kutquote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja ze kunnen je waarschijnlijk ook helemaal niet verstaan bij de belastingdiensthelpdesk
nee, verbinding verbroken na 8 minutenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
heb je ze nou nog aan de lijn gekregen?
je mag me wel meer komen leer dan dat hoorquote:
exaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef Dastan het volgende:
gaat wel weer ouderwetsch snel (we houden MLN erin)
absoluutquote:
20 topics per uurquote:
reactie #2835872357237572357235quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
waarom zit er een kameel rechtsonderin de OP?
Ik dacht eerst ook dat hij links zat.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
oldschool vervoersmiddel, het blijft MLN toch.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
eensquote:
Succes!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens en Ezell, ik ga even mn blaas legen. Brb.
picsquote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens en Ezell, ik ga even mn blaas legen. Brb.
ze pist gemiddeld gezien 1 keer per week, dus succes zal ze wel nodig hebben jaquote:
Tijdloosquote:
ze sprak me aan vandaag in exa. ik heb haar 'kenser' toegewenst, en toen was iedereen verbaasd.quote:
hahaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze sprak me aan vandaag in exa. ik heb haar 'kenser' toegewenst, en toen was iedereen verbaasd.
zozo, dat zal d'r leren!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze sprak me aan vandaag in exa. ik heb haar 'kenser' toegewenst, en toen was iedereen verbaasd.
nou ja zegquote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben al m'n hele leven kaal.quote:
Nooit gesnapt wat jij tegen Emzor had, trouwens.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
nja, toegewenst.ik zei dat ze dr kenserbek moest houden.
zeg dan gewoon kankerquote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
nja, toegewenst.ik zei dat ze dr kenserbek moest houden.
emzor is een bijdehand, kut, irritant, verschrikkelijk, betweter iemandquote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben al m'n hele leven kaal.
[..]
Nooit gesnapt wat jij tegen Emzor had, trouwens.
En jij deed irritant kut tegen haar.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
emzor is een bijdehand, kut, irritant, verschrikkelijk, betweter iemand
klinkt alsof ze goed in bed isquote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
emzor is een bijdehand, kut, irritant, verschrikkelijk, betweter iemand
Op een gegeven moment begon het me wel een beetje de keel uit te hangen eigenlijkquote:
dat kan.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op een gegeven moment begon het me wel een beetje de keel uit te hangen eigenlijk
na 23:00 schakel ik over op lobi-mode of bash-modequote:
wrm sta ik niet op 1?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
ezell
leeell
etsu
klinkerbotsing
dastan
thatim
kaasrol
koekjestrommel1 (vooruit)
vul aan
rellie rollie barbaarquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
ezell
leeell
etsu
klinkerbotsing
dastan
thatim
kaasrol
vul aan
ererquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
ezell
leeell
etsu
klinkerbotsing
dastan
thatim
kaasrol
vul aan
O jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rubbereend.
Dastan.
Etsu.
Ezell.
Ik.
JannnPiraat.
Kaasrol.
Koekjestrommel1.
Leelll.
RollieRellie
ThaTim.
HmhMM?
nr 1quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rubbereend.
Dastan.
Etsu.
Ezell.
Ik.
JannnPiraat.
Kaasrol.
Koekjestrommel1.
Leelll.
RollieRellie
ThaTim.
HmhMM?
kijk deze snapt het ; )quote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
dat is voor PR doeleinden mensen, forceer die lobi van de mods !
klopt, goftedomme, wat was dattreurig inderdaadgquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Etsu het volgende:
moblo die haar best deed om in dat underdogsplaatje te blijven![]()
triest was dat
verder is moblo wel schattig, dus niet teveel haatquote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
klopt, goftedomme, wat was dattreurig inderdaadg
wie?quote:
mwah, 5.5/10 zou netaan rakenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
verder is moblo wel schattig, dus niet teveel haat
ken ik niet dus komt er niet inquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hahaha die postte in het begin veel jongons
Niet ik. JIJ.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG WIL IK OOK
maar is in andere koelkast en daar kan ik niet bij
Ringo Starr? Nah, kies jij maar wat.quote:
Is een nep ding van plastic.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die zag ik laatst iemand anders ook hebben.De-len. Met mij, nu!
Er zit niks in?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ringo Starr? Nah, kies jij maar wat.
[..]
Is een nep ding van plastic.
lesbisch wat is dezequote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef Ezell het volgende:
Ik ga al met KB trouwen. Hoofdknuffelceremonie en alles.
quote:
Goh, meen je dat nou. Dat had ik nou echt niet verwacht van jou.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog niet weten dat ik op jongens val en echt niks van vrouwen wil![]()
![]()
;"0
: '0 ;'_)--_____________---
DOE NIET ZO DENIGREREND.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goh, meen je dat nou. Dat had ik nou echt niet verwacht van jou.
zou je het nooit uit jezelf doen dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Ezell het volgende:
Lobi terug dan maar. Anders worden leeell en KB boos.
ik ga niet meer met een FOK!ker meeten na de laatstequote:Op maandag 14 mei 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Als we gaan meeten, allemaal deze trui aandoen, zodat we elkaar kunnen herkennen.
Etsu en ik hebben al matchende t-shirts. Zoals altijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Als we gaan meeten, allemaal deze trui aandoen, zodat we elkaar kunnen herkennen.
wablief?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga niet meer met een FOK!ker meeten na de laatste
oh wat geinig zegquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu en ik hebben al matchende t-shirts. Zoals altijd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef Ezell het volgende:
Dit shirt past goed bij Etsu's vrouwelijke vormen.
daar gaat je housewarming giftquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga niet meer met een FOK!ker meeten na de laatste
ook teveel van mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een mooi gifje wel.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kb is jaloers dat jp alleen op haar geilt, en de rest van de jongens op mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een mooi gifje wel.
doodsverwensing prSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een mooi gifje wel.quote:![]()
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dit gifje is ook wel mooi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een mooi gifje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoofdknuffelceremonie, morgen, Amsterdam Centraal, half 5.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg ezell dit is voorbestemdwanneer trouwen we?
oh shit shit ja oke is goedquote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoofdknuffelceremonie, morgen, Amsterdam Centraal, half 5.
M'n groene. Jij?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh shit shit ja oke is goed
welke jurk trek jij aan?
Dat was Koekjes!quote:
Jijquote:
Ik kan ook m'n rokje met olifantjes erop aandoen. Dan doe ik mijn konijntjesshirt er ook bij aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn bloempjesjurk.Welke van de 5 weet ik nog niet.
En edit de OP
Baasrolquote:
mn fkcing lekkere croissantsquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Kaasrol het volgende:
Dat was een ander plaatje, maar ik ben content.
[..]
Jij
Croissantjes
OH ik heb ook een konijnshirt..quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n rokje met olifantjes erop aandoen. Dan doe ik mijn konijntjesshirt er ook bij aan.
we hebben elkaar tochquote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
wtf geen married with children op tv meer
We gaan echt zó goed matchen. Aangezien jij wat langer bent, zorg ik ervoor dat ik m'n schoenen met plateau aantrek. Ook eventjes matchen met lengte, jwz.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH ik heb ook een konijnshirt..Stampertje van Bambi weetjwel.
Ik wou dat ik uitzicht had, maar daar staat een blok rijtjeshuizen voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef leeell het volgende:
uit je raam hangend zonder wind met een beetje regen uitkijkend over het dorp met een saffie, genot
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
We gaan echt zó goed matchen. Aangezien jij wat langer bent, zorg ik ervoor dat ik m'n schoenen met plateau aantrek. Ook eventjes matchen met lengte, jwz.
Misshcien.quote:
Ja, m'n muts gaat op mijn hoofd. Enne... doe maar slippers aan. Dat staat zo chique.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hiphip. Doe je je muts op en moet ik mijn muts ook op? En welke schoenen moet ik dan aan?
[..]
Misshcien.
Ok, wordt helemaal leuk ik hoor het al.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, m'n muts gaat op mijn hoofd. Enne... doe maar slippers aan. Dat staat zo chique.
I know righhhtttt. Iedereen hier is uitgenodigd.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, wordt helemaal leuk ik hoor het al.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
I know righhhtttt. Iedereen hier is uitgenodigd.
En ik wil dat Keira Knightley ook komt.quote:
uit zijn raam gevallenquote:
Jouw getuige? Dit is de mijne:quote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ik wil dat Keira Knightley ook komt.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m241t2GA0F1rt9fhjo1_400.png
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m1zmv2NiRi1r2h5doo1_500.png
Lekkerwijf.
Fuck die zonnebril is geil.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jouw getuige? Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
JGL
je kwetst mijn gevoelensquote:
Jij hebt niet zo'n ding? Sorry hoor, maar nu ga ik jou verlaten voor hem. Komt door die 'geile' zonnebril.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fuck die zonnebril is geil.
Ik had die ook moeten klopen. [ afbeelding ]
Ik ook maarquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo'n ding? Sorry hoor, maar nu ga ik jou verlaten voor hem. Komt door die 'geile' zonnebril.
Eens.quote:
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
t spijt me, zal ik dan maar mn liefde verklaren aan kb?
ja nou omgquote:
ik heb hem niet, is ie echt zo goed dan?quote:
ik ga het zienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ik heb hem niet, is ie echt zo goed dan?
zeg het even als ie het eindelijk doetquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Dastan het volgende:
ze werd al nat van geklede mannen, dus voor mij was het duidelijk
er bestaat ook iets als biquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Dastan het volgende:
ze werd al nat van geklede mannen, dus voor mij was het duidelijk
vind ik interessantquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja, bi is zooooooooo... bweh.
homo zijn![]()
hetero
quote:
geil,quote:
nee toch klinker dit ga je niet menenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh.
Ik ook, die uitpuilende dingen, bah.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh.
savedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh.
het gaat om kuttenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Ezell het volgende:
Volgens mij gaat het om navels. Maar nu snap ik er ook niks meer van.
goeie godquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Ezell het volgende:
Volgens mij gaat het om navels. Maar nu snap ik er ook niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |