Score.quote:
quote:
Rotterdam is kut. Ik was er zaterdag nog op stap.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Skv het volgende:
Ik vind Rotterdam best wel een tyfusstad eigenlijk. Maar heb er wel gesolliciteerd.
quote:
Maar oefening baart kunst zeggen ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar??quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Rotterdam is kut. Ik was er zaterdag nog op stap.
Jaaa gadverdamme.. Daar noem je ook watquote:
Beste vriend van mijn vriend was jarig dus ja, als hij daar heen wil ga ik er niets van zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaa gadverdamme.. Daar noem je ook wathahaha wie heeft je daarheen gedwongen te gaan? Dat is wel ongeveer het slechtste van het slechtste
Maar dat is normaalquote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Skv het volgende:
Mn ex heeft morgen een date en op de een of andere manier vind ik dat stom.
Raaarrrrrrrrrquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Skv het volgende:
Ik ben laatst naar club Vie geweest in Rdam. Dat was raar.
Dat kan ookquote:
Coffeeshops ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef Crutch het volgende:
Rotown is leuk, Paddy's is leuk en Dizzy is leuk. Tot zover Rotterdam.
Jij begrijpt het.quote:
Wij begrijpen het, hoera voor ons.quote:
eensquote:
Moet je even langs m'n ex gaan dan. Ben nog nooit in Maastricht geweest, dus ik weet niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
eens, kom tegenwoordig ook echt te vaak in Breda
je mist wel nog 1 stad
Maastricht
Moet ik m nog een boodschap gevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Moet je even langs m'n ex gaan dan. Ben nog nooit in Maastricht geweest, dus ik weet niet.
Zeg maar dat hij niet lief is. En ja, ooitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Moet ik m nog een boodschap geven?
wordt tijd dan!
volgende keer als ik er ben maak ik een groot bord met de tekst "Ex van ovoxo, jij bent niet lief!" okequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij niet lief is. En ja, ooit.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgende keer als ik er ben maak ik een groot bord met de tekst "Ex van ovoxo, jij bent niet lief!" oke?
misschien iets voor in de zomer
Frankrijk of Spanje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je zou kunnen emigreren, waar zou je dan naartoe gaan??
denk ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]zal hij vast waarderen. Hoe gaat het met je opleiding enzo btw?
Azië(vooral zuidoost) trekt mij heel erg als reisbestemming, dus ik zou neigen daar naartoequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je zou kunnen emigreren, waar zou je dan naartoe gaan??
En wat trekt je precies?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Azië(vooral zuidoost) trekt mij heel erg als reisbestemming, dus ik zou neigen daar naartoe
De cultuur, de rijke historie, de landschappen, ik kan het niet echt bestempelen eigenlijk..quote:
Oke dan! Leuk toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
De cultuur, de rijke historie, de landschappen, ik kan het niet echt bestempelen eigenlijk..
Idem ... my god ik hoop dat het een goed spel isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wel het plan.
Vanavond als ik thuis kom.
Tenminste, als mij CE dan binnen is..
Ja maar ik keek er wel naar uit opzich, niet dat ik nu 24/7 achter de PC ga zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:52 schreef Skv het volgende:
Wat is er toch voor ophef over dat spel? Het is toch maar een computerspelletje of mis ik iets?
Het is een spel waar ik en velen met mij al 4 jaar op wachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:52 schreef Skv het volgende:
Wat is er toch voor ophef over dat spel? Het is toch maar een computerspelletje of mis ik iets?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:54 schreef twi het volgende:
[..]
Maar deze is wel extreem tof, dus hij moet deze maar een tijdje houden
COD MW2 was echt.. ik was baasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:55 schreef twi het volgende:
Ik doe niet aan Diablo en andere verslavende spelletjesDan ga ik mezelf opsluiten enzo
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:55 schreef twi het volgende:
Ik doe niet aan Diablo en andere verslavende spelletjesDan ga ik mezelf opsluiten enzo
Je staat niet zonder reden net dat ene treedje hoger op de piramide des onweerstaanbare mannelijkheden.quote:
True, true..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:58 schreef twi het volgende:
[..]
Je staat niet zonder reden net dat ene treedje hoger op de piramide des onweerstaanbare mannelijkheden.
Behalve die schreeuwende 12 jarige Brittenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik werd altijd aan puin geblazen.
Maar heb wel erg veel plezier beleefd aan dat spel.
Dat had ik met MotoGP06 en Project Gotham Racing 2, niet alleen MMORPG's fucked up my life. Maar ik was wel top 10 van de wereldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik werd altijd aan puin geblazen.
Maar heb wel erg veel plezier beleefd aan dat spel.
Ach ja, het is maar wat je tijdverspilling vind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
Vroeger speelde ik wel eens Counterstrike of Tomb Raider, maar de afgelopen 8 jaar heb ik geen spel meer gespeeld volgens mij.![]()
Tijdsverspilling.
Mooi gesproken, Mur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar wat je tijdverspilling vind.
Ik vind sporten tijdverspilling, en tv kijken, en uitgaan en gamen en zuipen en naar de bios en en..
Maar ik beleef er verdomde veel plezier aan.
dafuq? vriendin?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Zeker dat ik Diablo 3 ga spelen. Tot mijn vriendin langs komt. Zoveel discipline heb ik nog wel. Ik zit nu namelijk ook gewoon op mijn werk, en niet thuis met rode oogjes te spelen.
Mensen die haten op gamen en gamers zijn behoorlijk hypocriet, zeker als ze niet snappen dat er dan dus ook haters van voetbal, bioscopen en kroegen zijn.
Ik vind eigenlijk het gros van de dingen waar je puur in je eentje ter tijdsverdrijf mee bezig bent saai.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar wat je tijdverspilling vind.
Ik vind sporten tijdverspilling, en tv kijken, en uitgaan en gamen en zuipen en naar de bios en en..
Maar ik beleef er verdomde veel plezier aan.
ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk het gros van de dingen waar je puur in je eentje ter tijdsverdrijf mee bezig bent saai.TV kijken doe ik ook niet aan overigens. Of ben ik nou een autist?
Je nodigt mensen uit om te komen gamen?quote:
Natuurlijk ben je een autist, daarom pas je zo goed bij de rest van ons autisten in deze SCquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk het gros van de dingen waar je puur in je eentje ter tijdsverdrijf mee bezig bent saai.TV kijken doe ik ook niet aan overigens. Of ben ik nou een autist?
Dingen met z'n tweetjes doen is ook leuk hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je een autist, daarom pas je zo goed bij de rest van ons autisten in deze SC![]()
Er zijn genoeg mensen die liever geen dingen alleen doen (gister nog met Cue over gehad). Zelf vind ik het heerlijk om regelmatig dingen in mn eentje te doen![]()
God, wat klinkt dat dubbelzinnig![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dingen met z'n drieën doen is ook leuk hoor
Ik merk altijd aan mezelf dat ik me helemaal de tyfus verveel als ik een tijdje geen aanspraak met andere mensen heb. Ik kan niet eens een film in mn eentje kijken, dan ga ik altijd tussendoor WA'en, smsen, bellen.. Als ik samen met iemand anders een film kijk gaat het wel goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je een autist, daarom pas je zo goed bij de rest van ons autisten in deze SC![]()
Er zijn genoeg mensen die liever geen dingen alleen doen (gister nog met Cue over gehad). Zelf vind ik het heerlijk om regelmatig dingen in mn eentje te doen![]()
God, wat klinkt dat dubbelzinnig![]()
Definieer "goed"? Als iemand tijdens een film zijn waffel open trekt om te vragen "Wie is dat? Wat gaat hij doen?" of in m'n ogen gaat zitten schijnen met een mobieltje, sla ik ze een gebroken neus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:23 schreef Skv het volgende:
Als ik samen met iemand anders een film kijk gaat het wel goed.
Als ik de optie mocht kiezen dat jij dr met jouw hoofd er tussen zat zou ik inderdaad ook MMM kiezen jaquote:
Dan kan ik 'm normaal afkijken zonder dat ik alleen maar met andere dingen bezig ben en daardoor de helft van de film mis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:25 schreef twi het volgende:
[..]
Definieer "goed"? Als iemand tijdens een film zijn waffel open trekt om te vragen "Wie is dat? Wat gaat hij doen?" of in m'n ogen gaat zitten schijnen met een mobieltje, sla ik ze een gebroken neus.
Ik kon dat open doel van geester niet laten gaan..quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
http://store-nl.hugoboss.(...)lor%3D240_Open-Brown
Bohhh Hebbon.
Stoer man, nogmaals ik zou eerder die MMM kiezen dan dat jij dr bij zou zitten in elk gevalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:27 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik kon dat open doel van geester niet laten gaan..
Jammer dat ik niet de eerste was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |