vooral veel aandacht hebben besteed aan het verbeteren van de graphics en de lichteffecten.
Ja het was weer sensationeel.quote:
Stond je wel even van te kijken hè? Heb ik toch wat geleerd van die wedstrijden bier zuipen. Jammer dat er maar een druppeltje bij jou uitkwam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja het was weer sensationeel.
Nooit geweten dat tliciouz en Dr. Pringles zo veel konden slikken, my god. Je had er bij moeten zijn, het was echt Guinness Book of Records materiaal.
Ik heb er alleen wel zware mondherpes aan over gehouden. Maargoed, je moet er wat voor over hebben.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stond je wel even van te kijken hè? Heb ik toch wat geleerd van die wedstrijden bier zuipen. Jammer dat er maar een druppeltje bij jou uitkwam.
Bwoah, zoveel van jouw pretpudding over zijn hele gezicht heen..... Toen het eenmaal begon uit te harden en aan te koeken leek Pringles gewoon net een blankequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja het was weer sensationeel.
Nooit geweten dat tliciouz en Dr. Pringles zo veel konden slikken, my god. Je had er bij moeten zijn, het was echt Guinness Book of Records materiaal.
Ik heb er alleen wel zware mondherpes aan over gehouden. Maargoed, je moet er wat voor over hebben.
dit is gewoon fout nielsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah, zoveel van jouw pretpudding over zijn hele gezicht heen..... Toen het eenmaal begon uit te harden en aan te koeken leek Pringles gewoon net een blanke
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah, zoveel van jouw pretpudding over zijn hele gezicht heen..... Toen het eenmaal begon uit te harden en aan te koeken leek Pringles gewoon net een blanke
Het kaarsvet-effect.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |