Laatst vergeten Inter - AC Milan te kijken ?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij is wel een jaar ouder dan Bouma.
Moet hem zelf ook maar eens zien slagen bij psv tbh.
idd, het EK zal zeggen wat we aan vBommel hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij is wel een jaar ouder dan Bouma.
Moet hem zelf ook maar eens zien slagen bij psv tbh.
Waarom start je een peer appel discussie.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Van Bommel met Bouma vergelijken, is als een mooie verse appel met een peer vergelijken.
Kluivert danquote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Je weet het maar nooit hoor, van der meyde slaagde ook niet. dusss....
Kan snel gaan op die leeftijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:15 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Laatst vergeten Inter - AC Milan te kijken ?
Het zou wel raar zijn als hij nu ineens het niveau niet maar aan kan
Maar Van der Meijde heeft het omgegooid.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Je weet het maar nooit hoor, van der meyde slaagde ook niet. dusss....
Dankzij zijn doelpunt kampioen.quote:
Was ook goed in de kleedkamer.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Van der Meijde heeft het omgegooid.
Ik hoop alleen dat die niet geblesseerd raakt op het EK.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan snel gaan op die leeftijd.
Daarnaast ben je ook afhankelijk van de spelers om je heen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij zijn doelpunt werd Ajax champions league kampioen.
Dat hoop ik ook niet voor jullie nee. Is ook mooi voor de Eredivisie om V.Bommel terug te zien.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:18 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat die niet geblesseerd raakt op het EK.
Verder maak ik me niet druk om van Bommel.
Die komt nooit meer terug.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:19 schreef MRN89 het volgende:
Zou Ruud van Nistelrooy geen jeugdtrainer willen worden ?
Eerst kijken wat hij op het EK doetquote:Op maandag 14 mei 2012 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik iets gemist? Wil Liverpool Toivonen weer?
Bouma is een prutser, Bommel weet veel meer en meer ervaring. Tevens is Bouma een slome VC.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:18 schreef Rickazio het volgende:
Hoog gehalte opportunisme, op papier zou Bouma met zijn ervaring ook makkelijk het niveau moeten aankunnen van de Eredivisie, dus wordt nog maar even afwachten of de oude vBommel zijn plek kan vinden in dit psv.
Elke keer als hij zijn Ajax tattoo liet zien jaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Van der Meijde heeft het omgegooid.
En zogenaamde PSV hooli's die een nieuwe tattoo zouden betalen die over dat logo moest gaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke keer als hij zijn Ajax tattoo liet zien ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |