is dat veel of weinig voor een jongen?quote:
Yep officieel tooo much infoquote:
Da's echt niksquote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
is dat veel of weinig voor een jongen?Ik weeg met men 1.65 52 kilo ghehehe
normaal is toch echt je lengte in cm -100 in kilo voor een volwassen jongen. zeker als je een beetj gezond bent gewichtjes optilt en neerlegtquote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
is dat veel of weinig voor een jongen?Ik weeg met men 1.65 52 kilo ghehehe
[..]
Yep officieel tooo much info
Bitch?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Mijn gewicht.
Het is net geen ondergewicht, en je ziet het ook niet aan me. Dus bitch please.
Hoelang en hoeveel weeg jij dan?:)quote:Op maandag 14 mei 2012 20:45 schreef dramatic het volgende:
[..]
normaal is toch echt je lengte in cm -100 in kilo voor een volwassen jongen. zeker als je een beetj gezond bent gewichtjes optilt en neerlegt
paar posts terugquote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bitch?
[..]
Hoelang en hoeveel weeg jij dan?:)
he rez, heb je nagekeken?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef Rezania het volgende:
Wie gaat er gewichten pompen voor de examens?
ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef Rezania het volgende:
Wie gaat er gewichten pompen voor de examens?
Omdat de gemiddelde vmbo-er amper bezig is met examens.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo sturen die vmbo-ers zo weinig klachten in?
Die weten niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Ze vergeten de link van de site. Of het telefoonnummer. Bekend geval.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Die zijn te druk met jointjes draaien, bier drinken en oudjes pesten.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
het bitch please gedeelte?:P moet ik me daar die bitch please face bij voorstellen ofzo?quote:
das nie skirr of wel? ik ken die woorden nietquote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die zijn te druk met jointjes draaien, bier drinken en oudjes pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |