GEIL!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:50 schreef DSS24 het volgende:
Een vriend van mij heeft er veel verstand van. Hij onderzoekt mijn vriendin elke week een uur in een kamer. Ik ben nu al 8 jaar samen met haar zonder problemen. Ik zal je zijn mobiele nummer pm'en.
Toevallig weet ik dat jij hier veel ervaring mee hebt ja, ik zal jou een paar nummers uit mijn privé collectie sturen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
GEIL!!!
Maar zou het niet beter zijn om je vriendin haar nummer hier te plaatsen? Ervaring doet wonderen.
Als ze maar te doen zijn, anders zijn ze me database niet waard.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat jij hier veel ervaring mee hebt ja, ik zal jou een paar nummers uit mijn privé collectie sturen.
Wat is dit voor kutformulequote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef SomePerson het volgende:
Dit is te berekenen met de formule t=(4b-c)-0,5a
t=aantal weken waarna het normaal is om zonder condoom te neuken
a=aantal weken dat je haar/hem kent zonder relatie
b=aantal weken dat je haar/hem kent met relatie
c=wel of geen soa-test. Geen soa-test=0,, wel soa-test is 5.
Na het zingen pas de Kerk in. Dan kan je de hele mis verder!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef Prospos het volgende:
Voor het zingen de kerk uit. Gaat altijd goed!
Of: Morgen ga ik een perenijsje kopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
In de TT had ook kunnen staan: hoe snel kun je kinderen krijgen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies gewoon zonder spuug en met een aanloop.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef SomePerson het volgende:
Dit is te berekenen met de formule t=(4b-c)-0,5a
t=aantal weken waarna het normaal is om zonder condoom te neuken
a=aantal weken dat je haar/hem kent zonder relatie
b=aantal weken dat je haar/hem kent met relatie
c=wel of geen soa-test. Geen soa-test=0,, wel soa-test is 5.
Je moet ook van te voren een beetje oefenen, met dat open pielen en afrollen. tss, amateur!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo na een aantal keer? Zijn de soa's dan verdwenen?
Tevens doe ik het altijd zonder, heb het een paar keer met geprobeerd, maar toen waren ze alweer weggerend toen ik dat ding eindelijk om had.
Naja, in jouw geval is ze waarschijnlijk al in de overgang. Je kunt gewoon zonder condoom neuken.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef mjb44 het volgende:
na hoeveel weken of maanden is het "normaal" om zonder condoom te neuken?
Ja tuurlijk! Kick even een topic meer dan een jaar omhoog met je nietszeggende kutpost....quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmm geen idee eigenlijk.
Gewoon zonder condoom en met zwangerschapsvoorbehoedmiddelen zoals de pil en spiraaltje.
Behalve als je weet dat het een slet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |