I willquote:
quote:
Dank u *geeft jointje aan*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geniet van je jointIk wil ook wel
![]()
En eh, goed
And againquote:
quote:
Zosk: "Hij zei lieverd tegen me :$"quote:
En samen droomden ze weg...quote:
Dit raakt mijn ziel op een zachte, tedere manierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En samen droomden ze weg...
[ afbeelding ]
Mijn reden weet je al.. Of kun je al wetenquote:
We probeerden te slapen, maar werden wakker gehouden door het gewoel...quote:
HNNNNNNNGGGG x_xquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We probeerden te slapen, maar werden wakker gehouden door het gewoel...
[ afbeelding ]
Je wil niet slapen en bent ongelofelijk geil en wil een joint roken en moet altijd alles zelf doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn reden weet je al.. Of kun je al weten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil niet slapen en bent ongelofelijk geil en wil een joint roken en moet altijd alles zelf doen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]Lekker slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Dankquote:
Het is de KLB, altijd rare momenten hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik join volgens mij op een raar moment
Dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik join volgens mij op een raar moment
PROESTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitches
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:32 schreef Dqod het volgende:
horny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitches
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja toch niet dannnnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal nietquote:Nee joh, helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal nietquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Leugenaar!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee joh, helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet
[..]
Nee joh, helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet
Prrrrrrrrrrrrrquote:
Altijd word ik verradenquote:
Dat komt pas als ik iemand langer ken u_uquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt pas als ik iemand langer ken u_u
En terecht. Aldo wilde even een fapje scorenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt pas als ik iemand langer ken u_u
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En terecht. Aldo wilde even een fapje scoren
WAT EEN LIEVE PLAATJES ALLEMAAL HEAH??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja, maar wat heb ik daar aan, lesbo zijnde? :$quote:
Als ze toch eens wistenquote:
Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAH!! u_uquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:39 schreef Tchock het volgende:
Ik voel me buitengeslotenDan is het maar beter zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, dat wil ik niet zeggen. Maar als een nieuwe user in mijn SC kwam zou ik misschien ook wel niet heel tof doenquote:
Ja, kom dan lekker overdag, maar niet 's nachtsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, dat wil ik niet zeggen. Maar als een nieuwe user in mijn SC kwam zou ik misschien ook wel niet heel tof doen
Vind je dat ik niet tof doe dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, dat wil ik niet zeggen. Maar als een nieuwe user in mijn SC kwam zou ik misschien ook wel niet heel tof doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |