Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wel, chill toch zo'n chick. Loempia's zijn prima te kanen en zij kan ze perfect maken.quote:
Ja, jij niet dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Komt iedereen ineens uit Leiden hier?
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Komt iedereen ineens uit Leiden hier?
Jij bent van Friesland johquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
HAHAHA GJE WOONT IN WIERINGERMEER_____________!
Sorry gje, ik zal het nooit meer doenquote:
matige serie man, kijk beter the wire/the shield/suits/californication etc etcquote:Op maandag 14 mei 2012 20:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand misschien vertellen waar 'Breakout Kings' over gaat? anders download ik het ook gewoon als het leuk is
Wie kent deze tijdschriftne nog?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand misschien vertellen waar 'Breakout Kings' over gaat? anders download ik het ook gewoon als het leuk is
Ik woon in centrum Leidenquote:
altijd die sexverhalen lezen toenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wie kent deze tijdschriftne nog?![]()
[ afbeelding ]
Ik kom daar niet eens vandaanquote:
welke van deze opgenoemde series zou jij aanbevelen?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
matige serie man, kijk beter the wire/the shield/suits/californication etc etc
hahaha sure daarom moest ik het weghalen zekerquote:
Wel een pittoresk dorpje hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik woonde daar ook he. Op die school zaten allemaal mongolen
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha sure daarom moest ik het weghalen zeker
[..]
Wel een pittoresk dorpje hoor
alle 4 super goed man, haha. Maakt niet uit met welke je begintquote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
welke van deze opgenoemde series zou jij aanbevelen?
achja ik zal wel wat downloaden en dan zie ik het wel, bedankt :pquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alle 4 super goed man, haha. Maakt niet uit met welke je begintAls je ze allemaal maar kijkt.
De Kooi.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik woon in de Kooi jongen! Leiden Noord gestoord
Helemaal verpaupert hierquote:
not bad.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste bronze IF uit een bronze Jumbo dit jaar. Waarde zo'n 8k, maar ik houd hem in mijn club. Nu hoef ik hem niet meer te kopen als deze week afgelopen is (dat doe ik bij alle goedkope bronze IFs)
Nicequote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste bronze IF uit een bronze Jumbo dit jaar. Waarde zo'n 8k, maar ik houd hem in mijn club. Nu hoef ik hem niet meer te kopen als deze week afgelopen is (dat doe ik bij alle goedkope bronze IFs)
He ik ookquote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha sure daarom moest ik het weghalen zeker
Grapje tochquote:
GJE niet!quote:
Heb je al een dm?quote:
wie?quote:
Van wie?quote:
echt verschrikkelijk als mensen je naam en woonplaats weten ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kreeg toentertijd ook een DM of ik zijn foto niet wilde posten en of ik zijn naam + woonplaats weg wilde halen.
Mijn ogen...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
In een dagje tijd alweer 11k binnengehengeld.SIF Jovetic + team heer ei kom!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wil er alleen met leuke mensen over praten, zoals Lindgren..
Ik heb echt veel verloren omdat ik nog dure spelers had bij de crash. Verlaagt gewoon de totaal waarde met 1/4 al ofzo. Als het niet meer is. Verder pakjes kopen?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:45 schreef WezepAFCA het volgende:
400k match coins gehaald nu. Ik moet toch ergens falen want ik heb 2 twee met een totaal waarde van misschien 210k.
Heeft iedereen wel denk ik. Ik heb 800k matchcoins ofzo en 5 teams met een totale waarde van maximaal de helft.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb echt veel verloren omdat ik nog dure spelers had bij de crash. Verlaagt gewoon de totaal waarde met 1/4 al ofzo. Als het niet meer is. Verder pakjes kopen?
Elke keeper zou kansloos zijn. GOed ingeschoten.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/122015536
bazengoal wat mij betreft.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/122015536
Maar dat kost geld?quote:
Ja. Maar heb het account gedeeld met wat vrienden, dus kost me 1,5 ¤ per maand. Kan ik wel max downloadenquote:
Ja als je gewoon na had gedacht heb je van tevoren je spelers verkochtquote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel denk ik. Ik heb 800k matchcoins ofzo en 5 teams met een totale waarde van maximaal de helft.
Oh, dat is nice!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja. Maar heb het account gedeeld met wat vrienden, dus kost me 1,5 ¤ per maand. Kan ik wel max downloaden
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, ik word massal geunfollowf op twitter omdat ik slecht sprak over cambuur en ajax
en terecht, je bent echt verschrikkelijk irritant op voetbalgebiedquote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, ik word massal geunfollowf op twitter omdat ik slecht sprak over cambuur en ajax
MIJN OGENNNNNNquote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
Lekker keihard lopen trollen tochquote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en terecht, je bent echt verschrikkelijk irritant op voetbalgebied
Ja maar ik heb het idee dat er ook genoeg gratis opties zijn. Heeft dit echt een meerwaarde?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan gewoon account sharenZoek gewoon wat vrienden die ook mee willen doen.
Ik doe mee. Wil ook wel een payservertje.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het idee dat er ook genoeg gratis opties zijn. Heeft dit echt een meerwaarde?
Probeer het zou ik zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het idee dat er ook genoeg gratis opties zijn. Heeft dit echt een meerwaarde?
Ik trek 4mb/s met Ziggoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggenSommige providers hebben nieuwsgroepen, maar volgens mij nooit een goede snelheid
En hoe werkt het precies. Je zoekt dan op dat usenet je serie of film en stuurt het dan naar een download programma zoals Vuze?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggenSommige providers hebben nieuwsgroepen, maar volgens mij nooit een goede snelheid
fxdquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik trek aan mijn 4cm kleine lulletje
Jep. www.nzbindex.nl of een forum. Haal je een bestandje binnen, die open je met je programma en downloadenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En hoe werkt het precies. Je zoekt dan op dat usenet je serie of film en stuurt het dan naar een download programma zoals Vuze?
ja maar in Noord-Holland hebben ze niet zulk goed internetquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is echt matig man. Ik heb hier echt een pauperverbinding en ik haal nog 9Mb/s
Newsleecherquote:Op maandag 14 mei 2012 21:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep. www.nzbindex.nl of een forum. Haal je een bestandje binnen, die open je met je programma en downloadenHeb Alt.Binz, weet niet of er meer programma's zijn.
Geen idee manquote:
Klopt, maar dit weet ik dan weer net nietquote:
Daarom ga ik ook maar niets gokkenquote:
Download je een DVDtje in 30 minuten of in 2,5 uur?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar niets gokken
Half uur maximaal, veel sneller meestalquote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Download je een DVDtje in 30 minuten of in 2,5 uur?
hij heeft er geen verstand vanquote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij typet met kleine b, zou dus bit zijn. Niet zomaar wat roepen als het niet jouw pc is
Dan 4MB/s, da's best snel.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Half uur maximaal, veel sneller meestal
Met een hoofdletter B dusquote:
Ja, een film in een seconde ofzoquote:
Je hebt met 1 bronze pack 10k verdiend? Of begon je met niks en ben je toen op gaan bouwen door bronze packs te kopenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
2 uur geleden begonnen met een bronze pack.
kwart secondequote:Op maandag 14 mei 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, een film in een seconde ofzo
Ik doe wel vaak xvid inderdaadquote:
700mb film downloaden als je 4gb/s zou hebbenquote:
En ik denken dat ik snel had.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik haal 50/5 als ik op de kabel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |