Idd daarna voelt het fantastischquote:
Zo dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 04:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik heb er een handig trick voor!.
Check deze dan papi,
zodra je met je chimeid in bed ligt en je vleeslans van 30 cm (slap) tevoorschijn hebt getoverd, ga je haar gewoon opgeilen. Als ze zegt dat je een condoom moet omdoen, moet je haar handen op het bed drukken, en dan zeggen "een keer snel naar binnen en naar buiten", vervolgens stop je hem erin, en dan begin je je ding te doen, daarna zeg je "ik zat er toch al in dus het maakt niet uit, koop morgen morning after". In haar geile bui stemt ze toe, en kan je vanaf dag een dus zonder condoom neuken.
![]()
Anders haal je je bitch gedrag opquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:08 schreef Dressers het volgende:
Anders halen wij even een topic uit mei 2012 op.
Bedankt man , tik hem aan respectquote:
Deze eindbaasquote:Op maandag 21 oktober 2013 04:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Check deze dan papi,
zodra je met je chimeid in bed ligt en je vleeslans van 30 cm (slap) tevoorschijn hebt getoverd, ga je haar gewoon opgeilen. Als ze zegt dat je een condoom moet omdoen, moet je haar handen op het bed drukken, en dan zeggen "een keer snel naar binnen en naar buiten", vervolgens stop je hem erin, en dan begin je je ding te doen, daarna zeg je "ik zat er toch al in dus het maakt niet uit, koop morgen morning after". In haar geile bui stemt ze toe, en kan je vanaf dag een dus zonder condoom neuken.
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Naja, in jouw geval is ze waarschijnlijk al in de overgang. Je kunt gewoon zonder condoom neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus.. Hoe langer je iemand kent, hoe langer met condoom?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef SomePerson het volgende:
Dit is te berekenen met de formule t=(4b-c)-0,5a
t=aantal weken waarna het normaal is om zonder condoom te neuken
a=aantal weken dat je haar/hem kent zonder relatie
b=aantal weken dat je haar/hem kent met relatie
c=wel of geen soa-test. Geen soa-test=0,, wel soa-test is 5.
Als je haar haar zin af had laten maken, had je geweten dat ze wilde zeggen dat dat moet omdat ze een SOA heeft...quote:Op maandag 21 oktober 2013 04:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Check deze dan papi,
![]()
Ik ben anders nog steeds SOA vrijquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je haar haar zin af had laten maken, had je geweten dat ze wilde zeggen dat dat moet omdat ze een SOA heeft...
Ja, zolang je geen relatie hebt kan je het altijd zonder doen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus.. Hoe langer je iemand kent, hoe langer met condoom?
ZR 1 2 4 1 2 4
MR 2 4 8 2 4 8
W/G 5 5 5 0 0 0
Totaal 2,5 10 25 7,5 15 30
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |