abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111696881
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Alleen de audio van Prove It gisteravond:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111696959
Godverdomme wat een held is het ook 8)7
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111697226
Het mooiste van dit soort momenten is ook vaak de onvoorspelbaarheid; de reactie van het publiek als ze horen wat hij aan het doen is. Zoals die clip die ik in de OP gezet had ook van NYC Serenade, die hij 20 jaar niet meer gespeeld had (en die hij volgens mij sowieso niet meer dan 10x ooit gedaan heeft)...En nu dit, een versie van een nummer die 1 tour ooit gespeeld is en verder nooit meer, en waarvan hij ook zei dat ie nooit meer gespeeld zou worden....en dan speelt hij hem. wtf _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Norrage op 18-05-2012 10:57:08 ]
pi_111699349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Alleen de audio van Prove It gisteravond:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

_O_ _O_ wat een baas
  zaterdag 19 mei 2012 @ 17:26:41 #30
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_111746234
Heeft Bruce deze tour eigenlijk Glory Days al wel es gespeeld? Toch wel een heerlijk nummer voordat Dancing in the dark ingestart wordt!
pi_111747942
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef BartUlft het volgende:
Heeft Bruce deze tour eigenlijk Glory Days al wel es gespeeld? Toch wel een heerlijk nummer voordat Dancing in the dark ingestart wordt!
http://www.setlist.fm/sta(...)6dcce.html?year=2012

Alsjeblieft :) Zoals je ziet 1x
Hoop dat Glory Days ook weer wat vaker in de setlisten gaat voorkomen.
pi_111750007
Weet iemand of er volgende week in Keulen nog speciaal openbaar vervoer wordt ingezet?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_111758631
Ben inmiddels weer terug uit Barcelona. Wat een fantastische shows. Beter wat mij betreft dan Nou Camp in 2008. Een sfeer in het stadion die je waarschijnlijk alleen in Spanje en Italie tegenkomt. Het duurde toch zeker wel een minuut voordat ik het intro van Prove It All Night herkende maar wat fantastisch dat hij dit uit de hoge hoed heeft getoverd. Persoonlijk vond ik de eerste avond beter dan de tweede met Talk to me die ik zo graag had willen horen voor het begin van de tour. Hoogtepunt van de tweede show vond ik E Street Shuffle met op het einde het drum/percussie duet. En wat is het cool dat hij Born In The USA weer speelt. Het hele stadion ging uit zijn dak. Super gaaf.
Denk dat de shows die ik nu nog ga zien alleen maar kunnen tegenvallen na Barcelona
pi_111768897
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:12 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Ben inmiddels weer terug uit Barcelona. Wat een fantastische shows. Beter wat mij betreft dan Nou Camp in 2008. Een sfeer in het stadion die je waarschijnlijk alleen in Spanje en Italie tegenkomt. Het duurde toch zeker wel een minuut voordat ik het intro van Prove It All Night herkende maar wat fantastisch dat hij dit uit de hoge hoed heeft getoverd. Persoonlijk vond ik de eerste avond beter dan de tweede met Talk to me die ik zo graag had willen horen voor het begin van de tour. Hoogtepunt van de tweede show vond ik E Street Shuffle met op het einde het drum/percussie duet. En wat is het cool dat hij Born In The USA weer speelt. Het hele stadion ging uit zijn dak. Super gaaf.
Denk dat de shows die ik nu nog ga zien alleen maar kunnen tegenvallen na Barcelona
Wat heeft iedereen toch met dat verschrikkelijke Talk To Me :(
Maar verder vet dat je er bent geweest en supermooi! Het lijkt me dat hij Prove It nu elke keer gaat spelen zo, maar voor jou hoop ik van niet. Dan ben je echt bij een historisch moment aanwezig geweest _O_

Iemand nog een filmpje van Prove it? (niet alleen de audio?) ondertussen?
pi_111772802
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat heeft iedereen toch met dat verschrikkelijke Talk To Me :(
Maar verder vet dat je er bent geweest en supermooi! Het lijkt me dat hij Prove It nu elke keer gaat spelen zo, maar voor jou hoop ik van niet. Dan ben je echt bij een historisch moment aanwezig geweest _O_

Iemand nog een filmpje van Prove it? (niet alleen de audio?) ondertussen?
pi_111779081
nog 15 dagen _O_
pi_111779103
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
nog 15 dagen _O_
Make that 14.. 8-)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_111779332
quote:
Mooi hoor _O_ Toch is de intro wat minder intens en vooral korter dan destijds :(
Maar nog steeds fantastisch _O_ Vooral de overgang in het echte nummer, elke keer kippenvel :D
pi_111835308
Weet iemand hoe het zit met je telefoon (met camera) meebrengen in het stadion? Op de tickets voor Keulen staat dat je geen foto, audio en video apparatuur mag meenemen... En toch staat YouTube vol met filmpjes uit het publiek van concerten...
If you lose expectation; you have everything.
  maandag 21 mei 2012 @ 16:36:03 #40
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_111835675
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:26 schreef RunningDiamond het volgende:
Weet iemand hoe het zit met je telefoon (met camera) meebrengen in het stadion? Op de tickets voor Keulen staat dat je geen foto, audio en video apparatuur mag meenemen... En toch staat YouTube vol met filmpjes uit het publiek van concerten...
Ik neem altijd een klein fototoestel mee, die in mijn broekzak past (Nikon Cool Pix etc.) nooit gehoord dat het niet mocht. Als je echt met lenzen enzo wil gaan werken, dan zullen de securitymannetjes en vrouwtjes wel gaan zeuren/je camera afnemen.

The Boss doet ook in opvoedtips:
http://www.csmonitor.com/(...)w-York-City-Serenade

[ Bericht 12% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 21-05-2012 16:54:59 ]
pi_111836679
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:36 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Ik neem altijd een klein fototoestel mee, die in mijn broekzak past (Nikon Cool Pix etc.) nooit gehoord dat het niet mocht. Als je echt met lenzen enzo wil gaan werken, dan zullen de securitymannetjes en vrouwtjes wel gaan zeuren/je camera afnemen.
Ik wil alleen maar mijn telefoon meenemen. Ik denk ook niet dat ze moeilijk gaan doen, maar omdat het zo expliciet op de tickets staat vind ik het toch een beetje tricky. Wat gebeurt er eigenlijk als ze mijn telefoon wel weigeren, ben ik hem dan kwijt? :o (Sorry, het is misschien een beetje onnozel, maar ik heb hier totaal geen ervaring mee.)
pi_111838080
psssst er zijn nog kaarten voor maandag te koop op de site van ticketmaster

edit

PINKPOP 2012 (MONDAY) - 2012-05-28 12:00
Megaland, Landgraaf

Ticket Omschrijving Informatie
Normaal
Rang 1 (excl. servicekosten)
Normaal
Normaal
Normaal
Normaal
Normaal
Als u deze tickets niet wilt, zoek opnieuw
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  maandag 21 mei 2012 @ 18:19:52 #43
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_111840061
quote:
11s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:01 schreef RunningDiamond het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar mijn telefoon meenemen. Ik denk ook niet dat ze moeilijk gaan doen, maar omdat het zo expliciet op de tickets staat vind ik het toch een beetje tricky. Wat gebeurt er eigenlijk als ze mijn telefoon wel weigeren, ben ik hem dan kwijt? :o (Sorry, het is misschien een beetje onnozel, maar ik heb hier totaal geen ervaring mee.)
Een telefoon kunnen ze echt niet weigeren, gaat er meer om dat je niet met grote spiegelreflex camera's etc. binnen komt wandelen. Dus met je telefoon kun je gewoon foto's maken, niets aan de hand!
  maandag 21 mei 2012 @ 18:28:57 #44
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_111840481
Mijn ervaring is inderdaad ook dat ze bij Pinkpop moeilijk doen over de gangbare camera's.
Nog maar een paar dagen mensen! Wat heb ik er een zin in! _O_

Overigens ben ik ook erg benieuwd naar Moss en The Cure, maar dat is off topic... ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_111841611
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)in-vijf-video-s.html

Een 3voor12 introductie in Bruce :P
pi_111866653
Weet iemand waar ik de setlists van afgelopen concerten kan vinden?
pi_111866678
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:04 schreef Luni het volgende:
Weet iemand waar ik de setlists van afgelopen concerten kan vinden?
In dit forum :P
En anders op setlist.fm
pi_111866983
betrue.nl ! Echt een geweldige site met o.a. alle nieuwtjes, setlisten en concertverslagen van Bruce.
pi_112007247
Vandaag round 1 van 3x Boss Time!
Breakfast - Shower - 4 hour drive - Frankfurt Boss Time!
pi_112007546
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:17 schreef Razer het volgende:
Vandaag round 1 van 3x Boss Time!
Breakfast - Shower - 4 hour drive - Frankfurt Boss Time!
Ben je wel laat, volgens tweets links en rechts, lagen de eerste mensen met veldkaarten gistermiddag al in de rij voor de pit-bandjes.. :o
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')