I willquote:
quote:
Dank u *geeft jointje aan*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geniet van je jointIk wil ook wel
![]()
En eh, goed
And againquote:
quote:
Zosk: "Hij zei lieverd tegen me :$"quote:
En samen droomden ze weg...quote:
Dit raakt mijn ziel op een zachte, tedere manierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En samen droomden ze weg...
[ afbeelding ]
Mijn reden weet je al.. Of kun je al wetenquote:
We probeerden te slapen, maar werden wakker gehouden door het gewoel...quote:
HNNNNNNNGGGG x_xquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We probeerden te slapen, maar werden wakker gehouden door het gewoel...
[ afbeelding ]
Je wil niet slapen en bent ongelofelijk geil en wil een joint roken en moet altijd alles zelf doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn reden weet je al.. Of kun je al weten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil niet slapen en bent ongelofelijk geil en wil een joint roken en moet altijd alles zelf doen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]Lekker slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Dankquote:
Het is de KLB, altijd rare momenten hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik join volgens mij op een raar moment
Dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik join volgens mij op een raar moment
PROESTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitches
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |