Jij werd er ook hard van?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht ik eh.. Ik word er fakking geil van.. Maar ok dat ben ik constant al
Hè, wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die ken ik ja. Hardmakend in zijn totaliteit.
[..]
Maar ik zei nog: Bassface, dus hirlak.
Je begrijpt me vaker verkeerd. Evenals je "kapot gaan" opvatte als iets negatiefs.
Jeweettog :$quote:
Dat zou je moeten kennen als je in Arnhem woont u_uquote:
Iets van vanmiddag over werk en de rest van de week.quote:
Shit is binnenkort al, oh jee.quote:
Niks van gezien..quote:
Microquote:
Heb je nou die van mij gechecktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Iets van vanmiddag over werk en de rest van de week.
[..]
Shit is binnenkort al, oh jee.
Oh, ja daar kwam ik later zelf ook al achterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik las Mocro.. In m'n eigen postquote:
Elst hè, wij lopen altijd iets achter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou je moeten kennen als je in Arnhem woont u_u
Heel veel zin in die dag en week.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Shit is binnenkort al, oh jee.
Oh jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Elst hè, wij lopen altijd iets achter.
Ik las verkrachtquote:
Zieke geestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik ga er met mijn broer en neef heen. Nog nooit met hen uit geweest, ik ben benieuwd.quote:
Freudiaans he.quote:
Chick je had me moeten zien gaan toen je hem postte. Telefoon aansluiten op mijn speakers in de woonkamer om de buren even uit hun huis te zien trillen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Juminelle het volgende:
Door die track van 2DB heb ik fucking veel zin om hard te gaan. Nu even een feestje bouwen in m'n eentje
Hahaha, precies dat ben ik nu aan het doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chick je had me moeten zien gaan toen je hem postte. Telefoon aansluiten op mijn speakers in de woonkamer om de buren even uit hun huis te zien trillen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zieke geestIs a joy foreverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal jou eens nemenquote:
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Amen broeder, amenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is a joy forever
[..]
Ik zal jou eens nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |