Ik had precies hetzelfde. Wat een rampquote:Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef zoodan het volgende:
Ik had de reeks 6-1-4-3-2-5 en het moest zijn 6-4-3-1-2-5 dan heb je volgens mij nog 2 punten v/d 3
Ik had geen idee welke ik nou eerst had, 1 of 4.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef zoodan het volgende:
Ik had de reeks 6-1-4-3-2-5 en het moest zijn 6-4-3-1-2-5 dan heb je volgens mij nog 2 punten v/d 3
Voor Nederlands kun je weinig leren. Dan kun je beter oefenen op wat ze graag willen horen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:19 schreef ginofietsermaai het volgende:
Zijn examens oefenen niet een tijdrovende klus? Je kan beter leren lijkt me.
Nee, examens krijg je een beetje door wat belangrijk is. Leren is veelte veel imoquote:Op maandag 14 mei 2012 18:19 schreef ginofietsermaai het volgende:
ik had dat ook, beter schrappen ze die vraagquote:Op maandag 14 mei 2012 18:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. Wat een ramp
Leren heb je al jarenlang op school gedaan, het beste wat je kan doen is oefenen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:19 schreef ginofietsermaai het volgende:
maar dan heb je alleen 4 en 1 omgedraaid, het zou toch raar zijn dat het zwaarder telt als je 2 en 5 omdraaid dan 4 en 1??quote:Op maandag 14 mei 2012 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had geen idee welke ik nou eerst had, 1 of 4.
Of allebei doen en er meer tijd voor vrij makenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:19 schreef ginofietsermaai het volgende:
Ja, dus sowieso 2 punten.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef zoodan het volgende:
[..]
maar dan heb je alleen 4 en 1 omgedraaid
Ik vond dat het op verschillende manieren op te vatten was, bekijk de tekst eens goed... ik heb er veel over zitten twijfelen, want er werd al eerder over anonimiteit gesprokenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef MarjoleinK het volgende:
Persoonlijk vond ik die reeks van vraag 10 erg makkelijk uit de tekst te halen. Beetje een weggevertje.
Neeeee die had ik goooeed!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik had dat ook, beter schrappen ze die vraag
Niet in de alineas die bij de vraag genoemd werdenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik vond dat het op verschillende manieren op te vatten was, bekijk de tekst eens goed... ik heb er veel over zitten twijfelen, want er werd al eerder over anonimiteit gesproken
maar het is toch vreemd dat het zwaarder telt als je 4 en 1 omdraaid dan 2 en 5?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Niet in de alineas die bij de vraag genoemd werden
Daar ben ik er niet mee eens. Ze beginnen pas over de anonimiteit in alinea 10 waar staat 'Veel jongeren in Amerika hebben alleen nog digitale, al dan niet anonieme contacten op internet'. Daarvoor gaat het echt meer over individualisme en de saamhorigheid en eenzaamheid. Ben je misschien in de war geraakt met dat individualisme?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik vond dat het op verschillende manieren op te vatten was, bekijk de tekst eens goed... ik heb er veel over zitten twijfelen, want er werd al eerder over anonimiteit gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |