Mja, ik ben niet zo'n tv kijker, meer films en het nieuws.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kende de tv ook wel de deur uitdoen als dat alles is.
Dat heb ik serieus nog nooit gezienquote:
Ik wil wel kauwen op Emily Deschanel hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo'n tv kijker, meer films en het nieuws.
Ben ook wel uitgekeken op de CSI's en Bones enzo.. Uitgekauwd..
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil wel kauwen op Emily Deschanel hoor
Niet eens stiekem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Fuck it none of y'all dont rap
stiekem wel dope.
Omnomnomnomquote:
Drum and Bass voor morgen. Tijdens mijn werk luister ik meestal wat snellere electro enzulks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet eens stiekem.![]()
Maar wat voor muziek zoek je?
Straks wil je JB ook nogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omnomnomnom
En ja hey hallo.. Pfoeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik heb een lekkere track voor de lekkere trekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Boemhard ging deze in de Melkweg.
[..]
Drum and Bass voor morgen. Tijdens mijn werk luister ik meestal wat snellere electro enzulks.
quote:
Slapen is voor watjes u_uquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef Adolecens het volgende:
12 uur geweest, de meesten moeten slapen
Oh, daar zit ik totaal niet in. Afgelopen tijd veel sets geluisterd met een mix van uk-bass en hiphop.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Boemhard ging deze in de Melkweg.
[..]
Drum and Bass voor morgen. Tijdens mijn werk luister ik meestal wat snellere electro enzulks.
Jajajaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik totaal niet in. Afgelopen tijd veel sets geluisterd met een mix van uk-bass en hiphop.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik totaal niet in. Afgelopen tijd veel sets geluisterd met een mix van uk-bass en hiphop.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als dit je geen kleddernatte kut geeft dan veracht ik je.
Creds aan Jumi voor het doorlinken.
Oh huh, ik dacht dat je 'm kut vondquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die ken ik ja. Hardmakend in zijn totaliteit.quote:
Maar ik zei nog: Bassface, dus hirlak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh huh, ik dacht dat je 'm kut vondJe reactie verkeerd gelezen dus.
Dacht ik eh.. Ik word er fakking geil van.. Maar ok dat ben ik constant alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die ken ik ja. Hardmakend in zijn totaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |