haha jij wist wat ik dachtquote:
als jij dat wilt, er zijn vast mensen die dat ook willenquote:
Computerprobleemquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:13 schreef Tchock het volgende:
257 leden heb ik geen probleem mee, maar die ene die ik niet kan hebben zit in dit topic
stevenmac26 weer he xDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:13 schreef Tchock het volgende:
257 leden heb ik geen probleem mee, maar die ene die ik niet kan hebben zit in dit topic
hij had het over jou gekkie xDquote:
omdat ik briljant ben en altijd geniale topics open die zij niet kunnen evenarenquote:
Ik had gewoon hetzelfde ideequote:
wacht maar tot ik aan de macht komquote:
Waarom verbaast het me niets dat je zo'n geflipte fascist bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wacht maar tot ik aan de macht kom
heb samen met een aantal vrienden plannen om een extreem rechtse politieke partij op te richten
en ik ben een beetje een psycho, dus reken maar dat ik mensen kan beïnvloeden en in de 2e kamer zal zitten binnen 10 jaar![]()
![]()
mijn stem heb je , nu optyfenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wacht maar tot ik aan de macht kom
heb samen met een aantal vrienden plannen om een extreem rechtse politieke partij op te richten
en ik ben een beetje een psycho, dus reken maar dat ik mensen kan beïnvloeden en in de 2e kamer zal zitten binnen 10 jaar![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:18 schreef AldoTheApache het volgende:
wat een vreemd topic, mensen uit alle hoeken en gaten van FOK! in 1 topic
Ik ben extreem rechts (niet Wilders rechts, Wilders is een kut mongool die alleen maar onzin praat en het volk voor de gek houdt met valse beloftes). Het land moet opgebouwd worden en dat kan alleen als deze fake politici, die beïnvloed worden door buitenstaanders en geld, weg zijn. Dit land, en niet alleen dit land, ganz Europa, heeft een nieuwe generatie leiders nodig. De huidige leiders vernietigen alles wat de oudste generatie heeft opgebouwd na het einde van WW2. Dat is onacceptabel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niets dat je zo'n geflipte fascist bent
ex-examenkandidaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |