sunchaser -> de kloon-maniak?
quote:leuke titel voor Suske en Wiske deel 574
Op 11 september 2000 17:20 schreef basszje het volgende:
sunchaser -> de kloon-maniak?
quote:Mmmmm zal eens navragen
Op 11 september 2000 17:12 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat de Fokkers best een goed beeld van mij hebben. Een contactgestoorde gek die communiceert middels alter ego's. Maar hoe zit het met jullie, hebben Fokkers een goe dbeeld van hoe jullie zijn?
quote:zag dat nou niet, da's een open doel
Op 11 september 2000 17:30 schreef De Parasiet het volgende:
nee, dat hebben de fokkers niet. Zij kennen hier slechts 1 deel van mij.
Maar ff ontopic, ik denk idd dat Fokkers jou niet kennen zoals je o.a. bent. In Wageningen was je heel rustig, dus anders dan je hier vaak bent.
quote:
Op 11 september 2000 17:30 schreef madame_butterfly het volgende:
Ik probeer hier altijd de waarheidsgehalte 100% te houden.
quote:Je bent hier pas een week en je hebt nu al kloons die gebanned worden?
Op 11 september 2000 17:30 schreef madame_butterfly het volgende:Als ik gebanned wordt/of een cloon van mij,
quote:hej, lang niet gezien
Op 11 september 2000 17:40 schreef kaya het volgende:
nee
quote:en wat moet daarin komen te staan dan?
Op 11 september 2000 17:52 schreef SunChaser het volgende:
Tara, misschien moet ik een speciale topic voor jou openen?
ow, en Kaya, alles goed hiero hoor
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 11-09-2000 17:59]
quote:nee inderdaad; vertel ons eens wat meer over de persoon achter "Lotte"
Op 11 september 2000 18:02 schreef Lot het volgende:
Nee......
quote:Ja, wat spookt ie daar allemaal uit?
Op 11 september 2000 18:11 schreef De Parasiet het volgende:
vertel ons eens wat meer over de persoon achter "Lotte"
quote:Nee, niet tegen de persoon achter "De Parasiet" en al helemaal niet op het forum. Ik heb al meer dan genoeg blootgegeven over mezelf . Mensen die "echt" geinteresseerd zijn heb ik inmiddels gemaild.....waarbij dank voor de bemoedigende mailtjes terug...
Op 11 september 2000 18:11 schreef De Parasiet het volgende:
nee inderdaad; vertel ons eens wat meer over de persoon achter "Lotte"
quote:De phantoom van Fok
Op 11 september 2000 18:21 schreef Lot het volgende:
ik ben Lot en blijf Lot.....
quote:Ik kan me herinneren dat TARAraboemdijee een goede vriend van je was. Hij heeft geen mail gekregen.
Mensen die "echt" geinteresseerd zijn heb ik inmiddels gemaild.....waarbij dank voor de bemoedigende mailtjes terug...
quote:Lot!
ik ben Lot en blijf Lot.....
Toch?
Goede Vriend?????
quote:Ja, je kon zo fijn met hem praten, was het niet?
Op 11 september 2000 18:30 schreef Lot het volgende:
[quote]Op 11 september 2000 18:27 schreef De Parasiet het volgende:
Ik kan me herinneren dat TARAraboemdijee een goede vriend van je was. Hij heeft geen mail gekregen.
Goede Vriend?????
quote:Ik verbaas mij enorm over dit antwoord Lotte
Op 11 september 2000 18:30 schreef Lot het volgende:
Goede Vriend?????
quote:Ja, ja.....dat KON ik. Maar soms gaan vriendschappen zachtjes ten onder door een enkel onvertogen woord of ondoordachte handeling.
Op 11 september 2000 18:32 schreef De Parasiet het volgende:
Ja, je kon zo fijn met hem praten, was het niet?
Denk sowieso niet dat er mensen zijn op Fok! met een bepaald beeld van mij en als ze die hebben mogen ze er wel afstand van doen, want ik denk niet dat het klopt.
quote:ik vind dit toch wel een hele lullige manier om iemands vriendschap te dumpen hoor...
Op 11 september 2000 18:36 schreef Lot het volgende:
Ja, ja.....dat KON ik. Maar soms gaan vriendschappen zachtjes ten onder door een enkel onvertogen woord of ondoordachte handeling.
En laten we het hier verder maar bij laten Para....K?
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 11-09-2000 18:47]
quote:Beetje laag ook......
Op 11 september 2000 18:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
nou Anja, ik vind dit geen stoken
Want ik heb geen idee waar Lotte het over heeft en vind het idd lullig zo te horen dat ik zo aan de kant wordt gezet zonder dat ik weet waarom, zonder dat ze tegen mij zegt wat er aan de hand is
quote:Helemaal gelijk in Tara, misschien...weet het verhaal niet....maar omdat nou in een topic in GC te bespreken....vond het alleen een beetje stokerig overkomen van Para, meer niet.
Op 11 september 2000 18:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
nou Anja, ik vind dit geen stoken
Want ik heb geen idee waar Lotte het over heeft en vind het idd lullig zo te horen dat ik zo aan de kant wordt gezet zonder dat ik weet waarom, zonder dat ze tegen mij zegt wat er aan de hand is
edit: woordje vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door ~Anja~ op 11-09-2000 18:51]
quote:Para/Tara voor de duidelijkheid: ik heb niemand gedumpt...
Op 11 september 2000 18:44 schreef De Parasiet het volgende:
ik vind dit toch wel een hele lullige manier om iemands vriendschap te dumpen hoor...
Para: plies praat niet mee over dingen waar je niks van weet en...
Tara: je weet donders goed waar ik het over heb....
Omdat ik nu eenmaal niet het type ben om haar hele hebben en houen op het forum te gooien wil ik het echt graag hierbij laten....heb al spijt zelfs dat ik uberhaupt op een post hier gereageerd heb...
quote:Hm....nee, dat laat je Roos wel doen...
Op 11 september 2000 18:59 schreef Lot het volgende:Omdat ik nu eenmaal niet het type ben om haar hele hebben en houen op het forum te gooien wil ik het echt graag hierbij laten....
Ik denk dat mensen hier op zich een redelijk beeld van me hebben, maar dan heb ik het vooral over de mensen die ook wel eens op de chat komen. Daar ben ik iets meer "mezelf". Op het forum praat ik niet zoveel over persoonlijke dingen en probeer ik altijd poitief te blijven, hoewel ik dat in het dagelijks leven echt niet altijd ben.
quote:K Tara, doe ik, wordt wel vanavond dan, K?
Op 11 september 2000 19:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sorry hoor Lotte, maar ik weet echt niet waar je het over hebt, mail me anders even
En nee Para....*zucht*.....kben misschien niet goed wijs in me koppie, maar ik kan me eigen boontjes wel doppen hoor....
quote:tnx
Op 11 september 2000 19:09 schreef Lot het volgende:
K Tara, doe ik, wordt wel vanavond dan, K?
quote:Ik denk dat Fok!kers uberhaupt nauwelijks een mening over mij hebben, dus een goed beeld kunnen ze eigenlijk dan ook niet hebben.
ben Fokkers een goed beeld van je wie je bent?
quote:Spreek Arcee op zijn London's uit, en leg de klemtoon op Arse. Dan heb je een beeld!
Op 11 september 2000 19:16 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat Fok!kers uberhaupt nauwelijks een mening over mij hebben, dus een goed beeld kunnen ze eigenlijk dan ook niet hebben.
quote:LOL, dat bedoel ik maar!
Op 11 september 2000 19:22 schreef bogus het volgende:
Spreek Arcee op zijn London's uit, en leg de klemtoon op Arse. Dan heb je een beeld!
bogus staat gewoon voor bullshit trouwens, neem ik aan?
En over het algemeen denk ik dat men mij redelijk kent, voor 3/5e deel zeg maar.
Ik zie trouwens wel zat mensen die enorm snel oordelen en dat ook nogal eens doen over dingen waarover ze het helemaal niet kunnen doen omdat ze er amper iets vanaf weten. Dus er zullen ook wel users zijn die denken een goed beeld van me te hebben die juist helemaal fout zitten.
Maar een paar beelden die men van me zal hebben kloppen iig:
Ja ik ben dol op koken en eten
Ja ik drink graag, vaak en veel
Ja ik heb een bloedhekel aan IJdorp, Ajakkus en die UFO
Ja ik ben Voetbal fan.
Ja ik slaap weinig
Ja Grolsch is het echte bier, de rest daar pas ik voor
Ja ik ben moderator
Maar goed, ben daarin expliciet genoeg dacht ik zo.
Sunnie, misschien een tegenhangend topic een idee, 'wie van de fokkers denk je goed te kennen?' of zo?
quote:
Op 11 september 2000 20:33 schreef DIGGER het volgende:
Ja ik ben Voetbal fan.
quote:and be proud of it..
Op 11 september 2000 21:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Denk het nie, vrijwel niemand weet hoe ik echt ben, hier nie en irl ook nie.
quote:ikke WEL!!!
Op 11 september 2000 22:51 schreef Juup© het volgende:
Sommige wel sommige niet.
quote:Ik had het beeld van een hele mooie gele Labrador van je, maar nu blijkt dat je een dik schreeuwerig mannetje bent...
Op 11 september 2000 22:51 schreef Juup© het volgende:
Sommige wel sommige niet.
quote:hij lijkt dus precies op jou!
Op 11 september 2000 23:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik had het beeld van een hele mooie gele Labrador van je, maar nu blijkt dat je een dik schreeuwerig mannetje bent...
De anderen mogen het gelul van Parasiet over mij als waarheid aannemen, dat scheelt mij een hoop getyp
Even vraagje tussendoor hoor Want als het om the full package gaat dan weten mensen van hier bar weinig van me...Dan zou het dus nee zijn. Maar als het gaat over de reflectie van online persoon naar IRL persoon, dan denk ik dat ik toch redelijk overeenkom...Misschien ben ik in het echt wat gekker...Heb ik een wat grotere bek...Maar ondertussen...
quote:Leg ff uit Lot, hoe kan iets nou ZACHTJES ten onder gaan door slechts 1 ENKEL overtogen woord.
Op 11 september 2000 18:36 schreef Lot het volgende:
Ja, ja.....dat KON ik. Maar soms gaan vriendschappen zachtjes ten onder door een enkel onvertogen woord of ondoordachte handeling.
En laten we het hier verder maar bij laten Para....K?
wat is vriendschap dan?
ennuh, on-topic:"Nee".
quote:In die veronderstelling kreeg ik op mijn twaalfde die nick ook toebedeeld. In het woordenboek staat tevens dat het gemeen en vals betekent. Fine by me...
Op 11 september 2000 19:35 schreef Arcee het volgende:
LOL, dat bedoel ik maar!bogus staat gewoon voor bullshit trouwens, neem ik aan?
Er zijn weinigen op internet die me echt kennen. En waarom zou men ook? Maakt het uit?
Of mensen mij kennen? Dig's eigen inschatting van 3/5 ga ik voor mezelf in mee... Er zijn veel dingen waar ik mijn mening over geef, dus dat is 1/5, ik chat veel, kom wel op wat meetings, dat is dus 2/5, sommige mensen hebben zoveel met mij gepraat dat ze tussen de regels al wat ideeen hebben, en/of wat persoonlijkere dingen gehoord hebben (das 3/5)..
4/5 zijn dan dingen waar ik niet over post, bijvoorbeeld mijn geestesgesteldheid (ben ik depri, blij.. sexuele prestaties, persoonlijke informatie en omstandigheden enz.. van FOK weet alleen TheMarco daar wat van..
en 5/5 ken ik zelf niet eens.
quote:Hmm.. Kan ik je wel een klein beetje mee helpen
Op 11 september 2000 23:34 schreef Barb het volgende:
Ik zou het niet weten. Ik weet namenlijk niet welk beeld "de' Fok!kers van me hebben.
Lief klein blond mormel
quote:Wahahaha het is geen labrador maar een golden
Op 11 september 2000 23:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik had het beeld van een hele mooie gele Labrador van je, maar nu blijkt dat je een dik schreeuwerig mannetje bent...
Ikzelf vind het reuze moeilijk om Fokkers echt te leren kennen, ik ben nu een jaar hier op Fok! en van alle users ken ik er slechts 1 of 2 echt. Toch een behoorlijke prestatie, nietwaar?
quote:
Op 11 september 2000 17:12 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat de Fokkers best een goed beeld van mij hebben.
quote:eh.... dus het klopt?
Op 12 september 2000 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet dat Fokkers niet zo'n goed beeld van me hebben.
quote:ja heel knap. maar misschien is 't een idee om een eigen site te maken met leuke ditjes en datjes over jezelf ofzo en die dan in je signature te plaatsen? daar móeten toch mensen op afkomen.
en:
Ikzelf vind het reuze moeilijk om Fokkers echt te leren kennen, ik ben nu een jaar hier op Fok! en van alle users ken ik er slechts 1 of 2 echt. Toch een behoorlijke prestatie, nietwaar?
quote:Welles. Zeikerd.
Op 12 september 2000 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet dat Fokkers niet zo'n goed beeld van me hebben.
Ja dat dacht ik ook ja pff
quote:Je bedoelt: daar moeten mensen toch op afknappen!
Op 12 september 2000 14:13 schreef bixister het volgende:
ja heel knap. maar misschien is 't een idee om een eigen site te maken met leuke ditjes en datjes over jezelf ofzo en die dan in je signature te plaatsen? daar móeten toch mensen op afkomen.
quote:Och, kijk eens hier
Op 12 september 2000 14:35 schreef Ajaxgirl het volgende:Ja dat dacht ik ook ja pff
Je kan natuurlijk ook in het fotoboek kijken, zie fotoboek.fokzine.org/
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 12-09-2000 15:47]
quote:Oww, en jij bent "de" Fok!ker??????
Op 12 september 2000 02:13 schreef KrL het volgende:
Hmm.. Kan ik je wel een klein beetje mee helpenLief klein blond mormel
En Dig, schei toch uit met dat lesbische emmertje, k word zo moe van je
* Barb gaat hier eens wat orde in de chaos scheppen
quote:in ieder geval dat je een stuk jonger bent
Op 12 september 2000 16:31 schreef Catootje het volgende:
Kweenie...ik probeer altijd mezelf te zijn, maar ja: ik weet niet wat men over me denkt.
En dat wil ik graag zo houden. Diegene die ik mag weten dat wel. En die ik niet mag ook.
Ach irl ben ik hetzelfde als hier, dus iemand die me denkt te kennen..vindt het best..maar als je straks op je bek gaat als blijkt dat je me niet kent..heb je bij deze gewaarschuwd.
quote:
Op 12 september 2000 18:28 schreef Capoeiristas het volgende:
maar als je straks op je bek gaat als blijkt dat je me niet kent..heb je bij deze gewaarschuwd.
goh je bent weer tegen me bezig geloof ik..stoer..kan ik je nog langer negeren als dat zo is
Er is misschien een iemand die me beter kent, maar verder: nee. Hier op het Forum reageer ik ook vaak op psychologische zooi om het maar zo te noemen, terwijl ik in het dagelijkse leven een echte flierefluiter ben en eigenlijk nooit echt serieus ben.
Maarja, ach, je moet toch eens na gaan denken over dingen
quote:Van wie moet dat?
Op 12 september 2000 19:33 schreef goddess in heaven het volgende:
Maarja, ach, je moet toch eens na gaan denken over dingen
quote:U BEDOELT?? weeehhhhh...maar da's irl ook.....valt altijd zooo tegen als men ontdekt dak eigenlijk een oud wijf in een jong lichaam ben!! Jee Tara, je weet echt hoe je een vrouw kan opvrolijken...NOT!!
Op 12 september 2000 16:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
in ieder geval dat je een stuk jonger bent
quote:Ik ben gewoon eerlijk
Op 12 september 2000 20:20 schreef Catootje het volgende:
U BEDOELT?? weeehhhhh...maar da's irl ook.....valt altijd zooo tegen als men ontdekt dak eigenlijk een oud wijf in een jong lichaam ben!! Jee Tara, je weet echt hoe je een vrouw kan opvrolijken...NOT!!
quote:.....Catoot loopt in wanhoop weg....krijgt bussagierachtige huilbui....ze vinden mij onvolwahahassen....erger nohohog, ze vinden dak irl een ouwe kop heheheb!!! (hmmm...?)
Op 12 september 2000 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben gewoon eerlijk
Ik had gedacht dat je een jaar of 20/21 zou zijn
quote:maar je hebt helemaal geen ouwe kop, en je bent helemaal niet onvolwassen. mensen van 20 kunnen ook volwassen zijn hoor
Op 12 september 2000 20:46 schreef Catootje het volgende:
.....Catoot loopt in wanhoop weg....krijgt bussagierachtige huilbui....ze vinden mij onvolwahahassen....erger nohohog, ze vinden dak irl een ouwe kop heheheb!!! (hmmm...?)
quote:Mijn NL is heeeeeeeeel slecht (spelling, uitdrukkingen ,alles!)
Rochee, korreltje zout?
quote:* Cardan kent de valse gemene Bogus wel een beetje
Op 12 september 2000 01:15 schreef bogus het volgende:
In die veronderstelling kreeg ik op mijn twaalfde die nick ook toebedeeld. In het woordenboek staat tevens dat het gemeen en vals betekent. Fine by me...Er zijn weinigen op internet die me echt kennen. En waarom zou men ook? Maakt het uit?
Alleen die smiley daar ben ik niet zo blij mee...
quote:Deze is achteraf wel grappig
Op maandag 11 september 2000 18:02 schreef Lot het volgende:
Nee......
Maar waarom ik hem omhoog haal: ik schrok wel even van mezelf toen ik merkte dat ik me enige zorgen maakte dat mensen zouden geloven wat er op Fok! recentelijk over me is gezegd.
Waarom maakt mij dat eigenlijk ene moer uit?
Het zal wel komen omdat het steeds minder anoniem wordt naarmate je hier langer rondhangt; in het begin zijn het gewoon allemaal nicks die je niet van elkaar kunt onderscheiden...maar als je hier langer komt ga je vinden dat mensen wel en niet leuk posten, en ga je sommigen IRL ontmoeten...
en nu kwam er GVD enige zorg in me op om wat ze nu van me zouden denken....niet wat heel Fok! van me denkt, van 19980 van de 20000 Fokkers zal het me nog steeds aan mijn reet hoesten...maar diegenen die ik wel okee vind begin ik geloof ik toch een beetje te goed te kennen en te aardig te vinden, in die mate dat ik me er druk om ga maken wat ze van me vinden.
Ik weet niet of ik dat nou wel zo'n goeie ontwikkeling vind...
quote:tja, maar jij hebt een uiterlijk dat je verheft tot een soort godheid... En alle niet gelovigen worden gestraft
Op vrijdag 28 december 2001 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zal het mij nu nog enigzins boeien wat Fokkers van me denken. Ze denken toch bijna altijd het verkeerde
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zal het mij nu nog enigzins boeien wat Fokkers van me denken. Ze denken toch bijna altijd het verkeerde
als iemand denkt dat ik op fok zo ook irl ben dan hebben ze het vet verkeerd
alhoewel ik kan soms best vreemde opmerkingen maken...
quote:nou, iid
Op vrijdag 28 december 2001 18:13 schreef SanderThomas het volgende:
Hehe, ik ben nu amper 2 maanden binnen en mensen hebben al een beeld van me dat je zegt van nounou. Niet bepaald de Sander zoals je die in et dagelijks leven zou herkennen.
quote:Nee.
Op maandag 11 september 2000 17:12 schreef SunChaser het volgende:
Maar hoe zit het met jullie, hebben Fokkers een goe dbeeld van hoe jullie zijn?
Alsof je mijn enorme ego kan vangen in een plaatje op Fok!
Neh...ik ben eik wel liever dan de meeste denken, ook een stuk genuanceerder, maar ook een stuk meer straight forward in het echt.
En veel geiler natuurlijk...
quote:daar kennen we toch je vorige usernamen voor
Op zaterdag 29 december 2001 20:10 schreef Hagelslag het volgende:
Ik weet 100% zeker dat mensen mij niet kennen, ik laat zeker niet het achterste van mijn tong zien.
quote:jij bent niet veel gewend dan zeg... Ze ziet er wel aardig uit maar een soort godheid
Op vrijdag 28 december 2001 18:22 schreef SanderThomas het volgende:[..]
tja, maar jij hebt een uiterlijk dat je verheft tot een soort godheid... En alle niet gelovigen worden gestraft
Ow en natuurlijk hebben jullie geen idee van wat of wie ik IRL ben.. maar dat geeft niks hoor..
quote:oei, jij zult gestraft worden
Op zaterdag 29 december 2001 20:48 schreef Frenkie het volgende:[..]
jij bent niet veel gewend dan zeg... Ze ziet er wel aardig uit maar een soort godheid
nou nee...
he, werk nou gewoon effe mee man
quote:Sorry maar die kwijl smilies werken bij mij niet ofzo...
Op zaterdag 29 december 2001 20:59 schreef SanderThomas het volgende:[..]
oei, jij zult gestraft worden
he, werk nou gewoon effe mee man
quote:Mwa, Bea, ik zou me er niet al te druk om maken. Je hebt het over mensen die je wat beter kennen, denk je nou echt dat die onder de indruk zijn van wat iemand die ze niet zo goed kennen zegt over jou?
Op vrijdag 28 december 2001 17:58 schreef Beatrice het volgende:Maar waarom ik hem omhoog haal: ik schrok wel even van mezelf toen ik merkte dat ik me enige zorgen maakte dat mensen zouden geloven wat er op Fok! recentelijk over me is gezegd.
Waarom maakt mij dat eigenlijk ene moer uit?
Het zal wel komen omdat het steeds minder anoniem wordt naarmate je hier langer rondhangt; in het begin zijn het gewoon allemaal nicks die je niet van elkaar kunt onderscheiden...maar als je hier langer komt ga je vinden dat mensen wel en niet leuk posten, en ga je sommigen IRL ontmoeten...
en nu kwam er GVD enige zorg in me op om wat ze nu van me zouden denken....niet wat heel Fok! van me denkt, van 19980 van de 20000 Fokkers zal het me nog steeds aan mijn reet hoesten...maar diegenen die ik wel okee vind begin ik geloof ik toch een beetje te goed te kennen en te aardig te vinden, in die mate dat ik me er druk om ga maken wat ze van me vinden.
Ik weet niet of ik dat nou wel zo'n goeie ontwikkeling vind...
En wat vind je nu de slechte ontwikkeling? Het gehets tegen je, dat je sommige mensen wat beter leert kennen of dat je je druk maakt om hetgeen wat zij van je denken?
Dat laatste daar heb ik hierboven al wat over gezegd. Als je je druk maakt om het geouwehoer daar zou ik alleen maar om lachen, jij weet wat je waard bent en de mensen die jou kennen ook en tenslotte hoop ik echt dat je het geen slechte ontwikkeling vindt dat je mensen aardig gaat vinden, of dat mensen jou aardig vinden want juist dat is een goede ontwikkeling
quote:Ha, dacht je dat?
Op zaterdag 29 december 2001 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
daar kennen we toch je vorige usernamen voor
En ik denk dat ik er jonger uitzie dan de meesten hier vermoeden.
quote:Dat laatste. Toen ik pas op Fok! zat had ik dat nooit verwacht...maar naarmate je hier langer komt en mensen beter leert kennen en ze ook gaat spreken buiten het forum wordt het toch net iets meer voor je dan alleen maar een internetforum.
Op zaterdag 29 december 2001 22:17 schreef sjak het volgende:
En wat vind je nu de slechte ontwikkeling? Het gehets tegen je, dat je sommige mensen wat beter leert kennen of dat je je druk maakt om hetgeen wat zij van je denken?
quote:
Op maandag 11 september 2000 18:21 schreef Lot het volgende:Voor de rest: denk wat je denken wilt...ik ben Lot en blijf Lot.....
quote:Whahahahahahahahahahahaha... Ludo... wat een humor... geweldig... weer zo'n nostalgische, good-ol' Ludo one-liner... chapeau kerel!
Op dinsdag 12 september 2000 13:58 schreef Ludo het volgende:
Ik heb van jullie allemaal een slecht beeld, maar dat kan ook aan mijn toestel liggen.
Hier, neem nog een biertje van me, grappige grollenaar van me!
Ik ben wel altijd mezelf hier, maar dat betekent niet automatisch dat je hierdoor een reeel beeld kan vormen van mij.
De waarheid is zoals degene die dat vormt, voor diegene is dat de waarheid, voor de ander is dat weer een heel andere.
quote:ja ik ook wel eigenlijk....
Op dinsdag 12 september 2000 13:56 schreef Llewella het volgende:
Weet ik niet, ik weet niet wat voor beeld fokkers van mij hebben, ben er eigenlijk wel benieuwd naar...
* Thurminator vraagt zich af of FOK!kers wel een beeld van hem hebben
Boeid me ook niet.
Groeten
OOK_GEK
Maar zover zullen ze er niet naast zitten denk. Op Fok ben ik niet (veel) anders dan irl.
...helemaal.
quote:Ja, zo zien de meeste Fok!kers jou ook.
Op zondag 30 december 2001 17:53 schreef Juup© het volgende:
Foutje.
quote:Ik stel voor dat jij binnenkort naar de studio komt voor een Lotte-review.
Op zondag 28 december 2003 00:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wow! Oud Topic!
Veel Lotte-gedoe
Gelukkig is men irl minder uptight en staat er niet meteen een ban op een uitspraak
De ultieme brug tussen de uber-bitch en de hospitalty woman..
eigenlijk ben ik best geweldig
quote:Nee hoor, je bent een twiekster
Op zondag 28 december 2003 01:00 schreef miss_bleu het volgende:
Volgens mij niet echt... Meeste zien me geloof ik als harteloze kut trut
[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 28-12-2003 01:01]
quote:En dat ja
Op zondag 28 december 2003 01:00 schreef Tiemie het volgende:Nee hoor, je bent een twiekster
quote:Weet je dat ik las: meeste zien me als een haarloze kut
maandag inspecteren gaat
quote:Vergeet het woord NERD niet
quote:miss_bleu is een
Op zondag 28 december 2003 01:03 schreef SunChaser het volgende:[..]
Weet je dat ik las: meeste zien me als een haarloze kut
maandag inspecteren gaat
quote:owkay owkay owkay..
Op zondag 28 december 2003 01:03 schreef Juup© het volgende:[..]
Vergeet het woord NERD niet
Nee volgens mij zien de meeste mij als harteloze kut nerd
zo beter dan?
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 28-12-2003 01:04]
quote:
Op zondag 28 december 2003 01:04 schreef miss_bleu het volgende:[..]
owkay owkay owkay..
Ik niet hoor
quote:Het beeld: een zinloze partyganger met weinig te doen.
Op zondag 28 december 2003 01:00 schreef Tiemie het volgende:
Geen idee, vraag me af wat dat beeld dan is
quote:Topickickje van 2 jaar?
Op vrijdag 26 december 2003 13:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, zo zien de meeste Fok!kers jou ook.
Enniewee, het zal mij aan mijn kont roesten wat een ander van mij vindt of dat ze denken een wel of niet goed beeld van mij te hebben
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 28-12-2003 01:06]
quote:Wel sinds je op Fok!radio bent geweest.
Op zondag 28 december 2003 01:04 schreef Mr. Orange het volgende:
Geun idee, maakt dat uit dan???
Hoeveel dates heb je al gehad?
quote:Idem en om eerlijk te zijn maakt het me ook weinig uit hoe ze over me denken. Ik weet hoe mijn leven in elkaar steekt en hoe ik denk. Iemand die mij nog nooit in het echt heeft meegemaakt kan daar niet over oordelen.
Op zondag 28 december 2003 01:01 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik heb geen idee hoe mensen over mij denken, eerlijk gezegd.
quote:Hij moet toch iets te doen hebben.
Op zondag 28 december 2003 01:05 schreef DuchessX het volgende:[..]
Topickickje van 2 jaar?
quote:En jij? Moet jij je vrouw niet neuken rond deze tijd?
Op zondag 28 december 2003 01:06 schreef Juup© het volgende:[..]
Hij moet toch iets te doen hebben.
quote:wat maakt het uit hoe anderen over je denken als jij en de mensen waar je om geeft maar weten hoe het zit.
Op zondag 28 december 2003 01:04 schreef miss_bleu het volgende:[..]
owkay owkay owkay..
zo beter dan?
quote:Kortstondig. Dus nee kan ik niet over meepraten
Op zondag 28 december 2003 01:06 schreef MSXUser het volgende:[..]
Idem en om eerlijk te zijn maakt het me ook weinig uit hoe ze over me denken. Ik weet hoe mijn leven in elkaar steekt en hoe ik denk. Iemand die mij nog nooit in het echt heeft meegemaakt kan daar niet over oordelen.
quote:Kan niet de gehele avond bezig blijven. Ben al op leeftijd
Op zondag 28 december 2003 01:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
En jij? Moet jij je vrouw niet neuken rond deze tijd?
quote:
Op zondag 28 december 2003 01:06 schreef melliw-naj het volgende:[..]
wat maakt het uit hoe anderen over je denken als jij en de mensen waar je om geeft maar weten hoe het zit.
quote:Ik heb een woord voor je: Timesharing.
Op zondag 28 december 2003 01:07 schreef Juup© het volgende:[..]
Kan niet de gehele avond bezig blijven. Ben al op leeftijd
quote:
Op zondag 28 december 2003 01:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
En jij? Moet jij je vrouw niet neuken rond deze tijd?
quote:Ik share alles met mijn vrouw
Op zondag 28 december 2003 01:07 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik heb een woord voor je: Timesharing.
quote:Yup, dat dagje Sixflags van een jaar of 4 geleden stond (gelukkig) niet bol van diepgaande gesprekken
Op zondag 28 december 2003 01:06 schreef Juup© het volgende:
Kortstondig. Dus nee kan ik niet over meepraten
quote:
Op zondag 28 december 2003 01:09 schreef MSXUser het volgende:[..]
Yup, dat dagje Sixflags van een jaar of 4 geleden stond (gelukkig) niet bol van diepgaande gesprekken
quote:
Op zondag 28 december 2003 00:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik stel voor dat jij binnenkort naar de studio komt voor een Lotte-review.
quote:Wanneer ben je er? Kijk ff in het FOK-topic voor de beschikbare data.
Op zondag 28 december 2003 01:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
HET! Doofpot onderwerp van FOK! eindelijk onthuld!
quote:en jij kunt dat?????
Op zondag 28 december 2003 01:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
HET! Doofpot onderwerp van FOK! eindelijk onthuld!
en denken jullie nu écht dat de huidige users hierop zitten te wachten?
quote:Maakt dat uit?
Op zondag 28 december 2003 09:56 schreef just me het volgende:
en jij kunt dat?????en denken jullie nu écht dat de huidige users hierop zitten te wachten?
quote:laten we deze discussie maar niet weer opstarten
Op zondag 28 december 2003 10:41 schreef SunChaser het volgende:
Maakt dat uit?
quote:
Op zondag 28 december 2003 11:38 schreef just me het volgende:[..]
laten we deze discussie maar niet weer opstarten
Wanneer kom jij naar de studio trouwens?
quote:maandagavond... golfavond
Op zondag 28 december 2003 11:39 schreef SunChaser het volgende:
Wanneer kom jij naar de studio trouwens?
quote:ik vind jou wel leuk hoor
Op zondag 28 december 2003 11:41 schreef MrWilliams het volgende:
Nope.... aan de ene kant zou ik graag willen bewijzen dat ik wèl leuk ben, aan de andere kant: I don't give a fuck
quote:Ik weet genoeg hoor
Op zondag 28 december 2003 11:41 schreef MrWilliams het volgende:
Nope.... aan de ene kant zou ik graag willen bewijzen dat ik wèl leuk ben, aan de andere kant: I don't give a fuck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |