Score.quote:
quote:
Rotterdam is kut. Ik was er zaterdag nog op stap.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Skv het volgende:
Ik vind Rotterdam best wel een tyfusstad eigenlijk. Maar heb er wel gesolliciteerd.
quote:
Maar oefening baart kunst zeggen ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar??quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Rotterdam is kut. Ik was er zaterdag nog op stap.
Jaaa gadverdamme.. Daar noem je ook watquote:
Beste vriend van mijn vriend was jarig dus ja, als hij daar heen wil ga ik er niets van zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaa gadverdamme.. Daar noem je ook wathahaha wie heeft je daarheen gedwongen te gaan? Dat is wel ongeveer het slechtste van het slechtste
Maar dat is normaalquote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Skv het volgende:
Mn ex heeft morgen een date en op de een of andere manier vind ik dat stom.
Raaarrrrrrrrrquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Skv het volgende:
Ik ben laatst naar club Vie geweest in Rdam. Dat was raar.
Dat kan ookquote:
Coffeeshops ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef Crutch het volgende:
Rotown is leuk, Paddy's is leuk en Dizzy is leuk. Tot zover Rotterdam.
Jij begrijpt het.quote:
Wij begrijpen het, hoera voor ons.quote:
eensquote:
Moet je even langs m'n ex gaan dan. Ben nog nooit in Maastricht geweest, dus ik weet niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
eens, kom tegenwoordig ook echt te vaak in Breda
je mist wel nog 1 stad
Maastricht
Moet ik m nog een boodschap gevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Moet je even langs m'n ex gaan dan. Ben nog nooit in Maastricht geweest, dus ik weet niet.
Zeg maar dat hij niet lief is. En ja, ooitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Moet ik m nog een boodschap geven?
wordt tijd dan!
volgende keer als ik er ben maak ik een groot bord met de tekst "Ex van ovoxo, jij bent niet lief!" okequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij niet lief is. En ja, ooit.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgende keer als ik er ben maak ik een groot bord met de tekst "Ex van ovoxo, jij bent niet lief!" oke?
misschien iets voor in de zomer
Frankrijk of Spanje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je zou kunnen emigreren, waar zou je dan naartoe gaan??
denk ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]zal hij vast waarderen. Hoe gaat het met je opleiding enzo btw?
Azië(vooral zuidoost) trekt mij heel erg als reisbestemming, dus ik zou neigen daar naartoequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je zou kunnen emigreren, waar zou je dan naartoe gaan??
En wat trekt je precies?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Azië(vooral zuidoost) trekt mij heel erg als reisbestemming, dus ik zou neigen daar naartoe
De cultuur, de rijke historie, de landschappen, ik kan het niet echt bestempelen eigenlijk..quote:
Oke dan! Leuk toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
De cultuur, de rijke historie, de landschappen, ik kan het niet echt bestempelen eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |