Ik las "jongetjes draaien" ._.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die zijn te druk met jointjes draaien, bier drinken en oudjes pesten.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
het bitch please gedeelte?:P moet ik me daar die bitch please face bij voorstellen ofzo?
jaquote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
het bitch please gedeelte?:P moet ik me daar die bitch please face bij voorstellen ofzo?
hahaha wtf jongetjes draaien?xD ik weet niet eens wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:
hoeveel punten heb jij danquote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Voor mij kwam die tip te laat. Ben voor mijn leven gebrandmerkt nu.
Omdat ze vandaag geen klachtwaardog vakken hadden.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo sturen die vmbo-ers zo weinig klachten in?
ewww?quote:
0-3 voor de samenvatting, maar wel iets van 26 voor de tekst. Maar ik wil gewoon een voldoende hebben.quote:
wow, ik vond mezelf al triest met 7 voor samenvatting.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef Zamorak het volgende:
[..]
0-3 voor de samenvatting, maar wel iets van 26 voor de tekst. Maar ik wil gewoon een voldoende hebben.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ewww?
vind ik echt afschuwelijk ;p te gespierd
Hoe kom je op 0-3 voor de samenvatting? Ik heb die van Etsu nagekeken en dat was heeeeel anders dan het nakijkmodel en kwam alsnog op 7quote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef Zamorak het volgende:
[..]
0-3 voor de samenvatting, maar wel iets van 26 voor de tekst. Maar ik wil gewoon een voldoende hebben.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef Rezania het volgende:
Jongens, minder anabolen, meer examens graag.
Dat hebben ze nooitquote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ze vandaag geen klachtwaardog vakken hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |