dat eerste punt dacht ik van, gaat dit over dezelfde tekst?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef MarjoleinK het volgende:
Als ik een klacht in zou gaan dienen zou het over de samenvatting gaan. Die vond ik erg onduidelijk. De rest vond ik wel redelijk te doen.
Je hebt altijd nog het tweede tijdvak.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:55 schreef revolution69 het volgende:
chill dit voor al mn oefenexamens een 7 of hoger en nu maar 22 punten voor nederlands. Ik had een 6.0 nodig dus ik ben de lul, ik kan net zo goed stoppen met leren nu
Geen fijne gedachte dat je de examens die je nu nog gaat maken allemaal niet meer kan herkansenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog het tweede tijdvak.
Ik sta al 2 onvoldoendes en 2 bijnaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog het tweede tijdvak.
Same herequote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Etsu het volgende:
Doet me eigenlijk wel een beetje goed dat het bij bijna iedereen slecht is gegaan.
Je kijkt wel op Fok heh dat weet jequote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Etsu het volgende:
Doet me eigenlijk wel een beetje goed dat het bij bijna iedereen slecht is gegaan.
Hahahha, so truequote:
we gaan voor de hoogste vant decenniumquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Same hereHopen op een vet stoere N-term (H)
Als het het hoogste is inderdaad, dan ehhhquote:Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef dramatic het volgende:
[..]
we gaan voor de hoogste vant decennium
sowiesoquote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef FokNederland het volgende:
Nou maar hopen dat de Neerlandicussen wat liever zijn voor ons.
Neerlandicussen?... O_o explain to me... wth zijn dat xDquote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef FokNederland het volgende:
Nou maar hopen dat de Neerlandicussen wat liever zijn voor ons.
gefeliciteerd, je hebt de hoogste scorequote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef JApieman het volgende:
Ik heb 41 punten als ik het zelf nakijk maar ik ben niet streng.
okeej, t record is 1,2 toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als het het hoogste is inderdaad, dan ehhh
mag je hier komen geef ik je een enorme pakkert
Neerlandici mag ik hopen?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neerlandicussen?... O_o explain to me... wth zijn dat xD
Mensen die Nederlands hebben gestudeerd.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neerlandicussen?... O_o explain to me... wth zijn dat xD
Slimmer of ze kunnen niet rekenen, bij de oefenexamens had iedereen hier dikke 8ten en nu loopt iedereen te huilen dat nederlands zo kut ging(ik ook hoor haha)quote:Op maandag 14 mei 2012 19:02 schreef DanielBackward het volgende:
Zou Fok slimmer of minder slim dan gemiddeld zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |