quote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, wees eens braaf en laat degene met de lapo even rustig het nieuwe deel openen.
ohhhquote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omdat ik gezellig ben, of niet?En ik was even weg
dafuq?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Wie is er trouwens zo verveeld dat hij even kan tellen hoe vaak het woord "tijd" voorkwam in tekst 1?
we hebben um zo weer volquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Etsu het volgende:
ik stel voor dit topic te sluiten en een nieuw deel te openen, eer aan dramatic.
CTRL + Fquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Wie is er trouwens zo verveeld dat hij even kan tellen hoe vaak het woord "tijd" voorkwam in tekst 1?
Ik ook aan jou stiekem welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ohhh
Ja je bent enorm gezellig (A) Moest zelfs nog aan je denken tijdens het maken van ht examen
Geef me ff de tijd om dat uit te vogelenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb op het moment ook echt geen zin om te leren. Misschien dat ik het morgenochtend nog even doorkijkquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Leren jullie niet voor m&o? Ik heb per ongeluk nog niks gedaan...
Tijd was dan ook het onderwerp van de tekst.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Haha nee. George Clooney en Tony Stark helpen niet tijdens examens. Tenzij ik J.A.R.V.I.S. even te leen krijg in m'n hoofd van Tonyquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik ook aan jou stiekem welHeeft het geholpen?
no shit sherlockquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd was dan ook het onderwerp van de tekst.
ja maar jij bent zeker goed in m&o?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik heb op het moment ook echt geen zin om te leren. Misschien dat ik het morgenochtend nog even doorkijk
Ik ben het aan het proberenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik heb op het moment ook echt geen zin om te leren. Misschien dat ik het morgenochtend nog even doorkijk
Ik heb ook nog niet geleerd hoor, en sta een 5,3. Wel een oefenexamen gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja maar jij bent zeker goed in m&o?
en wat had je?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet geleerd hoor, en sta een 5,3. Wel een oefenexamen gemaakt.
Oke dan, mentale steun dusquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha nee. George Clooney en Tony Stark helpen niet tijdens examens. Tenzij ik J.A.R.V.I.S. even te leen krijg in m'n hoofd van Tony
die bewijzen kijk ik de ochtend ervoor door, die zijn madness. rest is te doenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Nutkicker22 het volgende:
Wiskunde B a.s woensdag. Iemand nog tips ? Ik heb voornamelijk moeite met de vraagstellingen, want wat moet ik steeds bewijzen/aantonen/doen. Manier van aanpak
Mwah redelijk. Ken de doe-dingen opzich wel goed, de theorie heb ik niet doorgekeken. Dus hopen op weinig theorie vragenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja maar jij bent zeker goed in m&o?
Dat ken ik. Ik heb voor het eerst vndaag de goede gekozenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Blistering het volgende:
Gaat morgen weer de eeuwige strijd worden om de hoofdgedachte te vindenAltijd 2 van die antwoorden die op elkaar lijken, en ik weet altijd de verkeerde te kiezen
Iguessquote:
Wiskunde B is bij mij hopeloos. Sta daarom ook een 5,0. Gaat vooral om inzicht die ik niet hebquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef dramatic het volgende:
[..]
die bewijzen kijk ik de ochtend ervoor door, die zijn madness. rest is te doen
Ik sta een 8,1 gemiddeld maar de examenresultaten van die ik heb geoefend vallen vies tegen =\quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hmm, jij staat vast hoger dan ik gemiddeld.
Ach, met een 8,1 kun je het hebben, en als je het hele jaar zulke hoge cijfers hebt gehaald kan ik me haast niet voorstellen dat je het examen verneukt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik sta een 8,1 gemiddeld maar de examenresultaten van die ik heb geoefend vallen vies tegen =\
gewoon weer doen zoals jij altijd doet, maar dan nu het ander antwoord kiezenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Blistering het volgende:
Gaat morgen weer de eeuwige strijd worden om de hoofdgedachte te vindenAltijd 2 van die antwoorden die op elkaar lijken, en ik weet altijd de verkeerde te kiezen
Nja ik hou liever die 8quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, met een 8,1 kun je het hebben, en als je het hele jaar zulke hoge cijfers hebt gehaald kan ik me haast niet voorstellen dat je het examen verneukt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon weer doen zoals jij altijd doet, maar dan nu het ander antwoord kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PO? Huizenmarkt?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik sta een 5,9 maar dat komt door mn PO
http://www.digischool.nl/phpBB2/viewforum.php?f=93quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef meneer_valk het volgende:
Heeft iemand de link naar dat docentenforum nog? Ik wil dat wel even in de gaten houden eigenlijk.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Zamorak het volgende:
Wiskunde B sta ik iets van een 8 voor denk ik.wthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geek
The search for perfection begins with detecting imperfection
Dankuquote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.digischool.nl/phpBB2/viewforum.php?f=93
Waar zouden we toch zonder geeks zijn in deze wereldquote:
waar was fok danquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waar zouden we toch zonder geeks zijn in deze wereld
Ik vrees toch niks eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Rezania het volgende:
http://www.digischool.nl/(...)c5a26dfca1c326ba6bae
4 uit de 21 en 3 uit de 27.Goh, wat zouden ze toch met die punt gaan doen?
Stiekem had ik gewoon geluk dat ik in dat groepje zat.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waar zouden we toch zonder geeks zijn in deze wereld
......quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef dramatic het volgende:
maar serieus niemand is toch zo stom om 3 te kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ons groepje deed niets.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik had dus een 7,5 en het heeft mn cijfer dus omhoog gehaald naar een 5,9 maar liefst
Ik had eerst een 3 omdat ik niks had ingeleverd. Nadat ik het later nog had ingeleverd gewoon een 8 gekregenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef dramatic het volgende:
maar serieus niemand is toch zo stom om 3 te kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
houd de moed erin!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb na vandaag niet meer het gevoel dat ik gemiddeld boven de 5.5 ga uitkomen
ur welcomequote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef Zamorak het volgende:
Maarja dankzij Summer ben ik me weer wat beter gaan voelen wat betreft Nederlands
Ik heb geen DM.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ur welcome
Hey wie is vanBinsberge? ben ik de enige die die DM heeft gekregen? O_o
oefen die van ons dan gaat het meevallenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Blistering het volgende:
Door jullie VWO'ers space ik 'm hard voor Nederlands morgenMaar goed, HAVO
Dat van ons kon je niet later inleveren omdat er bepaalde groepjes doorgingen naar een volgende ronde ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef ginofietsermaai het volgende:
[..]
Ik had eerst een 3 omdat ik niks had ingeleverd. Nadat ik het later nog had ingeleverd gewoon een 8 gekregen
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Fox. het volgende:
http://www.examenklachten(...)maar-eens-maken.html
Jeetje zeg, de gemoederen lopen wel erg hoog op.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Fox. het volgende:
Naam: KRITISCHE STUDENTquote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Fox. het volgende:
Hahaha owh jij komt ook al innen?quote:
Dit, beste mensen, is een baas.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Fox. het volgende:
Nee ik geefquote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha owh jij komt ook al innen?
Haha. Hey heb jij geen DM gekregen met dat Hitler -examen filmpje?quote:
Mijn docente haalt makkelijk een negen daarvoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Fox. het volgende:
Neuh!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha. Hey heb jij geen DM gekregen met dat Hitler -examen filmpje?
Mijn docente is kinderboeken schrijfster.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn docente haalt makkelijk een negen daarvoor.
Mijn lerares Nederlands is liefquote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Mijn docente is kinderboeken schrijfster.
de mijne is dikquote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mijn lerares Nederlands is liefMaar redelijk dement xD
Wordt ze dan niet ontzettend getrolled als ze dement is?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mijn lerares Nederlands is liefMaar redelijk dement xD
Bwhahhaa. Ik heb een dikke wiskunde lerares. Daan zegt dan altijd dat ze aan komt rollen ipv lopen ._.quote:
Havoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Blistering het volgende:
Mijn docent Nederlands lijkt op Charlie Sheen maar dan standaard in pak, en met smetvrees.
de mijne ook en hijs echt een mongool. Hij vroeg tijdens mondeling hoeveel hoofdstukken een boek had en de titels ervan.... Are you kidding me?quote:
True.quote:
Jaa hahahah. afkijken als een GEK. naast me altijd A. en M. ruilen simpelweg gewoon van blaadje, lezen elkaars antwoorden en schrijven ze bij hunzelf op. Ze ziet niks xDquote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Wordt ze dan niet ontzettend getrolled als ze dement is?
Mijn docente geeft gewoon Nederlands.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Mijn docente is kinderboeken schrijfster.
Hahaha, dat deed ik bij Frans luistertoetsen altijd in de 3equote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Jaa hahahah. afkijken als een GEK. naast me altijd A. en M. ruilen simpelweg gewoon van blaadje, lezen elkaars antwoorden en schrijven ze bij hunzelf op. Ze ziet niks xD
dan zit je toch echt niet op VWO hoop ikquote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
de mijne ook en hijs echt een mongool. Hij vroeg tijdens mondeling hoeveel hoofdstukken een boek had en de titels ervan.... Are you kidding me?
Ga je ook duizend boekverslagen per jaar nakijken?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
Mijn lerares Nederlands is fantastisch, ik wil later ook zo wordenFlink in de vijftig maar nog helemaal verzorgd, hartstikke lief en druk sociaal leven en zo
Dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ga je ook duizend boekverslagen per jaar nakijken?
Ik doe het niet (A) Bij mij wordt afgekeken. Ik heb M. . Wanneer er een hele rel voor de deur is omdat iedereen achter wil zitten, laat ik M. de stoelen en tafels achterin roven en ik wandel lekker rustig naar binnen. Want zij wil altijd dat ik naast haar zitquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hahaha, dat deed ik bij Frans luistertoetsen altijd in de 3e
quote:Ten eerste, vraag 1. Ik begrijp dat het onderwerp van 'veranderde tijdbeleving' wordt AANGEKONDIGD in de laatste zin van alinea 2. Maar er wordt pas uitvoerig op het onderwerp ingegaan in alinea 3. Ter vergelijking kunnen we ook naar alinea 6 kijken. Hier wordt ook het onderwerp 'gevolgen veranderde tijdbeleving' AANGEKONDIGD in de laatste zin van alinea 6. Maar er wordt pas uitvoerig op het onderwerp ingegaan in alinea 7. Hmm, als we dit nu eens even vergelijken: waarom zou de aankondiging van het onderwerp WEL moeten worden meegerekend in alinea 2 en NIET in alinea 6? Beetje vaag. En dat is een uiterste vorm van een understatement.
Ik deed dat in de tweede bij wiskunde maar toen zat ik vooraan en pakte ik het blaadje van de persoon naast me en ging alles overschrijven.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Jaa hahahah. afkijken als een GEK. naast me altijd A. en M. ruilen simpelweg gewoon van blaadje, lezen elkaars antwoorden en schrijven ze bij hunzelf op. Ze ziet niks xD
Baas.quote:
Hahah faaallquote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik deed dat in de tweede bij wiskunde maar toen zat ik vooraan en pakte ik het blaadje van de persoon naast me en ging alles overschrijven.
Ik had een 4,5.
Ik doe zelfs gymnasium, maarja, lerarentekort he, als hij gewoon een zwerver zou zijn die ze van de straat hebben geplukt zou het me ook niks verbazen! Maarja, ik had geen enkel boek gelezen en toch nog een 6 gehaald, like bossquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef dramatic het volgende:
[..]
dan zit je toch echt niet op VWO hoop ikof die docent iig niet
He, dat is niet de bedoeling!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Mmm, daar heeft hij opzich gelijk in
(want ik had 6)
Als je 6 hebt is het gewoon fout.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Mmm, daar heeft hij opzich gelijk in
(want ik had 6)
En ik had 2 en die was goed. Checkmatequote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als je 6 hebt is het gewoon fout.
3 daarentegen....
Jij hebt makkelijk typen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
gewoon goed doen dan krijg je punten![]()
mja hij heeft wel gelijk.
Jup, maar no way dat het LAKS al die klachten één voor één doorneemt. Dus ik hoop maar voor het beste.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
gewoon goed doen dan krijg je punten![]()
mja hij heeft wel gelijk.
Idd, ben benieuwd hoe ze al die klachten willen bekijken.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Jup, maar no way dat het LAKS al die klachten één voor één doorneemt. Dus ik hoop maar voor het beste.
Is er sowieso niet altijd het meeste gezeik omtrent Nederlands? Andere talen is natuurlijk zo dichtgespijkerd met multiple gok dat er niks over af te dingen valt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Blistering het volgende:
Fuck, nog tot 14 juni 2012 discussies over vraag 1 dus
Succes & welterusten!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef n2012w het volgende:
Ik ga maar 's slapen. Morgen voor HAVO Nederlands
Bang dat je je verslaapt? Die meuk is om 13:30 pas hé. Welterusten in ieder geval.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef n2012w het volgende:
En terecht.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ruim 7000 klachten over het examen Nederlands op examenklacht. Holy mother.
Ja echt he, tijd gaat snel zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef SummerSunshine het volgende:
Duuude het is al half 11 Ö ik heb het gevoel dat het 8uur is
13.30 begint hetquote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef n2012w het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat is 17% van iedereen die dat examen heeft afgelegd! Bijna 1 op de 5!
Dat vind ik in dan wel weer triest. Mierenneuken en puntensprokkelen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Hebben jullie trouwens ook oordopjes in je oren? Ik zag vandaag iemand met zon bouwvakker ding op zijn hoofd, dat vond ik een beetje overdreven
ik weet niet zo goed of het examen van nu moeilijker was dan de voorgaande examens.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat vind ik in dan wel weer triest. Mierenneuken en puntensprokkelen.Alhoewel dat examen wel moeilijker was dan de voorgaande examens. Ik heb geoefend en had elke keer een 7 of meer voor die examens. Nu heb ik met een N waarde van 0 een 4,5. :S
same here!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat vind ik in dan wel weer triest. Mierenneuken en puntensprokkelen.Alhoewel dat examen wel moeilijker was dan de voorgaande examens. Ik heb geoefend en had elke keer een 7 of meer voor die examens. Nu heb ik met een N waarde van 0 een 4,5. :S
Dit is dan ook een persoonlijke ervaring. Over het algemeen ben ik wel goed in begrijpend lezen maar vandaag kon ik er geen touwen aan vastknopen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed of het examen van nu moeilijker was dan de voorgaande examens.
de aandachtspunten die erin moesten, werden gewoon heel anders verwoord in de tekst. dus had je gauw het idee dat je verschillende teksten aan het lezen was.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Apostrof het volgende:
De tekst die je moest samenvatten was in een andere schrijfstijl en onderwerpskeuze dan in andere jaren, het duurde even voordat je echt begreep wat de schrijver bedoelde. Of het daarom ook moeilijker was om samen te vatten...
Dat klopt wel. De omschrijvingen waren zo vaag als het maar kon zijn, het kon naar verschillende dingen verwijzen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
de aandachtspunten die erin moesten, werden gewoon heel anders verwoord in de tekst. dus had je gauw het idee dat je verschillende teksten aan het lezen was.
nee onmogelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef dramatic het volgende:
maar door al dit gezeur kunnen ze het toch niet maken 2 fout te gaan rekenen alsnog?
ik heb een 0,7 nodig. dus alles wat daarboven zit, is goed.quote:
0,7 is behoorlijk thoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een 0,7 nodig. dus alles wat daarboven zit, is goed.
al zou een norm van 1,0 me niet verbazen.
Hoop het ook niet. =\quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef dramatic het volgende:
Het niveau moet nu eenmaal omhoog maar ik hoop van harte dat niet in de volgende toetsen terug te zien.
onzin.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Zamorak het volgende:
Er kan prima een erratum worden opgesteld voor het correctievoorschrift waarin die 2 veranderd wordt naar een 3. Ik zie daar geen bezwaar tegen.
dit dus. alle moeite voor niks als ze nu met een hoge norm aankomen..quote:Op maandag 14 mei 2012 22:36 schreef Etsu het volgende:
maar ik zie CvE er wel voor aan om de norm omlaag te houden, aangezien het niveau omhoog moet en gezien die 5,5 gemiddeld.
Ik zie nu dat voor meo de laatste twee jaar alle n-termen boven de 1 lagen ;oquote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
Echt hoor, ik haal die vakken allemaal netnet met oude examens..
totdat de toets morgen 2x zo moeilijk wordt als die toetsen. Ik wacht jullie geklaag af terwijl ik wiskunde leer.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik zie nu dat voor meo de laatste twee jaar alle n-termen boven de 1 lagen ;o
Misschien komt er nu een combo breaker en wordt de n-term 0.1 ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik zie nu dat voor meo de laatste twee jaar alle n-termen boven de 1 lagen ;o
hahahaha grrr.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef dramatic het volgende:
[..]
totdat de toets morgen 2x zo moeilijk wordt als die toetsen. Ik wacht jullie geklaag af terwijl ik wiskunde leer.
of -1quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Fish. het volgende:
[..]
Misschien komt er nu een combo breaker en wordt de n-term 0.1 ofzo
Dont. Jinx. Meo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Fish. het volgende:
[..]
Misschien komt er nu een combo breaker en wordt de n-term 0.1 ofzo
Ok dan, kut vakquote:
Dat merkte ik idd ook bij het oefenen. Ik maakte ontzettend veel domme fouten door niet goed te lezen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
M&O is echt goed lezen. Vergeet dat niet. Alles staat er niet voor niets.
Iknooowwquote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
Dit. Ik maakte afgelopen week een oefentoets en maakte veel onnodige fouten door dingen van de verkeerde jaren etc. uit te rekenen. Ook een hele sneaky vraag waarin je de verkoopprijs incl. btw moest berekenen met veel opslagen, maar de netto winst was dan weer 10% van de verkoopprijs ipv. een opslag op de kostprijs.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
Had jij nou ook wiskunde B en natuurkunde of niet?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Iknoooww
Maar ik haat die verdomde instinkers xD
I agree with the flikkers part.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dit. Ik maakte afgelopen week een oefentoets en maakte veel onnodige fouten door dingen van de verkeerde jaren etc. uit te rekenen. Ook een hele sneaky vraag waarin je de verkoopprijs incl. btw moest berekenen met veel opslagen, maar de netto winst was dan weer 10% van de verkoopprijs ipv. een opslag op de kostprijs.Stelletje flikkers die die toetsen maken, ik zweer het je.
Nee E&M met wiskunde A (A)quote:Op maandag 14 mei 2012 22:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Had jij nou ook wiskunde B en natuurkunde of niet?
dramatic wil gewoon opscheppenquote:
klotevraag. wie die vraag gemaakt heeft zou voor straf zijn bankrekening naar -1 moeten zien gaan.quote:
Voor de show (A) Die mensen zitten met popcorn achter de schermenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Fish. het volgende:
Doen die mensen bij Laks er eigenlijk echt wat mee? Of is het voor de show
Die lachen zich dood daar.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Fish. het volgende:
Doen die mensen bij Laks er eigenlijk echt wat mee? Of is het voor de show
dramatic gewoon gelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
dramatic wil gewoon opscheppenpsh.. 1 vraagjee
vraag 10 is ook een klote vraag, net als 20 en 21.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
klotevraag. wie die vraag gemaakt heeft zou voor straf zijn bankrekening naar -1 moeten zien gaan.
psh. dramatic moet niet zo bijdehand doen als ie die deal van ons ooit nog wil incasserenquote:
Die janken dan xD Of ze hebben het allemaal vet goed gemaakt xDquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Sommige mensen die daar zitten doen zelf ook examen hoor.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
psh. dramatic moet niet zo bijdehand doen als ie die deal van ons ooit nog wil incasseren
o.a.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Apostrof het volgende:
Laks, dat was toch van die scholierenprotesten waar alles kapot werd gemaakt?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
psh. dramatic moet niet zo bijdehand doen als ie die deal van ons ooit nog wil incasseren
Zij naaien ons genoeg. Dus wij terugnaaien (H) Gewoon allemaal verschillende vakken kiezen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Er is dus één havo-leerling in heel Nederland die eindexamen Russisch doet. Kun je daar mooi een heel examen voor gaan maken.
expres slecht maken en dan norm van 2,0 erop.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Er is dus één havo-leerling in heel Nederland die eindexamen Russisch doet. Kun je daar mooi een heel examen voor gaan maken.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
expres slecht maken en dan norm van 2,0 erop.
Inderdaad, gewoon een 3,5 halen en met die norm van 2,0 heb je alsnog een voldoende.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon over 15 vragen klagen. Dan zij zo van: over deze 15 vragen hebben we de meeste en evenveel klachten gehad dus rekenen we ze allemaal goedquote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie geen andere reden om Turks te kiezenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef SummerSunshine het volgende:
Zouden de mensen die Turks hebben ook zelf Turks zijn? Zie ik ze wel voor aan
Hehehehe.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een 3,5 halen en met die norm van 2,0 heb je alsnog een voldoende.Ik zie hem al klachten insturen bij LAKS.
Hahaha. nja je ziet mij toch ook niet mijn 'moedertaal' kiezen als die beschikbaar was?xD Ook al ben ik beter in Nederlands en Engelsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik zie geen andere reden om Turks te kiezen
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef dramatic het volgende:
[..]
gewoon over 15 vragen klagen. Dan zij zo van: over deze 15 vragen hebben we de meeste en evenveel klachten gehad dus rekenen we ze allemaal goedMaar dan nog kan je gewoon vraag 1 goed doen
jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
En die normeringen worden pas bekend op de dag van de uitslag?
Wat is jouw moedertaal dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. nja je ziet mij toch ook niet mijn 'moedertaal' kiezen als die beschikbaar was?xD Ook al ben ik beter in Nederlands en Engels
Wou dat dat hier werd gegeven, had er ooit eentje voor de lol gemaakt en had er een 9 voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef SummerSunshine het volgende:
Zouden de mensen die Turks hebben ook zelf Turks zijn? Zie ik ze wel voor aan
Nee haha. Volledig religie vrij opgegroeidquote:
nu maak je mij jaloersquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee haha. Volledig religie vrij opgegroeidBen 100% Nederlands xD Behalve dat ik de taal ken dan
Kan het alleen niet lezen xD
Latijn? haha dat SPREEK je?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Latijn, beetje Duits, beetje Frans
Kunnen of examen doen in? Ik kan voor een Duits examen best een voldoende halen, maar dat betekent nog steeds niet dat ik Duits kan.quote:
kunnenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Kunnen of examen doen in? Ik kan voor een Duits examen best een voldoende halen, maar dat betekent nog steeds niet dat ik Duits kan.
Hahahha. Nee ik respecteer alle religies maar ik hoef het er zelf niet vanquote:
Engels en Nederlands... en het verstaan van Indonesisch... Mams wilde paps niet buitensluiten dus geen van de kinderen kan Indonesisch (jammer genoeg)quote:
Haha, dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Kunnen of examen doen in? Ik kan voor een Duits examen best een voldoende halen, maar dat betekent nog steeds niet dat ik Duits kan.
Owh gaan we beetjes tellen? Want dan kan ik een beetje Japans, een beetje Koreaans, een beetje Turks en een beetje Arabischquote:Op maandag 14 mei 2012 22:58 schreef dramatic het volgende:
Ik kan trouwens wel een beetje Esperanto, heb me ooit verveeld
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik heb wel vraag 1 goed dusja kan niet klagen.
Zoveel anime kijken dat je japans een beetje kentquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh gaan we beetjes tellen? Want dan kan ik een beetje Japans, een beetje Koreaans, een beetje Turks en een beetje Arabisch
Naast m'n gewoonlijke engels, nederlands en perzisch
Nederlands en Engels XD beetje frans... Hindoestaans kan ik alleen verstaan en ik hoop dat ik binnenkort Japans en Koreaans kan aangezien ik anime's kijk en kpop luisterquote:
Nee dat vroeg ik nietquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik heb wel vraag 1 goed dusja kan niet klagen.
Hahahha nee valt mee. Maar vriend van mij ging het ooit leren, ik had de boeken een beetje doorgelezenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
Zoveel anime kijken dat je japans een beetje kentik ken zo'n figuur
Dan kan ik ook Abadi - Abaga - Abau - Abchazisch - Abinomn - Abom - Abu - Achumawi - Achwach - Adyghe - Adzera - Aekyom - Aequisch† - Afar - Afrikaans - Aheu - Agarabi - Aghul - Agi - Agob - Agoelisch - Aigon - Ainu - Akana - Akkadisch† - Akoli - Albanees - Alemannisch - Ambai - Ambonees - Amdo - Amerikaans Engels - Amerikaanse Gebarentaal (ASL) - Amhaars - Amis - Anakalangu - /Anda - Andi Angaur - Angelsaksisch† - Antankarana-Malagasi - Anus - Aquitaans† - Arabisch - Aragonees - Aramees - Aranees - Armeens - Aroemeens - Arpitaans - Arrernte - Asháninka - Assamees - Asturisch - Atayal - Atjehs - Atsugewi - aUI - Avaars - Avestisch† - Awadhi - Awtuw - Awun - Ayi - Aymara - Azerbeidzjaans enzoo ....quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh gaan we beetjes tellen? Want dan kan ik een beetje Japans, een beetje Koreaans, een beetje Turks en een beetje Arabischowh en een beetje Latijn
en ofc het falende Duits
Naast m'n gewoonlijke engels, nederlands en perzisch
enige van turks wat ik weet, is kapat ceneniquote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef Ayca het volgende:
Nederlands, Engels, Turks, Azerbaijaans (praktisch hetzelfde als Turks, maar toch noem ik het apart)
wthhhh?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Dan kan ik ook Abadi - Abaga - Abau - Abchazisch - Abinomn - Abom - Abu - Achumawi - Achwach - Adyghe - Adzera - Aekyom - Aequisch† - Afar - Afrikaans - Aheu - Agarabi - Aghul - Agi - Agob - Agoelisch - Aigon - Ainu - Akana - Akkadisch† - Akoli - Albanees - Alemannisch - Ambai - Ambonees - Amdo - Amerikaans Engels - Amerikaanse Gebarentaal (ASL) - Amhaars - Amis - Anakalangu - /Anda - Andi Angaur - Angelsaksisch† - Antankarana-Malagasi - Anus - Aquitaans† - Arabisch - Aragonees - Aramees - Aranees - Armeens - Aroemeens - Arpitaans - Arrernte - Asháninka - Assamees - Asturisch - Atayal - Atjehs - Atsugewi - aUI - Avaars - Avestisch† - Awadhi - Awtuw - Awun - Ayi - Aymara - Azerbeidzjaans enzoo ....
ik heb 2 series gekeken en Ano Hana is met voorsprong de beste. Daarna gestopt omdat ik zeker weet dat ik nooit meer een betere serie ga vindenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Nederlands en Engels XD beetje frans... Hindoestaans kan ik alleen verstaan en ik hoop dat ik binnenkort Japans en Koreaans kan aangezien ik anime's kijk en kpop luister
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
enige van turks wat ik weet, is kapat ceneni
serieus? ik ken Ano Hana niet? Wat voor genre is dat?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik heb 2 series gekeken en Ano Hana is met voorsprong de beste. Daarna gestopt omdat ik zeker weet dat ik nooit meer een betere serie ga vinden
tis maar 11 eps van 20 minuten maar wel super tofquote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
serieus? ik ken Ano Hana niet? Wat voor genre is dat?
wacht je gaat naar een concert om een scherm?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef dramatic het volgende:
iemand die dit kent?
100% computergemaakte stem
Ja dat heb ik wel eens gezien ja. Echt zo gay he.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef dramatic het volgende:
iemand die dit kent?
blijft japanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wacht je gaat naar een concert om een scherm?
is dat hatsune miku?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef dramatic het volgende:
iemand die dit kent?
wie weet haha. ik heb wel het nieuws gezien toen ze een robot nurse hadden gemaakt met kunstmatige intelligentiequote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef dramatic het volgende:
[..]
blijft japanmisschien ook om het gevoel van collectivisme
kaise rhaile moenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Nederlands en Engels XD beetje frans... Hindoestaans kan ik alleen verstaan en ik hoop dat ik binnenkort Japans en Koreaans kan aangezien ik anime's kijk en kpop luister
Kunstmatige Intelligentiequote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wie weet haha. ik heb wel het nieuws gezien toen ze een robot nurse hadden gemaakt met kunstmatige intelligentieen blijkbaar streeft zuid korea ernaar om in 2020 in alle huishoudens een robot te hebben O_O
Hahaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Kunstmatige IntelligentieTechnische Informatica
Ik ga zo'n ding uitvinden. Wie komt er testpersoon zijn?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
HahaGa jij voor me een leuke robot maken (A)
haha awesome! altijd als ik hindoestaans praat tegen mn moeder begrijpt ze nooit wat ik zeg XDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik weet nog wat je zegt ook.
Tssk, Electrical Engineering is veel beterquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Kunstmatige IntelligentieTechnische Informatica
Hahahahhahahaahaaaaaaaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik ga zo'n ding uitvinden. Wie komt er testpersoon zijn?
die film is echt geniaal grappig
Kunstmatige intelligentie!!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wie weet haha. ik heb wel het nieuws gezien toen ze een robot nurse hadden gemaakt met kunstmatige intelligentieen blijkbaar streeft zuid korea ernaar om in 2020 in alle huishoudens een robot te hebben O_O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |