iig meer aan dan Gini op 10. Krijgt Matavz eindelijk ballenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zou Brands wel tekenen, een dergelijke scorebord aankoop. Je moet vooral kijken naar of je hem nodig hebt. Ik denk dat een degelijke verdediger meer prioriteit heeft dan miljoenen uit te geven aan een Maher.
Alleen maar meer reden om niet hard te onderhandelen. Brands kan dit gewoon niet.quote:
Dat ligt niet aan Gini, maar aan Lens, Mertens, Labyad. Gini had daar helemaal niets mee te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
iig meer aan dan Gini op 10. Krijgt Matavz eindelijk ballen
Brands: Zeg Ernie, hoeveel moet die Maher kosten?quote:
Juist wel, dankzij Toivonen speelde Matavz zo slecht en niet dankzij Lens of Mertens. Maar door de man achter hem. Gini binnenkort ook, die ballen komen echt niet aan. Laats nog op SV. Als Wijnaldum de bal heeft, moest hij allang al bedenken wat hij gaat doen. Maar dat doet hij nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Gini, maar aan Lens, Mertens, Labyad. Gini had daar helemaal niets mee te maken.
En dan met zo'n zelf voldane kop uitsralen dat hij het allemaal goed weet en kan. Doet me denken aan van die Bosschenaren hier die zichzelf helemaal van de wereld vinden, terwijl ze nooit beiden Den Bosch geweest zijn en amper iets weten van de maatschappij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Brands: Zeg Ernie, hoeveel moet die Maher kosten?
Stewart: Zo'n 8 miljoen
Brands: Ik bied 12
Stewart: deal
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mertens, Labyad en Lens trekken naar binnen en geven geen voorzetten. Dat soort aanvoer was Matavz gewend van mn. Tadic. Daarom wordt ook zovaak gezegd dat Matavz een waardeloze aankoop was wanneer je Tadic niet erbij neemt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist wel, dankzij Toivonen speelde Matavz zo slecht en niet dankzij Lens of Mertens. Maar door de man achter hem. Gini binnenkort ook, die ballen komen echt niet aan. Laats nog op SV. Als Wijnaldum de bal heeft, moest hij allang al bedenken wat hij gaat doen. Maar dat doet hij niet
Waar haal je dit vandaan? Zou wel erg raar zijn, aangezien ze totaal niet te vergelijken zijn. Is Wijnaldum niet gewoon gehaald op basis van de naam en faam rondom zijn naam?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
Wijnaldum is gehaald als opvolger van Toivonen, dus dat hele verhaal over Maher neem ik met een korreltje zout. De wens van supporters.
Zei Brands een paar dagen terug op de radio bij VI. Met een eventueel vertrek van Toivonen is vorig jaar rekening gehouden door het aantrekken van Wijnaldum, dus die positie behoefde volgens hem geen zoektocht op de spelersmarkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Zou wel erg raar zijn, aangezien ze totaal niet te vergelijken zijn. Is Wijnaldum niet gewoon gehaald op basis van de naam en faam rondom zijn naam?
Waarom kochten we hem dan als je hem jaar later gratis kon ophalen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zei Brands een paar dagen terug op de radio bij VI. Met een eventueel vertrek van Toivonen is vorig jaar rekening gehouden door het aantrekken van Wijnaldum, dus die positie behoefde volgens hem geen zoektocht op de spelersmarkt.
Zei Brands bij VI-radio. Quote is van het PSV-netwerk, overigens.quote:'Met een eventueel vertrek van Toivonen hebben we vorig jaar al enigszins rekening gehouden door het aantrekken van Wijnaldum, die zich op die positie goed heeft ontwikkeld.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie liever Markus Henriksen komen. Kost maar 2,5 miljoen en is een zeer zeer groot talent. Ik hoop dat wanneer Toivonen verkocht wordt deze speler gehaald wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
Wijnaldum is gehaald als opvolger van Toivonen, dus dat hele verhaal over Maher neem ik met een korreltje zout. De wens van supporters.
We hebben meer dan genoeg spelers op de middenlijn en voor het doel van de tegenstander. Wordt tijd voor een flinke sanering in de verdediging.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie liever Markus Henriksen komen. Kost maar 2,5 miljoen en is een zeer zeer groot talent. Ik hoop dat wanneer Toivonen verkocht wordt deze speler gehaald wordt.
Als Toivonen voor laten we zeggen 10-12 miljoen de deur uit gaat valt er op beide fronten genoeg te investeren. Maar een echte nummer 10 is noodzaak bij vertrek Toivonen. Wijnaldum heeft wel bewezen op die plek zich niet uit de voeten te kunnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben meer dan genoeg spelers op de middenlijn en voor het doel van de tegenstander. Wordt tijd voor een flinke sanering in de verdediging.
Ja, maar ik ga niet uit van een bedrag tussen de 10 en 12 miljoen. Die jongen heeft nog maar 1 jaar een contract, dus ik denk dat je voor een miljoen of 6 die jongen al moet laten gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als Toivonen voor laten we zeggen 10-12 miljoen de deur uit gaat valt er op beide fronten genoeg te investeren. Maar een echte nummer 10 is noodzaak bij vertrek Toivonen. Wijnaldum heeft wel bewezen op die plek zich niet uit de voeten te kunnen.
Ik heb niks verkeerds met Wijnaldum.. goeie spelerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerds met Wijnaldum.. goeie speler
Maar een Maher!!
quote:
Ja, dan is de verdediging toch nog steeds dezelfde als dit jaar? Da's dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerds met Wijnaldum.. goeie speler
Maar een Maher!!
Maar daar zijn we toch ook mee bezig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dan is de verdediging toch nog steeds dezelfde als dit jaar? Da's dweilen met de kraan open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |