quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Alleen de audio van Prove It gisteravond:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Norrage op 18-05-2012 10:57:08 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Alleen de audio van Prove It gisteravond:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.setlist.fm/sta(...)6dcce.html?year=2012quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef BartUlft het volgende:
Heeft Bruce deze tour eigenlijk Glory Days al wel es gespeeld? Toch wel een heerlijk nummer voordat Dancing in the dark ingestart wordt!
Wat heeft iedereen toch met dat verschrikkelijke Talk To Mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:12 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Ben inmiddels weer terug uit Barcelona. Wat een fantastische shows. Beter wat mij betreft dan Nou Camp in 2008. Een sfeer in het stadion die je waarschijnlijk alleen in Spanje en Italie tegenkomt. Het duurde toch zeker wel een minuut voordat ik het intro van Prove It All Night herkende maar wat fantastisch dat hij dit uit de hoge hoed heeft getoverd. Persoonlijk vond ik de eerste avond beter dan de tweede met Talk to me die ik zo graag had willen horen voor het begin van de tour. Hoogtepunt van de tweede show vond ik E Street Shuffle met op het einde het drum/percussie duet. En wat is het cool dat hij Born In The USA weer speelt. Het hele stadion ging uit zijn dak. Super gaaf.
Denk dat de shows die ik nu nog ga zien alleen maar kunnen tegenvallen na Barcelona
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met dat verschrikkelijke Talk To Me
Maar verder vet dat je er bent geweest en supermooi! Het lijkt me dat hij Prove It nu elke keer gaat spelen zo, maar voor jou hoop ik van niet. Dan ben je echt bij een historisch moment aanwezig geweest
Iemand nog een filmpje van Prove it? (niet alleen de audio?) ondertussen?
Make that 14..quote:
Mooi hoorquote:
Ik neem altijd een klein fototoestel mee, die in mijn broekzak past (Nikon Cool Pix etc.) nooit gehoord dat het niet mocht. Als je echt met lenzen enzo wil gaan werken, dan zullen de securitymannetjes en vrouwtjes wel gaan zeuren/je camera afnemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:26 schreef RunningDiamond het volgende:
Weet iemand hoe het zit met je telefoon (met camera) meebrengen in het stadion? Op de tickets voor Keulen staat dat je geen foto, audio en video apparatuur mag meenemen... En toch staat YouTube vol met filmpjes uit het publiek van concerten...
Ik wil alleen maar mijn telefoon meenemen. Ik denk ook niet dat ze moeilijk gaan doen, maar omdat het zo expliciet op de tickets staat vind ik het toch een beetje tricky. Wat gebeurt er eigenlijk als ze mijn telefoon wel weigeren, ben ik hem dan kwijt?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:36 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Ik neem altijd een klein fototoestel mee, die in mijn broekzak past (Nikon Cool Pix etc.) nooit gehoord dat het niet mocht. Als je echt met lenzen enzo wil gaan werken, dan zullen de securitymannetjes en vrouwtjes wel gaan zeuren/je camera afnemen.
Een telefoon kunnen ze echt niet weigeren, gaat er meer om dat je niet met grote spiegelreflex camera's etc. binnen komt wandelen. Dus met je telefoon kun je gewoon foto's maken, niets aan de hand!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:01 schreef RunningDiamond het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar mijn telefoon meenemen. Ik denk ook niet dat ze moeilijk gaan doen, maar omdat het zo expliciet op de tickets staat vind ik het toch een beetje tricky. Wat gebeurt er eigenlijk als ze mijn telefoon wel weigeren, ben ik hem dan kwijt?(Sorry, het is misschien een beetje onnozel, maar ik heb hier totaal geen ervaring mee.)
In dit forumquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:04 schreef Luni het volgende:
Weet iemand waar ik de setlists van afgelopen concerten kan vinden?
Ben je wel laat, volgens tweets links en rechts, lagen de eerste mensen met veldkaarten gistermiddag al in de rij voor de pit-bandjes..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:17 schreef Razer het volgende:
Vandaag round 1 van 3x Boss Time!
Breakfast - Shower - 4 hour drive - Frankfurt Boss Time!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |