Nee gemiddeld hoger dan 5,5 dacht ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:27 schreef Granaatappel het volgende:
Hoe zit het dit jaar precies met minimale cijfers die je moet halen op het CE?
Voor alle vakken een CE-cijfer van 5,5 of hoger toch?
Ik vind individualisme op ongeveer hetzelfde neerkomen als een geanonimiseerde samenleving, maar mocht ik mezelf daarover geen gelijk geven vind ik het jammer dat een misplaatst element mijn hele score doet sneuvelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:23 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Daar ben ik er niet mee eens. Ze beginnen pas over de anonimiteit in alinea 10 waar staat 'Veel jongeren in Amerika hebben alleen nog digitale, al dan niet anonieme contacten op internet'. Daarvoor gaat het echt meer over individualisme en de saamhorigheid en eenzaamheid. Ben je misschien in de war geraakt met dat individualisme?
Thanksquote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ben ik nou echt één van de weinigen die NL volledig heeft verpest? Wordt een leuke N waarde.
Gemiddeld een 5,5quote:Op maandag 14 mei 2012 18:27 schreef Granaatappel het volgende:
Hoe zit het dit jaar precies met minimale cijfers die je moet halen op het CE?
Voor alle vakken een CE-cijfer van 5,5 of hoger toch?
Ik had 1 ook fout geplaatst, hup meteen 0 punten :/quote:Op maandag 14 mei 2012 18:13 schreef dramatic het volgende:
25 punten tekst lezen, jammer van die reeks nummertjes.. 1 omdraaien int midden en je kan geen punten halen
Ad Urbe Condita, ik ga het na de examens ritueel verbrandenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:28 schreef Fish. het volgende:
M&O is op Latijn na het vak dat ik het meest vrees, ik heb echt een slecht voorgevoel
Ik doe mee!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ad Urbe Condita, ik ga het na de examens ritueel verbranden
Ab*quote:Op maandag 14 mei 2012 18:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ook. BURN, Livius met zijn verschrikkelijke inceptionzinnen, BURN IN HELL!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Had ik ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef zoodan het volgende:
Ik had de reeks 6-1-4-3-2-5 en het moest zijn 6-4-3-1-2-5 dan heb je volgens mij nog 2 punten v/d 3
Tell me about it. Als ik slaag ga ik sowieso naar Walibi, maar ik ga er dan nog zeker iets bij doenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef Zamorak het volgende:
Ik ga me na dit Nederlands examen ineens wel een beetje zorgen maken over die regel dat je 5,5 gemiddeld moet halen
MO is gewoon iets moeilijker dan eco. En eco isquote:Op maandag 14 mei 2012 18:28 schreef Fish. het volgende:
M&O is op Latijn na het vak dat ik het meest vrees, ik heb echt een slecht voorgevoel
Er staat:quote:uote]Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef zoodan het volgende:
Ik had de reeks 6-1-4-3-2-5 en het moest zijn 6-4-3-1-2-5 dan heb je volgens mij nog 2 punten v/d 3
Ok, Ab-urbe-condita-boekverbranding-meet? Ik doe graag meequote:Op maandag 14 mei 2012 18:30 schreef Fish. het volgende:
[..]
Ik ook. BURN, Livius met zijn verschrikkelijke inceptionzinnen, BURN IN HELL!
Hey, dat was ik ook van plan met wat vrienden!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als ik slaag ga ik sowieso naar Walibi
Was het maar zo'n feest voor mij, geef mij maar wiskunde en dat soort onzin... geen verhaaltjes voor mijquote:Op maandag 14 mei 2012 18:30 schreef ginofietsermaai het volgende:
[..]
MO is gewoon iets moeilijker dan eco. En eco is
En ik ben nog niet eens aan latijn begonnenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ok, Ab-urbe-condita-boekverbranding-meet? Ik doe graag mee
Moet voor Latijn net zo lang leren als voor alle andere vakken samen
Hahaha! Cool :p Wie weet gaan we op dezelfde dag. Hou een George Clooney masker op je hoofd;D dan herken ik je xDquote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hey, dat was ik ook van plan met wat vrienden!![]()
Niet? Dat is echt het enige vak waar ik 2 weken geleden mee begonnen ben. Al die Latijnse teksten in mijn kop stampen, Nederlandse delen doorlezen... ben je wel even zoet meequote:Op maandag 14 mei 2012 18:32 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens aan latijn begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |