SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Rickazio op 14-05-2012 23:37:02 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef alors het volgende:
Ik snap die verbolgenheid niet zo, nee het is niet leuk voor Sap, maar het is toch een democratische partij? En als GL het nou zo ontzettend goed in de peilingen deed, maar dat valt ook wel mee.
Ja, hij houdt van lekker eten.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Neroje het volgende:
Wat een huilie zeg. Hij is vooral een goede kandidaat omdat hij anders is?
Een beetje? Dit is steken en 3x ronddraaien.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het voelt toch wel een beetje aan als een mes in Sap's rug.
Is er eigenlijk wel een leider in Nederland.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie trouwens geen leider in hem.
Achterstandswijk hequote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok, wat is het verhaal achter die littekens boven zijn beide wenkbrauwen?
Hij was vroeger een mier.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok, wat is het verhaal achter die littekens boven zijn beide wenkbrauwen?
Ruttequote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel een leider in Nederland.
Naar GL? Neuh...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Maar Wilders heeft uiteindelijk wel geluisterd.
Idd, Geertje W. denkt op deze manier de meeste zetels bij elkaar te kunnen scharrelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:21 schreef Neroje het volgende:
[..]
Naar GL? Neuh...
Gewoon puur behoud van zetels (al dan niet in de peilingen)
Hé. Er zat wel zo'n aan/uit schakelaar bij.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dan ben je groenlinks en kom je met iets aan waarmee je in een stopcontact meerdere electrische apparaten aan kunt sluiten
Tuurlijk wel, heeft Knevel middag op lopen shoppenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die posters zijn niet serieus toch?
Er wordt ook niet echt gelachen nogquote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die posters zijn niet serieus toch?
Ben blij dat je snapt dat je antwoord beschamend is.quote:
Antwoordt. Serieus?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben blij dat je snapt dat je antwoordt beschamend is.
Antwoord met dt? Over beschamend gesprokenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben blij dat je snapt dat je antwoordt beschamend is.
Inderdaad, snel over naar die CDA miep.quote:
Tofik Dibi.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef MilaNL het volgende:
Fantastische vrouw maar ik ken haar naam niet.
Annie of Carola?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Mona doet mij denken aan die zangeres van BZN.
Ik blijf het een te jonge excuusmarokkaan vindenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind dibi wel verfrissend. hopelijk doet ie het goed
Een héle jonge Thatcherquote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Mona doet mij denken aan die zangeres van BZN.
Dat vond ik 5 jaar geleden ook, maar hij is echt gegroeid, kan in debatten prima mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik blijf het een te jonge excuusmarokkaan vinden
Homoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie is dat wijf met die bril, jezus doe normaal.
Dat zei ik een paar dagen terug ook al. Ze heeft iets Thatcheriaans.quote:
Je anwoordt niet op mijn vraag, is geen foute zin.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Antwoord met dt? Over beschamend gesproken
ik zie geen leider in hem maar ben wel heel benieuwd hoe hij het zou doen... Maakt mij niet zoveel uit, ben toch geen GL stemmerquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vond ik 5 jaar geleden ook, maar hij is echt gegroeid, kan in debatten prima mee.
Komt dat niet eerder omdat GL 5 jaar geleden nog gegijzeld werd door pascifisten en boomknuffelaars, en ze tegenwoordig meer opkomen voor de yup in de grachtengordel?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vond ik 5 jaar geleden ook, maar hij is echt gegroeid, kan in debatten prima mee.
Je gebruikte "antwoord" als onderwerp, echt waar...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Je anwoordt niet op mijn vraag, is geen foute zin.
Je faalt zo mogelijk nog harder nu, daar ben je van op de hoogte?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Je anwoordt niet op mijn vraag, is geen foute zin.
Buma zou het volgens mij ook niet slecht doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je gebruikte "antwoord" als onderwerp, echt waar...
En daarbij zie ik niemand in de Nederlandse politiek op het moment die een betere premier is als naar Rutte...
Alles wat uit the mond van van de brink komt is een foute zin, zelfs als deze grammaticaal correct zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je faalt zo mogelijk nog harder nu, daar ben je van op de hoogte?
Dat wil nog niet zeggen dat ik in hem een echte leider zie. Het is meer bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je gebruikte "antwoord" als onderwerp, echt waar...
En daarbij zie ik niemand in de Nederlandse politiek op het moment die een betere premier is dan Rutte...
Hij klonk toch wat overtuigender dan tijdens z'n praatje netquote:
Roel stelt zijn mening toch nimmer bij hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij klonk toch wat overtuigender dan tijdens z'n praatje net
Stuitend iddquote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
jemig waarom kan nout nooit eens eerlijk antwoord geven op de vraag. hij zit nu maar een beetje vaag te praten van 'dat kan'..
Als Nout 'eerlijk' antwoord halveert de AEX morgen bij opening.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
jemig waarom kan nout nooit eens eerlijk antwoord geven op de vraag. hij zit nu maar een beetje vaag te praten van 'dat kan'..
Ik zit te wachten op tinkerbellquote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
Dat is ook de reden dat hij de oud president van de bank is. Mooi lullen kan ie welquote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, ik snap nooit waarom ze zo iemand uitnodigen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
Goed puntquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Nout 'eerlijk' antwoord halveert de AEX morgen bij opening.
Ik ben ook benieuwd wat ze van de situatie in Griekenland vindt.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op tinkerbell
een leuke schnabbel voor personen die het laatste halfjaar niet bij P&W aan tafel mochten.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik snap nooit waarom ze zo iemand uitnodigen.
In dit geval sws zinloos.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Roel stelt zijn mening toch nimmer bij hoor.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen is familie van elkaar in Volendam.
Hij keek wel zuinig.quote:
Ad rem ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een sympatieke vrouw, humorvol en daadkrachtig!
Dat was gewoon pure haat na dat antwoord.quote:
...................quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een sympatieke vrouw, humorvol en daadkrachtig!
Standaard gebbetje. Die kennen we nu wel.quote:
mensen hebben ook behoefte aan uitgesproken duidelijkheid.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef thettes het volgende:
Wat zou het mooi zijn als iemand gewoon eens weigert om op die ja of nee vragen te antwoorden... politiek IS geen ja of nee. Als politici dat eens durven uit te dragen zou het politieke wantrouwen al een stuk minder worden denk ik.
Lijkt me een leuk TV-format voor Oerlemans...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
Mag je mensen van boven de 70 nog behandelen tegen kanker? Ja of nee graag.
daar weet spies alles vanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
Het regeerakkoord is geen CDA-beleid mevrouw Keijzer.
Nuance lijkt tegenwoordig idd wel een vies woord te zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef thettes het volgende:
Wat zou het mooi zijn als iemand gewoon eens weigert om op die ja of nee vragen te antwoorden... politiek IS geen ja of nee. Als politici dat eens durven uit te dragen zou het politieke wantrouwen al een stuk minder worden denk ik.
Maar al sinds de jaren '70 is het duidelijk dat de politiek niet alles kan leveren, zowel beleidsmatig als onder invloed van globale factoren. Dan kun je als hele poltiek een toneelstukje spelen, of gewoon duidelijk zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mensen hebben ook behoefte aan uitgesproken duidelijkheid.
Zolang het pluche warm genoeg is maakt CDA-beleid niks uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
Nieuwe meubelquote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef MPC60 het volgende:
Waarom zit die Tinkebell er eigenlijk? Heeft nog niks gezegd.
Ik hoop dat ze haar vergeten en haar dan keihard uitlachen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef MPC60 het volgende:
Dat is de hoer van Babel, die woont bij Knevel in.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef MPC60 het volgende:
die zijn er helemaal niet in volendamquote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
Bullshit dit, mensen lopen over omdat ze kutmarokkaantjes zat zijn, niet meer, niet minder.
Die krijgt het laatste kwartiertje.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef MPC60 het volgende:
Het CDA-beleid is het beleid van degene waarmee ze in een regering zitten of willen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
Eensquote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haar vergeten en haar dan keihard uitlachen.
Ja ze krijgt nog 10 minuten, K&B begint iets later dan P&Wquote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef MPC60 het volgende:
Past wel zo in het rijtjequote:Op maandag 14 mei 2012 23:49 schreef Rickazio het volgende:
Ik dacht eerst dat die Ymke er zat van Britt en Ymke
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:50 schreef Rickazio het volgende:
Zou wel grappig zijn als Knevel straks ineens keihard klaarkomt op die bril
Als je dat chick weglaat heb je nog wel een punt ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Buitendam het volgende:
Wel typisch dat we in Nederland de kippen, koeien en varkens in legbatterijen en megastallen flikkeren, maar zodra een chick wat met dode dieren gaat zitten freubelen staan we op onze achterste benen, want dit gaat natuurlijk veel te ver
Dat is altijd wat ik denk als mensen huilen om dit soort zakenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Buitendam het volgende:
Wel typisch dat we in Nederland de kippen, koeien en varkens in legbatterijen en megastallen flikkeren, maar zodra een chick wat met dode dieren gaat zitten freubelen staan we op onze achterste benen, want dit gaat natuurlijk veel te ver
Ik eet het op met respect en ga er niet mee klotenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
JA ECHT GESTOORD(#@!@*$
En volgende dag weer een broodje ham eten
Dat zijn vooral de mensen die haar bedreigen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef Neroje het volgende:
De tering, dat wijf is niet helemaal lekker
Dat is écht bullshit. Topsportpaarden misschien ja, maar het overgrote deel wat niet wordt geslacht wel.quote:
Zou ook een beetje raar zijn om een broodje ham op te zetten.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik eet het op met respect en ga er niet mee kloten
Ja, die zijn nog gekker. Maar het is toch niet helemaal normaal, deze "kunst"quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de mensen die haar bedreigen.
Er zitten gradaties in de gedachte achter kunst?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog gekker. Maar het is toch niet helemaal normaal, deze "kunst"
geez, nevermind, dit is zo'n zinloze discussie altijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar zijn om een broodje ham op te zetten.
Er is kunst die nog veel gekker isquote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog gekker. Maar het is toch niet helemaal normaal, deze "kunst"
ik heb geen probleem om vlees te eten of melk te drinken hoor, en als milieudefensie met een dooie koe en filmpje voor de lokale mcd gaat staan zal ik er ook niet minder hamburgers om ga eten, dat zgn geschokkeer zal mij eerder overhalen om iets te doen wat tegenovergesteld is aan wat zij er mee wilt bereiken.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Buitendam het volgende:
Dit kunst noemen als bijv. De Nachtwacht ook kunst genoemd wordtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is kunst die nog veel gekker is
Voor veel mensen (en daar reken in mijzelf toe) denk ik dat er een verschil is tussen dieren opzetten als speelgoed en een schilderij maken van een mooi landschap.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zitten gradaties in de gedachte achter kunst?
Dat kan. Als ze nu een andere persoon wel weet te inspireren dat er een scheve verhouding is wat betreft mensen en hun hypocriete houding tegenover dieren zit je weer op een 0-lijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb geen probleem om vlees te eten of melk te drinken hoor, en als milieudefensie met een dooie koe en filmpje voor de lokale mcd gaat staan zal ik er ook niet minder hamburgers om ga eten, dat zgn geschokkeer zal mij eerder overhalen om iets te doen wat tegenovergesteld is aan wat zij er mee wilt bereiken.
subsidie hèquote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef alors het volgende:
Ik vraag me altijd af waar zo iemand van leeft... financieel.
Veel mensen, ja. Maar ook veel mensen niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Voor veel mensen (en daar reken in mijzelf toe) denk ik dat er een verschil is tussen dieren opzetten als speelgoed en een schilderij maken van een mooi landschap.
Als je jouw vraag laat beantwoorden door kunstkenners is het antwoord waarschijnlijk: "Nee"
Zal mij niks verbazen als er mensen zijn die geld over hebben voor een dood kuiken met een muziekje erin.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef alors het volgende:
Mag toch niet hopen dat je geld krijgt om te gaan chillen in Gambia...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:59 schreef Rickazio het volgende:
Tinkebell gaat naar niemandsland met Peter Pan
[..]
subsidie hè
Ze kan ook in opdracht werken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als er mensen zijn die geld over hebben voor een dood kuiken met een muziekje erin.
Zij kreeg nationale bekendheid omdat ze van haar overleden kat een handtas maakte. Sindsdien duikt ze weer 1x in de zoveel tijd op als ze iets gemaakt heeft. Vandaag ging het om een dood paard op rolschaatsen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet echt waarom het kunst is, we hadden toch al lang opgezette dieren of niet
Een kunstdiscussie kan eindeloos doorgaan, ik zou dit ZEKER onder de noemer kunst zettenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit kunst noemen als bijv. De Nachtwacht ook kunst genoemd wordt
Gaat om de boodschapquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet echt waarom het kunst is, we hadden toch al lang opgezette dieren of niet
Als ik hier al een huisdier zou mogen hebben(en aangezien ze niet los op de gallerij mogen en ik op een hoog woon dat dus niet zal doen), zou ik al helemaal niet denken aan een soort van doorgefokt ras, maar gewoon iets uit het asiel zoeken.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan. Als ze nu een andere persoon wel weet te inspireren dat er een scheve verhouding is wat betreft mensen en hun hypocriete houding tegenover dieren zit je weer op een 0-lijn.
Volgens mij was ze in die tijd actief op FOK!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij kreeg nationale bekendheid omdat ze van haar overleden kat een handtas maakte.
Als je er een mooi verhaal bij hebt welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Maar dan zou een paardenhoofdje aan de wand opeens ook kunst zijn.
Is ook niet hypcriet. Wat zij als hypocriet bestempeld, en mensen over na wil laten denken, is dat we massaal kippen, ganzen, nertzen en andere dieren op een schandelijke manier behandelen tijdens hun leven, maar als zij dan haar, bij wijze van spreken, na een heerlijk leven snachts snorrend ingeslapen kat wil gebruiken voor zijn vachtje is het een schandelijk wijf en moet ze dood.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik hier al een huisdier zou mogen hebben(en aangezien ze niet los op de gallerij mogen en ik op een hoog woon dat dus niet zal doen), zou ik al helemaal niet denken aan een soort van doorgefokt ras, maar gewoon iets uit het asiel zoeken.
Het is niet hypocriet dat ik graag van dieren en/of dierlijke producten gebruik zou willen maken voor mijn eigen comfort.
Vroeg ik me ook af, ze ging ook een contract tekenen voor een nieuw huisquote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef alors het volgende:
Ik vind 'm inderdaad ook vreselijk. Nog erger zelfs dan Hans Hillen, ook zo'n suffe oudbakken CDA'er!quote:
Ze lijken zelfs op elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik vind 'm inderdaad ook vreselijk. Nog erger zelfs dan Hans Hillen, ook zo'n suffe oudbakken CDA'er!
Dat valt me ook altijd op, hij lijkt permanent tics te hebben.quote:
Klopt!quote:
Ja erg hè...quote:
Bleker alweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef borisz het volgende:
twitter:KvdBtv twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 17:29:03Helaas geen Bert Maalderink meer vanavond in @KvdBtv. Maar wel: Henk Bleker, Lou Repetur, Paul Jansen en Ewald Engelen. Kijken dus! reageer retweet
bij K&vdB krijgen ze ook het lijstje dat zich niet meer bij P&W mag vertonen, maar wel reformatisch verantwoord genoeg is om geen boze brieven van EO kijkers te ontvangen.quote:
Subsidie uit een fonds en wanneer ze een keer iets verkoopt of mag exposeren is dat in de regel een flinke financiële boost. Verder schnabbelen bij de kunstacademie, lezingen en mediaoptredens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, ze ging ook een contract tekenen voor een nieuw huis
En dan geeft ie het briefje aan Tijs.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:20 schreef waxmask het volgende:
Bleker stuurt dadelijk een briefje "Als het van je moeder mag dan wil ik je wel gewenst intimeren"
En kijkt ie alsof ie (weer) poep ruikt...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan geeft ie het briefje aan Tijs.
Ja hoor daar was de bangs lijstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:20 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik heb het idee dat die 'expert' weer eens alles opblaast. Eerst de Banga-rage nu dit.
Ik hoop het allebei.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn die beelden niet gewoon kinderporno? En zijn we allemaal strafbaar nu we die beelden hebben gezien?
Uiteindelijk zijn negers de schuld van de verloedering.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef matthijst het volgende:
Pfff, die negertjes halen hun voorbeelden van hiphopvideos, komt er zo aan....
Ik heb nog in het leger gezeten voor dat vrouwen beroeps konden worden.....en dan die garages met bloot posters? En in de gemiddelde bouwkeet is dat ook te vinden. Ben je nou zo naïef of doe je alsof?quote:
Ik denk de joden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn negers de schuld van de verloedering.
Ze had het over een thuissituatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb nog in het leger gezeten voor dat vrouwen beroeps konden worden.....en dan die garages met bloot posters? En in de gemiddelde bouwkeet is dat ook te vinden. Ben je nou zo naïef of doe je alsof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |