Pfffffquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef jna het volgende:
[..]
Zal wel weer iets met de aanbesteding van OV te maken hebben.
Wat doen de trams die daar langs moeten dan? Rijden die ook niet? Of rijden die anders?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef jna het volgende:
[..]
Zal wel weer iets met de aanbesteding van OV te maken hebben.
Rijden niet. De bussen staan dwars over de hele lengte breedte van de weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:05 schreef junamii het volgende:
[..]
Wat doen de trams die daar langs moeten dan? Rijden die ook niet? Of rijden die anders?
Neeeeeeeee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef jna het volgende:
Nu hebben ze ook het prins bernard viaduct en de amsterdamse veerkade afgesloten waardoor het hele centrum onbereikbaar is
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef jna het volgende:
[..]
Rijden niet. De bussen staan dwars over de hele lengte breedte van de weg.
Oh maakt niet uit, dan ben ik er ookquote:
Ghehe. Ik moet nog kijken of ik kan, als ik kan ben ik er ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit, dan ben ik er ook
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt. Dacht dat ik het goed onthouden had, niet dus.
Ik hoop van wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:25 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehe. Ik moet nog kijken of ik kan, als ik kan ben ik er ook
[..]
Ga jij ook?
Oh wordt het een meet? Ik ga gewoon met vrienden hoor, als ik ga.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dankje. Misschien is dit wel de eerste meet dat dWc wél komt.
ik wil net zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh wordt het een meet? Ik ga gewoon met vrienden hoor, als ik ga.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh wordt het een meet? Ik ga gewoon met vrienden hoor, als ik ga.
Woar giet dr henne in grun mien jung?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
GoodnightNog twee dagen bikkelen.
En nu ga ik nog even hardlopen (of een poging tot) en dan ook slapenMorgen weer werken en dan een lang weekend naar Groningen
[..]
Dit dusEnge beesten.
Ik stuur je vanavond wel even een foto.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Al ga ik jullie wel even gedag zeggenNiet dat ik een flauw idee heb hoe jij er uit ziet, maar oké. De rest dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |