SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
muesli met appel?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:40 schreef Drassss het volgende:
"Die heb ik al"
Godver ik spuug de hele woonkamer vol met stukjes appel![]()
![]()
ja hier dus mn drinkenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:40 schreef Drassss het volgende:
"Die heb ik al"
Godver ik spuug de hele woonkamer vol met stukjes appel
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:40 schreef tweesterrentent het volgende:
Juul was net niet op tiet voor de TT
Niemand houdt mij tegen![]()
Ik weet zeker dat ik bijna 90% van de afleveringen heb gezienquote:Op maandag 14 mei 2012 19:41 schreef roos85 het volgende:
Zij is heul niet de enige die alle afleveringen van topchef heeft gezien![]()
![]()
![]()
![]()
en toch heeft ze een beter karakter dan die andere wijven in echte meisjesquote:Op maandag 14 mei 2012 19:43 schreef Albertoooo het volgende:
WTF die dikke zeug van brabantse nachten in shopping queens....![]()
![]()
In welk opzicht?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef zoem het volgende:
[..]
en toch heeft ze een beter karakter dan die andere wijven in echte meisjes![]()
karakterquote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef zoem het volgende:
[..]
en toch heeft ze een beter karakter dan die andere wijven in echte meisjes![]()
![]()
karakter kan je niet neuken...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef zoem het volgende:
[..]
en toch heeft ze een beter karakter dan die andere wijven in echte meisjesNiemand houdt mij tegen![]()
maar zelfs dit gaat te ver voor het vaderland.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een zak over d'r kop trekken..![]()
Niet alleen dat, maar ik ben ook nog eens een Brabo.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef roos85 het volgende:
Hier zitten zeker alleen maar Jillz mannen?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef roos85 het volgende:
Hier zitten zeker alleen maar Jillz mannen?
Daar zou ik niet al te trots op zijn door ermee te koop te lopenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ik ben ook nog eens een Brabo.Niemand houdt mij tegen![]()
Toch niets mis met Jillz?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef roos85 het volgende:
Hier zitten zeker alleen maar Jillz mannen?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ik ben ook nog eens een Brabo.![]()
Als Frank nou niet wil trouwen..![]()
Zeg..quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Overigens ben ik bijna Brabo, kan de grens tussen de beschaving en Brabant vanaf mn huis zien bijnaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef franklop het volgende:
Overigens ben ik bijna Brabo, kan de grens tussen de beschaving en Brabant vanaf mn huis zien bijna
Niemand houdt mij tegen![]()
Ah je bent dus een belg.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef franklop het volgende:
Overigens ben ik bijna Brabo, kan de grens tussen de beschaving en Brabant vanaf mn huis zien bijna![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:51 schreef franklop het volgende:
Overigens ben ik bijna Brabo, kan de grens tussen de beschaving en Brabant vanaf mn huis zien bijna![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
Lalaine: Of een vrouw die al haar hele leven zware shag rookt, of een verwijfde kerel. Ik weet het niet hoor...![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef Paul99 het volgende:
Lalaine: Of een vrouw die al haar hele leven zware shag rookt, of een verwijfde kerel. Ik weet het niet hoor...![]()
![]()
De kookstudio staan ze nu in neem ik aan? Althans de camera's zijn er dan immers alquote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef tweesterrentent het volgende:
Goeie reclame voor je "kookstudio" Jolande !
Je kan nog geen paling bakken !Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja maar in de kookstudio heeft ze geen publiek dus geen faalangstquote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef tweesterrentent het volgende:
Goeie reclame voor je "kookstudio" Jolande !
Je kan nog geen paling bakken !![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef Cateye2011 het volgende:
nou mensen, tot donderdag, morgen en woensdag ben ik er niet![]()
![]()
Zo. Teruggekeken.
Er zitten heerlijk eigenwijze exemplaren tussen. Vooral die kort pittige met bril.
Die pot van Aziatische afkomst met haar opmerking over tieten was vermakelijk maar zou wel moeten kunnen koken.
Die 2 leerling/kokjes van 19 vind in wel aandoenlijk.
Arlette had die BH met daarin haar lucky-charms wel even mogen tonen aan mij. Ze is toch entertainer= Een leuke striptease in de keuken ofzo?
Die blonde van de speeltuin en die andere 2 mannen kunnen volgens mij wel een beetje koken.
Overigens....toch een beetje verbazingwekkend dat er gekookt wordt met een vis (paling) die op de lijst van beschermde en bijna uitgestorven dieren staat en die heel veel winkels niet meer willen verkopen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Kwekerij ?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef golfer het volgende:
Zo. Teruggekeken.
Er zitten heerlijk eigenwijze exemplaren tussen. Vooral die kort pittige met bril.
Die pot van Aziatische afkomst met haar opmerking over tieten was vermakelijk maar zou wel moeten kunnen koken.
Die 2 leerling/kokjes van 19 vind in wel aandoenlijk.
Arlette had die BH met daarin haar lucky-charms wel even mogen tonen aan mij. Ze is toch entertainer= Een leuke striptease in de keuken ofzo?
Die blonde van de speeltuin en die andere 2 mannen kunnen volgens mij wel een beetje koken.
Overigens....toch een beetje verbazingwekkend dat er gekookt wordt met een vis (paling) die op de lijst van beschermde en bijna uitgestorven dieren staat en die heel veel winkels niet meer willen verkopen.![]()
Paling kan nou juist niet gekweekt worden. Dat is het probleem.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Paling kan nou juist niet gekweekt worden. Dat is het probleem.![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Die heb ik ook al. Maar nog niet zo'n grote maat als Julius.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Terugkijken zit er niet in![]()
daarentegen heb ik het wel geregeld dat ik gewoon dagdienst draaiDus vanaf morgen ben ik er weer bij
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Burner82 het volgende:
Mark van Bommel lurkt ook mee![]()
Van Bommel: "Het voelt als thuiskomen"![]()
Alleen PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fragmentje van Juul met zijn tieten
![]()
![]()
Wie twittert hem even voor zijn cup-maat?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/(...)d93a3d7b3a/fragmentsDare to unleash my rage..
130B schat ik zoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Burner82 het volgende:
![]()
Fragmentje van Juul met zijn tieten
![]()
![]()
Wie twittert hem even voor zijn cup-maat?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/(...)d93a3d7b3a/fragments![]()
![]()
Zegt mij toch niks eigenlijkquote:![]()
Ik ga toch maar even terugkijken
Zo even terugkijken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Lekker sjaggie die 2 vandaag zeg
Die Yolande en Lalaine.
Ergerde me verder best aan die 'entertainer', overdreven vrolijk zijn en luidruchtig doen, bah.We'll never be as young as we are tonight.![]()
Die Arlette is echt zo'n psycho bitch volgens mij. Daar moet je je als man niet aan willen wagen
Ik dacht bij Arlette, entertainer, dat zal wel clown, zangeres of paaldanseres zijn, staat er dit bij haar profiel op de topchef site:
Arlette
Andere mensen zouden zich dan gewoon kok noemen.![]()
Ik lees op de site van topchef dat Lalaine stage loopt bij librije's zusje. Nou dat zag je er niet echt aan af.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik dacht bij Arlette, entertainer, dat zal wel clown, zangeres of paaldanseres zijn, staat er dit bij haar profiel op de topchef site:
Arlette
Andere mensen zouden zich dan gewoon kok noemen.Speciaal voor roosquote:Op culinair gebied bewondert Arlette Hans van Wolde, twee sterrenchef van restaurant Beluga, om zijn durf in de keuken. Ze vindt dat hij vaak rare, maar mooie combinaties maakt.![]()
Ik was er alleen gister niet...quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat voelt als weken er niet zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik was er alleen gister niet...![]()
![]()
Mijn goede vriend!quote:
quote:
Ze heeft niet voor niks tijd genoeg alle TopChef afleveringen terug te kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef alors het volgende:
Is dat ene mokkel nou manager van een speeltuin? Dat stond eronder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |