Ahh, I see. Thank youuuquote:Op maandag 14 mei 2012 19:02 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Mensen die Nederlands hebben gestudeerd.
Neerlandiciquote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef FokNederland het volgende:
Nou maar hopen dat de Neerlandicussen wat liever zijn voor ons.
Hahaha dat is bij mij de gewone gang van zakenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef revolution69 het volgende:
[..]
Slimmer of ze kunnen niet rekenen, bij de oefenexamens had iedereen hier dikke 8ten en nu loopt iedereen te huilen dat nederlands zo kut ging(ik ook hoor haha)
Jij stond toch allemaal 8en?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef meneer_valk het volgende:
Tijd om M&O in mijn GR te beuken. Iemand een leuke samenvatting in de aanbieding?
Ik heb er wel 1 maar di gaat volgens een ander programma?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef meneer_valk het volgende:
Tijd om M&O in mijn GR te beuken. Iemand een leuke samenvatting in de aanbieding?
No, manquote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef DanielBackward het volgende:
FokNederland ga je nog vwo doen na je havo?
Het meisje naast me, die normaal ook altijd van die belachelijke cijfers haalt, had bij de eerste vragen 3,6 en 10quote:Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahha, so trueIk heb een tweeling in de klas die beide voor hun gemiddeldes alleen maar 8 en 9 staan =\ Zij verneuken die hele N-term voor iedereen
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef FokNederland het volgende:
Ja dat klopt, sta ik overigens nog steeds, maar nu ik hier mensen zie afgaan ben ik niet meer zo zeker voor morgen.
oh wat zijn je plannen dan?quote:
het blijft epic dat ik als enige van de klas alinea 2 hadquote:Op maandag 14 mei 2012 19:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het meisje naast me, die normaal ook altijd van die belachelijke cijfers haalt, had bij de eerste vragen 3,6 en 10hoi hogere N-term
hahahah chiiiill. nou deze tweeling is niet te verslaan hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 19:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het meisje naast me, die normaal ook altijd van die belachelijke cijfers haalt, had bij de eerste vragen 3,6 en 10hoi hogere N-term
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |