Even serieus, ik zie hier alleen maar positieve reacties over Zanka. Hoe hebben jullie het eigenlijk gevolgd dat de mening zo is geworden over hem?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
Zanka transfervrij
vBommel transfervrij
tot nu toe goeie transfers
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En zo'n 85% van de Nederlandse bevolking wacht op het EK waar we toch grondig falen. IK WIL WEER DE EREDIVISIE
Stap 1 is gezet.quote:
twitter:PSVStats twitterde op maandag 14-05-2012 om 19:00:10PSV'ers Ola Toivonen en Andreas Isaksson zijn zoals verwacht opgenomen in de Zweedse selectie voor het EK [via @psvnetwerk] reageer retweet
Zoon van Wiljan Vloet toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En volgens mij weer een jeugdspeler van Sparta.
Als het speelschema bekend is, dan krijg je nog meer verlangen.quote:
Hoe kom je erbij dat ik anti-PSV ben? Als ik iemand het kampioenschap gunde dit seizoen, dan was PSV hetquote:
Stap 2 is van Engeland winnenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stap 1 is gezet.twitter:PSVStats twitterde op maandag 14-05-2012 om 19:00:10PSV'ers Ola Toivonen en Andreas Isaksson zijn zoals verwacht opgenomen in de Zweedse selectie voor het EK [via @psvnetwerk] reageer retweet
Nee Rai Vloet. Hij is Sparta directeur.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoon van Wiljan Vloet toch?
[..]
Als het speelschema bekend is, dan krijg je nog meer verlangen.
Hattrickje tegen Engelandquote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stap 2 is van Engeland winnen
Stap 3 is tjing tjing
Hoop.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, ik zie hier alleen maar positieve reacties over Zanka. Hoe hebben jullie het eigenlijk gevolgd dat de mening zo is geworden over hem?
Waarom loop p jedan hier gefrustreerd te schoffelen?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik anti-PSV ben? Als ik iemand het kampioenschap gunde dit seizoen, dan was PSV het
Omdat Rickazioquote:Op maandag 14 mei 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom loop p jedan hier gefrustreerd te schoffelen?
Komt door dat heel veel clubs achter hem zaten en toch voor PSV kiest.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, ik zie hier alleen maar positieve reacties over Zanka. Hoe hebben jullie het eigenlijk gevolgd dat de mening zo is geworden over hem?
Dat jaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hattrickje tegen Engeland
+13 miljoen erbij
NU gaat echt +5mil van maken.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hattrickje tegen Engeland
+3 miljoen erbij
Dus een obvious troll.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:09 schreef Rickazio het volgende:
Geef gewoon mijn mening over het aantrekken van Bommel,
zou ik ook zeggen als Ajax bijvoorbeeld Wesley Sneijder terug zou halen
Typisch Nederlands ditquote:Op maandag 14 mei 2012 19:09 schreef Rickazio het volgende:
Geef gewoon mijn mening over het aantrekken van Bommel,
zou ik ook zeggen als Ajax bijvoorbeeld Wesley Sneijder terug zou halen
Je zal mij niet horen klagenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Let maar op. Tjaps bij Liverpool doen het zo hoor
Ben je nou dom of wat? Gaat om het principe dat je oude ''succesvolle'' spelers terug haaltquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een obvious troll.
Niet positief zijn over Sneijder.
Nee joh, 12 mil. vang je nooit voor Toivonen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je vertoont een andere mening hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ben je nou dom of wat? Gaat om het principe dat je oude spelers terug haalt
Helemaal als NU mee doet met bieden.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |