Ja, dat wist ik al.quote:
ww2 en romeinse geschiedenis en perzisch geschiedenis vind ik wel vet..quote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef napoleonfour het volgende:
kweenie vond wo2 nooit zo leukheb mij meer vermaakt met wo1, keizertijd en die shit in het midden oosten.
dat boeit mij echt rete weinig, ik vind het midden oosten echt oninteressantquote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef napoleonfour het volgende:
kweenie vond wo2 nooit zo leukheb mij meer vermaakt met wo1, keizertijd en die shit in het midden oosten.
Internet? Want internet verslaat TV.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
Picturewar
Wie weet iets om die laaste plaatje te counteren?
Wat is Piet Mondriaan?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al.Maar jij hebt een Piet Mondriaan UI dus jij bent ook raar.
ik bedoel die laaste plaatje, die marokanenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Internet? Want internet verslaat TV.
Atoombom posten, spel voorbij.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
Picturewar
Wie weet iets om die laaste plaatje te counteren?
Ik dacht dat die Discovery de laatste was.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik bedoel die laaste plaatje, die marokanen
Irak --> Bush dacht kernwapens te vinden, zijn nooit gevondenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat boeit mij echt rete weinig, ik vind het midden oosten echt oninteressant
ik weet niet eens waarom er oorlog was in iran/iraken met dat egypte en libie shit weet ik ook niks van
jeruzalem kruistochten en jihadsquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat boeit mij echt rete weinig, ik vind het midden oosten echt oninteressant
ik weet niet eens waarom er oorlog was in iran/iraken met dat egypte en libie shit weet ik ook niks van
ohhhquote:Op maandag 14 mei 2012 18:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Irak --> Bush dacht kernwapens te vinden, zijn nooit gevonden
Egypte libie --> volk in opstand tegen de leiders
die is joods toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
Doe een rabbijn, die maakt korte metten met die onreine slachtwijzen.
Daarom, dat mag dus niet en sluit hij de slachterij.quote:
oke gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom, dat mag dus niet en sluit hij de slachterij.
Kan iemand mij helpen door uit te leggen wat de koude oorlog inhield? ik weet daar niks vanquote:Tijdens de Koude Oorlog speelden de volgende drie begrippen een grote rol: ideologische tegenstelling, invloedssfeer en bewapeningswedloop.
35
2p
Leg uit wat de Koude Oorlog inhield. Doe dat door gebruik te maken van de drie begrippen in een juiste historische samenhang en betekenis.
nu pas?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zie de eerste ijscoboerwagending van het jaar alweer door de wijk heenrijden
die van ons komt het hele jaar doorquote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
omg, ijscoman!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kernwapens, communisme en dominatiequote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan iemand mij helpen door uit te leggen wat de koude oorlog inhield? ik weet daar niks van
Het is nog geen week fatsoenlijk weerquote:Op maandag 14 mei 2012 18:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nu pas?
Hier rijd die al paar weken rond
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die van ons komt het hele jaar door
Geen zin in nieuwe ervaringen?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik bestel altijd hetzelfde, bakje vanille, want ik neem nooit een ander smaakje
Hey, mensen moeten geld verdienen en het lukt ze ook nogquote:Op maandag 14 mei 2012 18:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Het is nog geen week fatsoenlijk weer
[..]_!
zie het nederlandse voorbeeld van de buurman, buurman nieuwe auto? Dan ik ook. Buurman nieuwe keuken? Dan ik ook. Alleen dan met wapens.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan iemand mij helpen door uit te leggen wat de koude oorlog inhield? ik weet daar niks van
Witte magnum, en dan eerst alle chocola ervan af eten.quote:
In de winter ga je toch geen ijs verkopen man gekquote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey, mensen moeten geld verdienen en het lukt ze ook nog
Witte magnum mijne ookquote:Op maandag 14 mei 2012 18:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Witte magnum, en dan eerst alle chocola ervan af eten.
Tja, ze reden wel rond met een ijscowagen, als ze niet verkopen zouden ze denk ik ook niet gaan rijdenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
In de winter ga je toch geen ijs verkopen man gek
Ik zou dan een rijdende oliebollenkraam maken
Ik eet ook altijd eerst alle chocola er vanafquote:Op maandag 14 mei 2012 18:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Witte magnum, en dan eerst alle chocola ervan af eten.
Ik lik het eraf als lassie, en daarna lik ik het vanille ijs ook op als lassiequote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd eerst alle chocola er vanaf
Tja ik weet niet, in de winter heb ik nou niet echt zin om overdag als ik buiten ben een verkoelend ijsje te kopenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, ze reden wel rond met een ijscowagen, als ze niet verkopen zouden ze denk ik ook niet gaan rijden
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
tenzij de ijscowagen in de winter een vermomde dealer was
Want wie verdenkt nou de ijscoman
Ik zet mijn tanden er gewoon inquote:Op maandag 14 mei 2012 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik lik het eraf als lassie, en daarna lik ik het vanille ijs ook op als lassie
ik bijt altijd het chocola kapot, dan in stukken eraf likken, genieten, en als het ijsje dan helemaal is gekomen, lekker aan het ijsje lebberen en pijpen dit dat.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ken serieus ook mensen die hun magnum met hun tanden eten, en dan dus ook het ijs :'0
kom een keer gezellig meerijden met me, goed voor je adrenaline (6)quote:Op maandag 14 mei 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
De adrenaline in mijn lichaam nu, pure euforie
Maar dat is toch helemaal niet lekker?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik bijt altijd het chocola kapot, dan in stukken eraf likken, genieten, en als het ijsje dan helemaal is gekomen, lekker aan het ijsje lebberen en pijpen dit dat.
echt wel. hoe eet jij het op?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet lekker?
Dit dus. Nog even goed het deel van 1950 tot 2000 lezen en ik maak me geen zorgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
1x doorlezen en voor de rest gaan chillen
koude tandenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ken serieus ook mensen die hun magnum met hun tanden eten, en dan dus ook het ijs :'0
ow. en dat is lekker?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ijsje in de magnetron en opdrinken
samequote:Op maandag 14 mei 2012 18:37 schreef Dientje12 het volgende:
vroeger ging ik altijd experimentje spelen en allemaal drankjes mixen alsof ik een professor was
dit deed ik ook altijd jaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:37 schreef Dientje12 het volgende:
vroeger ging ik altijd experimentje spelen en allemaal drankjes mixen alsof ik een professor was
toen ik 6 was ging ik altijd experimentje spelen met mijn buurmeisje. toen we daarmee bezig waren en de politie haar auto liet stoppen was het opeens de laatste keer. zo jammerquote:Op maandag 14 mei 2012 18:37 schreef Dientje12 het volgende:
Dit kon niet uitblijven iddquote:Op maandag 14 mei 2012 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
toen ik 6 was ging ik altijd experimentje spelen met mijn buurmeisje. toen we daarmee bezig waren en de politie haar auto liet stoppen was het opeens de laatste keer. zo jammer
Het hele ijsje in je mond en dan heen en weer.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik bijt altijd het chocola kapot, dan in stukken eraf likken, genieten, en als het ijsje dan helemaal is gekomen, lekker aan het ijsje lebberen en pijpen dit dat.
Ik dacht dat ik de enige was die dit deedquote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het hele je in je mond en dan heen en weer.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het hele je in je mond en dan heen en weer.
heerlijke manier voor magnum. al die room dit dat zo over je hele tong / gehemelte.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dit deedOf wanneer ik een zuurstok heb
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heerlijke manier voor magnum. al die room dit dat zo over je hele tong / gehemelte.
Some men just want to watch the world burn.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ijsje in de magnetron en opdrinken
dit heb ik niet verdientquote:Op maandag 14 mei 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Achgut, heb je gevoelige tandjes?
Dat deed ik altijd bij die stoplicht ijsjesquote:Op maandag 14 mei 2012 18:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kijk als je een raketje hebt is de bovenkant rood, als je met gevoel bijt kan je zegmaar dat rode stuk voor een deel eraf bijten en dan heb je daaronder het oranje deel van het ijsje
Ja die zijn ook baasquote:Op maandag 14 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn de beste
in fact, ik ga er nu 1 pakken.
Ik zuig altijd net zohard tot alle kleurstof eruit is en er zo'n wit stukje achterblijft.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kijk als je een raketje hebt is de bovenkant rood, als je met gevoel bijt kan je zegmaar dat rode stuk voor een deel eraf bijten en dan heb je daaronder het oranje deel van het ijsje
Dan zuig je wel heel hardquote:Op maandag 14 mei 2012 18:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zuig altijd net zohard tot alle kleurstof eruit is en er zo'n wit stukje achterblijft.
Ja ditquote:Op maandag 14 mei 2012 18:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zuig altijd net zohard tot alle kleurstof eruit is en er zo'n wit stukje achterblijft.
Mijn miranda zegt dat ook altijd. Monks, zegt ze, zoals jij kan zuigen, ja zo kan niemand anders zuigen équote:
Ja datquote:Op maandag 14 mei 2012 18:53 schreef Dientje12 het volgende:
Bij speedy's je tong erop zetten en dan vast komen te zitten
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat
Die ijsjes zijn trouwens ook heel lekker
Ons pimmeke kan dat altijd wel waarderen in een wijffiequote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn miranda zegt dat ook altijd. Monks, zegt ze, zoals jij kan zuigen, ja zo kan niemand anders zuigen é
ik vind dat je maar een perverse mensen kentquote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn miranda zegt dat ook altijd. Monks, zegt ze, zoals jij kan zuigen, ja zo kan niemand anders zuigen é
Niet weten dat dit een referentie naar Samson & Gert is.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind dat je maar een perverse mensen kent
Mwaoooh gertje, dat vind ik wel heel jammer zo!quote:
Muahh gertjuhhhquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, irriteerde me mateloos aan het accent en de stem van samson.
hahaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik kwam een keer op een feestje van ons studentenhuis en toen gingen ze samson en gert liedjes zingen
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mwaoooh gertje, dat vind ik wel heel jammer zo!
er is 1 smurfin. of ze zijn allemaal homo, of ze heeft drukke weekenden. lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja, dit weekend zijn we gaan filoseren in de kroeg en kwamen we tot de conclusie dat Smurfin de dorpsslet van het Smurfen dorp is.
Of Smurfen leggen eieren.
Waarom zouden smurfen eieren leggen?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja, dit weekend zijn we gaan filoseren in de kroeg en kwamen we tot de conclusie dat Smurfin de dorpsslet van het Smurfen dorp is.
Of Smurfen leggen eieren.
Omdat we nog nooit Smurfin zwanger hebben gezien.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom zouden smurfen eieren leggen?
Als iets eieren legt zie je toch ook dat de buik groter is?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat we nog nooit Smurfin zwanger hebben gezien.
Oh.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als iets eieren legt zie je toch ook dat de buik groter is?
ik denk dat er wormpjes uit d'r kruipen die dan in het bos een cocon worden en daar komt dan een smurfje uit. die grote neus eet de meeste op vandaar zo weinig babysmurfjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat we nog nooit Smurfin zwanger hebben gezien.
Waar komen jullie toch vandaan?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef monkyyy het volgende:
Dan blijft het vreemd waar smurfen vandaan komen.
De ooievaar toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef monkyyy het volgende:
Dan blijft het vreemd waar smurfen vandaan komen.
mensen die dit nummer nu niet in hun hoofd hebbenquote:Hé kom naar Smurfenland
Welkom allemaal
Ja kom naar Smurfenland
Een land van pracht en praal
Hé kom naar Smurfenland
Het is hier heel speciaal
Ja kom naar Smurfenland
Smurf mee met dit verhaal
[ Couplet 1]
Met de grote smurf, de brilsmurf en de lolsmurf
De muzieksmurf en de smulsmurf en de vrolijke smurfin
Met je mopper, natuur en de uit je bol smurf
en ja Gargamel je kent hem wel
Die gaat er tegenin !
[ Refrein ]
"smurfen" betekent gewoon keihard neuckenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar komen jullie toch vandaan?
Waar de smurfenhuisjes staan
Hebben jullie ook een eigen taal?
Ja, die spreken wij allemaal
Doen jullie iets wat wij niet durven?
Ja, want wij zijn echte smurfen
Dit is een lied met een leuk refrein
Jullie zijn groot en wij zijn klein
Lalalalalala...
Kunnen jullie door een waterkraan?
Ja, wij kunnen door een waterkraan
En ook door een sleutelgat?
Ja, ook door een sleutelgat
Kunnen jullie ook blokfluit spelen?
Ja, daar kunnen wij ook op spelen
Vinden smurfen dansen fijn?
Ja, maar alleen op dit refrein
Lalalalalala...
Waarom zijn de smurfen toch zo klein?
Omdat jullie groter zijn
Gaan jullie met die muts naar bed?
Ja, die wordt niet afgezet
Gaan jullie net als wij ook slapen?
Nee, wij moeten driemaal gapen
Wat is jullie grootste wens?
Smurfen, maar dat snapt geen mens
Lalalalalala...
Let op je woorden, het gaat wel om een kinderserie.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
smurfen
[..]
"smurfen" betekent gewoon keihard neucken
10 over 7 al gaan soppenquote:
Ja indd, als ik naar het winkelcentrum loop fap ik soms ook gewoon doorquote:Op maandag 14 mei 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alsof er een speciaal tijdstip voor soppen ishele dag door toch
ah ben jij er zo eentjequote:Op maandag 14 mei 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alsof er een speciaal tijdstip voor soppen ishele dag door toch
met xxxl t-shirt ziet niemandquote:Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja indd, als ik naar het winkelcentrum loop fap ik soms ook gewoon door
mh mhm mmhquote:
Ik durfde dat nooit, net als zonder handen fietsen. Dat kan ik nog steeds niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
Vroeger maakte ik altijd weelie's op me fiets en als me wiel dan weer de grond raakte hoorde je KENG!~~!
gewoon iemand die het dagelijks doet.quote:
ik ben gaan minderen hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon iemand die het dagelijks doet.
Ik fietste een keer daar zo tegenover die noorderpoort richting delfzijl naar huis, kwam er zo'n wielrenner die botste frontaal tegen mij aan hij keek niet voor zich. Daarna lag ik op de autobaan en hij in de tuin, bijna dood ervaring voor mij want kwam auto aanquote:Op maandag 14 mei 2012 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik durfde dat nooit, net als zonder handen fietsen. Dat kan ik nog steeds niet.
Ik heb ook XXL shirtsquote:Op maandag 14 mei 2012 19:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je zou echt een goede neger kunnen zijn
Asociaal.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik fietste een keer daar zo tegenover die noorderpoort richting delfzijl naar huis, kwam er zo'n wielrenner die botste frontaal tegen mij aan hij keek niet voor zich. Daarna lag ik op de autobaan en hij in de tuin, bijna dood ervaring voor mij want kwam auto aan
Die je laatst op tinychat ook aan had?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een met tom & jerry die hosselen
lenen en niet meer terug geven.quote:
Nee dat is een anderequote:Op maandag 14 mei 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die je laatst op tinychat ook aan had?
Tering, wielrenners zijn echt gevaarlijke lui. Ik heb er eentje een keer zien vallen, er moest meteen een ambulance gebeld worden en een paar uur later zag je op die plek een hele plas bloed liggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik fietste een keer daar zo tegenover die noorderpoort richting delfzijl naar huis, kwam er zo'n wielrenner die botste frontaal tegen mij aan hij keek niet voor zich. Daarna lag ik op de autobaan en hij in de tuin, bijna dood ervaring voor mij want kwam auto aan
quote:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel, is geestelijk eigenlijk helemaal niet goed voor je.
Baasquote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een met tom & jerry die hosselen
Wil je mijn Zooyork baseball jack lenen ?quote:
Ja wielrenners swsquote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Tering, wielrenners zijn echt gevaarlijke lui. Ik heb er eentje een keer zien vallen, er moest meteen een ambulance gebeld worden en een paar uur later zag je op die plek een hele plas bloed liggen.
[..]
[..]
Hoezo dat dan?
[..]
Baas
Oja, dat was mickey mouse.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee dat is een andere
Die tom & jerry heb ik nog nooit voor cam aan gehad
Laatst een hele zomervakantie een vest geleend.quote:
zoo yorkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wil je mijn Zooyork baseball jack lenen ?
Smurfen?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij was ook even aan het smurfen?
Zo'n gast in mijn klas doet dat altijdquote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
vroeger ging ik met een chillbroek weleens naar school
Zeker met allemaal vlekken erinquote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo'n gast in mijn klas doet dat altijd
Ik op mn pyjamabroekquote:Op maandag 14 mei 2012 19:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik mors soms weleens eten op me chillbroek
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik op mn pyjamabroek
Dat zie er niet uit
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo slecht, maar ik moest lachen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slapen om 7:32?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, DV succes morgen met je examen
Oh my een kusje van pimquote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
Komop man even de 24 uur volmakenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
mijn telefoon en mobiel staan ook op am/pm.quote:
Je hebt zeker je facebook ook op engels ingesteldquote:Op maandag 14 mei 2012 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn telefoon en mobiel staan ook op am/pm.
nee gewoon nederlands. Zo elitair ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt zeker je facebook ook op engels ingesteld
hi sweetie how 're you doingquote:Op maandag 14 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt zeker je facebook ook op engels ingesteld
ik op arabischquote:Op maandag 14 mei 2012 19:43 schreef coban het volgende:
ik heb mijn iphone vaak op turks nederlands of engels
er bestaat wel playpapier met moeilijke woordenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
ik wil elitair nederlands. Met dure woorden ipv dit.
Ik doe dat altijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
Naarstig zal ik aan uw behoefte voldoen om een wat uitgebreider vocabulaire te bezigen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
fuck dis shit nigga i aint doin thatquote:Op maandag 14 mei 2012 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Naarstig zal ik aan uw behoefte voldoen om een wat uitgebreider vocabulaire te bezigen.
gewond mond open jijquote:Op maandag 14 mei 2012 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fuck dis shit nigga i aint doin that
Is niet eens hun beste nummerquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit blijft toch gewoon fucking mooi
quote:Oehhhhhh ♥♥♥
10 minutes ago · Like
Nee sorry, Niall is toch leuker.♥
8 minutes ago · Like
Neee helaaas ik ga voor Liammm♥♥
8 minutes ago · Like · 1
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef Dimens het volgende:
http://www.snubbyland.com/highscores_theWorldsHardestGame.php
RIP slaap.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slapen vannacht..
Wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er staat gewoon een filmpje op twitter van een meisje van 13 dat verkracht wordt
Aangerandquote:Op maandag 14 mei 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er staat gewoon een filmpje op twitter van een meisje van 13 dat verkracht wordt
Er is niets te zien. Als ze omver geduwd wordt is ook niets te zien.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou het zat er volgens mij helemaal in hoor.
Omdat je vanaf die hoek ook geen lul kon zien, of hij was heel klein.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is niets te zien. Als ze omver geduwd wordt is ook niets te zien.
Ze had haar onderbroek toch nog aan of niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je vanaf die hoek ook geen lul kon zien, of hij was heel klein.
Ze heeft toch ook d'r shirt er nog voor zitten.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je vanaf die hoek ook geen lul kon zien, of hij was heel klein.
Daarom.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Dimens het volgende:
Mja. Blijkbaar wilde ze wel. Ze was net eens aan het tegenstribbelen of iets en stond gewoon netjes voorover gebogen.
Rokjequote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook d'r shirt er nog voor zitten.
Mja, denk dat ze het over haar heen liet komen omdat wegrennen sowieso geen optie was, kijk hoeveel jongens er om haar heen staanquote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Dimens het volgende:
Mja. Blijkbaar wilde ze wel. Ze was net eens aan het tegenstribbelen of iets en stond gewoon netjes voorover gebogen.
Zoiets laat je dan echt niet gewoon toe hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, denk dat ze het over haar heen liet komen omdat wegrennen sowieso geen optie was, kijk hoeveel jongens er om haar heen staan
Stel dat ze ging tegenstribbelen, dan werd ze wel vastgehouden en/of geslagen hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoiets laat je dan echt niet gewoon toe hoor.
En anders batarangs en pepperspray.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:43 schreef Dimens het volgende:
Volgens mij is het gewoon een grote show en is er niets aan de hand.
Terechtquote:Op maandag 14 mei 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wtf doet facebook traag dankan niet eens meer reacties plaatsen
Koetsjie koetsjie slank hipsterjongetjequote:
Petjesquote:Op maandag 14 mei 2012 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat meisje van het filmpje heet trouwens Aisha, ze heeft dr twitter verwijderd
kusquote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Trollscience het volgende:
omg 8 mensen hebben mij geretweet ijn leven is compleet
Ted kwam Barney tegen op het toilet van McClarens, waarna Barney naar Ted kwam om hem tips te geven over awesome zijn. Van het een kwam het ander.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf, hoe kennen Ted, Lily en Marshall Barney eigenlijk?
Ohja was ook zo. dankuquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ted kwam Barney tegen op het toilet van McClarens, waarna Barney naar Ted kwam om hem tips te geven over awesome zijn. Van het een kwam het ander.
Ik heb ook nog twitter, zal ik je even retweeten danquote:
Alles onderpissen zodat het er uitziet als één geheel.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik piste net naast de wc, nu kan ik niet weglopen en doen alsof iemand anders het heeft gedaan zoals in de kroeg
Ik haat schoonmaken
doequote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb ook nog twitter, zal ik je even retweeten dan
Nee, dat stinkt, nu had ik ook zin in iets lekkers is alles opquote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Alles onderpissen zodat het er uitziet als één geheel.
kusje van mij, lekker genoeg?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dat stinkt, nu had ik ook zin in iets lekkers is alles op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |