quote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, wees eens braaf en laat degene met de lapo even rustig het nieuwe deel openen.
ohhhquote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omdat ik gezellig ben, of niet?En ik was even weg
dafuq?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Wie is er trouwens zo verveeld dat hij even kan tellen hoe vaak het woord "tijd" voorkwam in tekst 1?
we hebben um zo weer volquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Etsu het volgende:
ik stel voor dit topic te sluiten en een nieuw deel te openen, eer aan dramatic.
CTRL + Fquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Wie is er trouwens zo verveeld dat hij even kan tellen hoe vaak het woord "tijd" voorkwam in tekst 1?
Ik ook aan jou stiekem welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ohhh
Ja je bent enorm gezellig (A) Moest zelfs nog aan je denken tijdens het maken van ht examen
Geef me ff de tijd om dat uit te vogelenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb op het moment ook echt geen zin om te leren. Misschien dat ik het morgenochtend nog even doorkijkquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Leren jullie niet voor m&o? Ik heb per ongeluk nog niks gedaan...
Tijd was dan ook het onderwerp van de tekst.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
Haha nee. George Clooney en Tony Stark helpen niet tijdens examens. Tenzij ik J.A.R.V.I.S. even te leen krijg in m'n hoofd van Tonyquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik ook aan jou stiekem welHeeft het geholpen?
no shit sherlockquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd was dan ook het onderwerp van de tekst.
ja maar jij bent zeker goed in m&o?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik heb op het moment ook echt geen zin om te leren. Misschien dat ik het morgenochtend nog even doorkijk
Ik ben het aan het proberenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik heb op het moment ook echt geen zin om te leren. Misschien dat ik het morgenochtend nog even doorkijk
Ik heb ook nog niet geleerd hoor, en sta een 5,3. Wel een oefenexamen gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja maar jij bent zeker goed in m&o?
en wat had je?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet geleerd hoor, en sta een 5,3. Wel een oefenexamen gemaakt.
Oke dan, mentale steun dusquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha nee. George Clooney en Tony Stark helpen niet tijdens examens. Tenzij ik J.A.R.V.I.S. even te leen krijg in m'n hoofd van Tony
die bewijzen kijk ik de ochtend ervoor door, die zijn madness. rest is te doenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Nutkicker22 het volgende:
Wiskunde B a.s woensdag. Iemand nog tips ? Ik heb voornamelijk moeite met de vraagstellingen, want wat moet ik steeds bewijzen/aantonen/doen. Manier van aanpak
Mwah redelijk. Ken de doe-dingen opzich wel goed, de theorie heb ik niet doorgekeken. Dus hopen op weinig theorie vragenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja maar jij bent zeker goed in m&o?
Dat ken ik. Ik heb voor het eerst vndaag de goede gekozenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Blistering het volgende:
Gaat morgen weer de eeuwige strijd worden om de hoofdgedachte te vindenAltijd 2 van die antwoorden die op elkaar lijken, en ik weet altijd de verkeerde te kiezen
Iguessquote:
Wiskunde B is bij mij hopeloos. Sta daarom ook een 5,0. Gaat vooral om inzicht die ik niet hebquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef dramatic het volgende:
[..]
die bewijzen kijk ik de ochtend ervoor door, die zijn madness. rest is te doen
Ik sta een 8,1 gemiddeld maar de examenresultaten van die ik heb geoefend vallen vies tegen =\quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hmm, jij staat vast hoger dan ik gemiddeld.
Ach, met een 8,1 kun je het hebben, en als je het hele jaar zulke hoge cijfers hebt gehaald kan ik me haast niet voorstellen dat je het examen verneukt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik sta een 8,1 gemiddeld maar de examenresultaten van die ik heb geoefend vallen vies tegen =\
gewoon weer doen zoals jij altijd doet, maar dan nu het ander antwoord kiezenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Blistering het volgende:
Gaat morgen weer de eeuwige strijd worden om de hoofdgedachte te vindenAltijd 2 van die antwoorden die op elkaar lijken, en ik weet altijd de verkeerde te kiezen
Nja ik hou liever die 8quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, met een 8,1 kun je het hebben, en als je het hele jaar zulke hoge cijfers hebt gehaald kan ik me haast niet voorstellen dat je het examen verneukt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon weer doen zoals jij altijd doet, maar dan nu het ander antwoord kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |