En aan prince Charmingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:12 schreef Flanxx het volgende:
Die Jaime Lannister doet me echt aan Sawyer uit Lost denken
me tooquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef VeX- het volgende:
Ik dacht dat Jaime een baas was, maar na deze aflevering ben ik disappoint.
Waarom is Jaime geen baas meer dan? Hij was bijna ontsnapt en zit nog even Catelyn te dissen. We krijgen trouwens niet te zien wat Catelyn doet nadat ze naar dat zwaard vroeg toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef VeX- het volgende:
Ik dacht dat Jaime een baas was, maar na deze aflevering ben ik disappoint.
Hij vermoord zijn eigen neefje!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:45 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Waarom is Jaime geen baas meer dan? Hij was bijna ontsnapt en zit nog even Catelyn te dissen. We krijgen trouwens niet te zien wat Catelyn doet nadat ze naar dat zwaard vroeg toch?
Dat mag z'n neefje ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef Franknfurter het volgende:
of aan degene die wél in Cersei's kuisheidsgordel mag.
Hij zit al weken zo niet maanden in een kooi opgesloten, ik denk dat je dan inderdaad elke kans aangrijpt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:03 schreef VeX- het volgende:
Ja, hij speelt het spel zo goed dat hij na een paar minuten vrijheid weer wordt opgepakt.
Het was ondoordacht, laf en opportunistisch.
Dan ben je geen echte baas meer.
.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar even serieus. Theon is zo sadistisch door die kerel links. Als ie ook maar één moment van zwakte zou laten zien dan gaat de hele handel onder die kerel zijn leiding muiten.
zon contrast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |