Ze hebbben elkaar al eens eerder ontmoet, toen waren er zo`n 8 man getuige van en zondag werd deze ontmoeting nog eens dunnetjes overgedaan in Keulen, alleen ditmaal ten overstaan van zo`n 50.00 man.
Toen we door omstandigeheden niet naar Barcelona konden onstond het idee om samen met mijn zoontje naar Keulen af te reizen en te proberen in de pit te komen, en wie weet..............
Uiteindelijk na veel gestres oa vanwege het verhaal van Jos over de eerste 500, toch bij het initiele plan gebleven en zondagochtend vroeg gaan rijden, om uiteindelijk op zijn hand nr 252 geschreven te zien worden.
Toen begon het lange wachten, hierbij viel Djulian al bij iedereen op, mede dankzij zijn shirt uit 2008
Uiteindelijk na een hele dag gewacht te hebben konden we , mede dankzij de organisatie allemaal rustig naar binnen wandelen en zijn we in de pit op de 2e rij beland, gelukkig mocht Djulian voor een aardige Zwitser en Zwitserse, en stond daardoor met zijn neus tegen het hek.
Al meteen dat Bruce onze kant op kwam viel Djulian `m op, mede dankzij mede reisgeoot Evert, die eeen oranje shirt aanhad , maar ik vermoed ook door zijn groene oorbeschermers.
Bruce kwam onze kant op, pakte een van de oorschelpen van z`n oor, en zong erin, dat was al geweldig.
En ja, toen begon WOASD, toen Bruce eerst naar de andere kant van het podium liep, nam de hoop al toe dat ie op het juiste moment bij ons podiumje zou aan belanden, zeker toen ie ook nog eerst naar het verste podium aan onze kant liep.
Djulian zat inmiddels op de schouders van Evert, waardoor ik een geweldige foto positie had.
Hierna kwam Bruce onze kant op lopen, Djulian zelf was inmiddels op het grote videoscherm al te zien geweest, begeild door een enorm gejuich om ons heen.
Hij keek naar Djulian en leek te vragen of Djulian het aandurfde, en die zei natuurlijk ja. Ondanks zijn 7 jaar zingt ie meerdere teksten letterlijk mee en laat mij daar regelmatig versteld van staan.
Ja, en daar staat je zoon dan op het podium voor 50.00 man iets te doen waar die zelf zo enorm op gehoopt had.
Zelf heb ik `m amper horen zingen, maar nu ik filmpjes en ook de bootleg heb gehoord blijkt ie aardig tekstvast
Helaas had ie zelf al mee staan zingen toen ie nog niet de microfoon had, waardoor hij uiteindelijk te vroeg stopte, maar gelukkig corrigeerde Bruce `m snel en ach, als dat alles was?
Ik weet dat heel veel mensen een hekel hebben aan het nr, zelfs zou ik het ook niet in mijn lijstje met allergrootste favorieten zetten, maar als dit je eigen kind overkomt, dan word dat nr magisch.
Zeker na alles wat wij als gezin hebben meegemaakt het afgelopen jaar en omdat Djulian de tekst ook begrijpt, ik hebt het `m laatst uitgelegd wat de woorden betekenen, is voor ons het concert in Keulen onvergetelijk geworden.
![IMG_1703.jpg]()